Rankingi najlepszych książek w kategorii: Firma


Data aktualizacji rankingu: 16.11.2024
Liczba książek w tej kategorii: 51
Poz.TytułAutorInfo
1.Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKEPhil Knight
2.ReWorkJason Fried
3.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej: Opowieść o przywództwiePatrick Lencioni
4.Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzaniaKen Blanchard
5.Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniuJocko Willink
6.Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
7.Jeff Bezos i Era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystkoBrad Stone
8.Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracjiChris Guillebeau
9.Fastlane Milionera: Złam kod bogactwaMJ DeMarco
10.Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczejMarcus Buckingham
11.Netflix. To się nigdy nie udaMarc Randolph
12.Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
13.Sztuka rozpoczynaniaGuy Kawasaki
14.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
15.Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez CiebieJohn Warrillow
16.Goniąc czarne jednorożce: Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystąMarek Zmysłowski
17.Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukcesJason Fried
18.To jest marketing!Seth Godin
19.Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomościFrederic Laloux
20.Siła pęduLech Kaniuk
21.Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupówRand Fishkin
22.Eat Sleep Work Repeat: 30 Hacks for Bringing Joy to Your JobBruce Daisley
23.Rynek okiem milionera. Ekonomia wolnościJan Maria Fijor
24.Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
25.Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddająJim Collins
26.Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
27.W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
28.Remote. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędneJason Fried
29.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
30.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
31.Firma, czyli TyPaul Jarvis
32.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
33.Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznesJan Maria Fijor
34.Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynówGuy Kawasaki
35.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
36.Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie.Donald J. Trump
37.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
38.Gotowi na startPat Flynn
39.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
40.Sztuka odpuszczania. Jak zamieniłem panikę na starcie w sukces na meciePat Flynn
41.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
42.Jak czerpać radość z pracy. 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracyBruce Daisley
43.Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
44.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
45.Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniemKate Hartley
46.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
47.Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
48.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
49.Biznes ci uciekaMarcin Osman
50.Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
51.Innowacje - Start-upy - Ryzyko. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięćMarta Czyżewska