Rankingi najlepszych książek w kategorii: Firma


Data aktualizacji rankingu: 01.04.2025
Liczba książek w tej kategorii: 51
Poz.TytułAutorInfo
1.Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKEPhil Knight
2.ReWorkJason Fried
3.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej: Opowieść o przywództwiePatrick Lencioni
4.Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniuJocko Willink
5.Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzaniaKen Blanchard
6.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
7.Jeff Bezos i Era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystkoBrad Stone
8.Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracjiChris Guillebeau
9.Fastlane Milionera: Złam kod bogactwaMJ DeMarco
10.Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczejMarcus Buckingham
11.Netflix. To się nigdy nie udaMarc Randolph
12.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
13.Sztuka rozpoczynaniaGuy Kawasaki
14.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
15.Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez CiebieJohn Warrillow
16.Goniąc czarne jednorożce: Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystąMarek Zmysłowski
17.To jest marketing!Seth Godin
18.Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomościFrederic Laloux
19.Siła pęduLech Kaniuk
20.Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukcesJason Fried
21.Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupówRand Fishkin
22.Eat Sleep Work Repeat: 30 Hacks for Bringing Joy to Your JobBruce Daisley
23.Rynek okiem milionera. Ekonomia wolnościJan Maria Fijor
24.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
25.Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddająJim Collins
26.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
27.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
28.Remote. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędneJason Fried
29.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
30.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
31.Firma, czyli TyPaul Jarvis
32.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
33.Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznesJan Maria Fijor
34.Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynówGuy Kawasaki
35.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
36.Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie.Donald J. Trump
37.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
38.Gotowi na startPat Flynn
39.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
40.Sztuka odpuszczania. Jak zamieniłem panikę na starcie w sukces na meciePat Flynn
41.Jak czerpać radość z pracy. 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracyBruce Daisley
42.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
43.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
44.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
45.Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniemKate Hartley
46.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
47.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
48.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
49.Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
50.Biznes ci uciekaMarcin Osman
51.Innowacje - Start-upy - Ryzyko. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięćMarta Czyżewska