logo
Strona główna Fabryka wiedzy Ranking książek Przedsiębiorczość

Ranking książek

Ranking najlepszych książek powstał w oparciu o liczbę ocen oraz oceny książek w serwisach takich jak goodreads.com, amazon.com oraz lubimyczytac.pl. Ranking pozwala sprawdzić, które książki są najbardziej popularne i najlepiej oceniane w danej kategorii tematycznej przez społeczności czytelników ze świata i Polski.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Ranking książek w kategorii: Przedsiębiorczość

Data aktualizacji rankingu: 20.10.2025
Liczba książek w tej kategorii: 154

Poz.TytułAutor
1.  Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKEPhil Knight
2. Zero to one. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłośćPeter Thiel
3. Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynekEric Ries
4. Najbogatszy człowiek w BabilonieGeorge S. Clason
5. Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywnościAustin Kleon
6. ReWorkJason Fried
7. Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywnościDavid Allen
8. Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedziBen Horowitz
9. Sekrety amerykańskich milionerów czyli krezusi z sąsiedztwaThomas J. Stanley
10.  Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniuJocko Willink
11. Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
12. Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnieT Harv Eker
13. Cel I: Doskonałość w produkcjiEliyahu M. Goldratt
14. Dawaj innym szczęście: Ścieżka pasji zysku i celuTony Hsieh
15. Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjoneraAlexander Osterwalder
16.Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają Will Guidara
17. Show Your Work!: 10 Ways to Share Your Creativity and Get DiscoveredAustin Kleon
18. Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
19. Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracjiChris Guillebeau
20. Kroki w nieznane, czyli jak przetrwałem, jak się bawiłem i jak zarobiłem fortunę, prowadząc biznes na swój sposóbRichard Branson
21. $100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
22. Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają światAdam Grant
23. Fastlane Milionera: Złam kod bogactwaMJ DeMarco
24. Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyćPeter Drucker
25. Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczneMarty Cagan
26. High Output ManagementAndrew S. Grove
27. Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczejMarcus Buckingham
28. Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesieKeith Ferrazzi
29. Ekonomia dla każdegoThomas Sowell
30. Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
31. Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniuScott Belsky
32. The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to youRob Fitzpatrick
33. Jak działa GoogleEric Schmidt
34. $100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
35. Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klientaGeoffrey A. Moore
36. Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmenaDerek Sivers
37. Rób swoje. 10 sposobów na kreatywność w każdym czasieAustin Kleon
38. Po pierwsze: zysk. Zmień swoją organizację w efektywną maszynę do zarabiania pieniędzyMike Michalowicz
39. Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
40. Wielcy z wyboruJim Collins
41. Strategia konkurencji: Metody analizy sektorów i konkurentówMichael E. Porter
42. 22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
43. Reguła 10X. Jedyna różnica pomiędzy sukcesem a porażką.Grant Cardone
44. Lider przedsiębiorczości. O sukcesie w biznesieDave Ramsey
45. Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnowaćSeth Godin
46. Sztuka rozpoczynaniaGuy Kawasaki
47. Dobra strategia, zła strategiaRichard P. Rumelt
48. Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
49. The Diary of a CEO: 33 zasady biznesu i życiaSteven Bartlett
50. Od nędzy do pieniędzyTad Witkowicz
51. Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
52. Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez CiebieJohn Warrillow
53. Jak odkupić swój czas. Odblokuj się, odzyskaj wolność i stwórz własne imperiumDan Martell
54. Goniąc czarne jednorożce: Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystąMarek Zmysłowski
55. Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny KrzemowejEric Schmidt
56. Projektowanie propozycji wartościAlexander Osterwalder
57. Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiejJim Collins
58. Fakty i mity w ekonomiiThomas Sowell
59. Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świataJeffrey K. Liker
60. Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
61. Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomościFrederic Laloux
62. Bieda, bogactwo i polityka w ujęciu globalnymThomas Sowell
63. Przygody przedsiębiorców. 12 klasycznych opowieści ze świata biznesuJohn Brooks
64. To jest marketing!Seth Godin
65. Siła pęduLech Kaniuk
66. Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
67. Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupówRand Fishkin
68. Rynek okiem milionera. Ekonomia wolnościJan Maria Fijor
69. Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
70. Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
71. The Art of the Deal czyli sztuka robienia interesówDonald J. Trump
72. Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
73. Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
74. Happy Sexy Millionaire: Unexpected Truths about Fulfillment, Love, and SuccessSteven Bartlett
75. Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorcówGuy Raz
76. Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
77. Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnieMike Michalowicz
78. Jak grać, żeby wygrać w biznesie?Mark Cuban
79. Who Not How: The Formula to Achieve Bigger Goals Through Accelerating TeamworkDan Sullivan
80. Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowymPeter H. Diamandis
81. Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
82. The Innovation Stack: Building an Unbeatable Business One Crazy Idea at a TimeJim McKelvey
83. Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
84. Ekonomia stosowanaThomas Sowell
85. Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
86. Organizacje wykładnicze. Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą).Salim Ismail
87. Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firmReid Hoffman
88. Wybierz siebie. Bądź szczęśliwy, zarabiaj miliony i spełniaj swoje marzeniaJames Altucher
89. Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’sJohn F. Love
90. Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesuDean Graziosi
91. Konkurencja i przedsiębiorczośćIsrael Kirzner
92. Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
93. Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowoReid Hoffman
94. The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
95. Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
96. Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
97. Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
98. Firma, czyli TyPaul Jarvis
99. The Practice: Shipping Creative WorkSeth Godin
100. Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnychDavid J. Bland
101. The Unfair Advantage: How You Already Have What It Takes to SucceedAsh Ali
102. Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznesJan Maria Fijor
103. Zaufanie czyli waluta przyszłościMichał Szafrański
104. Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynówGuy Kawasaki
105. Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukcesShane Snow
106. Szkoła austriacka: Ład rynkowy, wolna wymiana i przedsiębiorczośćJesus Huerta de Soto
107. Biznes w kraju dziadów, czyli jak zabezpieczyć firmę i własny majątek przed pazernością urzędnikówKamil Cebulski
108. Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiemDavid Allen
109. Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
110. Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie.Donald J. Trump
111. Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things DoneDavid Allen
112. Why Startups Fail: A New Roadmap for Entrepreneurial SuccessTom Eisenmann
113. 22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
114. Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
115. Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.comRichard L. Brandt
116. Makers: The New Industrial RevolutionChris Anderson
117. Gotowi na startPat Flynn
118. Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotnaW. Chan Kim
119. Million Dollar Consulting: The Professional's Guide to Growing a PracticeAlan Weiss
120. Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
121. Masters of Scale: Surprising Truths from the World's Most Successful EntrepreneursReid Hoffman
122. Skip the Line: The 10,000 Experiments Rule and Other Surprising Advice for Reaching Your GoalsJames Altucher
123. Lead with a Story: A Guide to Crafting Business Narratives That Captivate, Convince, and InspirePaul Smith
124. Reinvent YourselfJames Altucher
125.  52 mity o kapitalizmieLawrence Reed
126. Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmyAl Ries
127. See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
128. Dwanaście i półGary Vaynerchuk
129. The Freaks Shall Inherit the Earth: Entrepreneurship for Weirdos, Misfits, and World DominatorsChris Brogan
130. Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmieRobert P. Murphy
131. The Myths of Creativity: The Truth About How Innovative Companies and People Generate Great IdeasDavid Burkus
132. Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
133. Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With ImpactJocelyn K. Glei
134. Scaling Up Excellence: Getting to More Without Settling for LessRobert I. Sutton
135. Second Chance: For Your Money, Your Life and Our WorldRobert T. Kiyosaki
136. Business Execution for Results: A Practical Guide for Leaders of Small to Mid-Sized FirmsStephen Lynch
137. Virtual Freedom: How to Work with Virtual Staff to Buy More Time, Become More Productive, and Build Your Dream BusinessChris C. Ducker
138. POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
139. Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
140. Fair PlaySteven E. Landsburg
141. The Startup Playbook: Secrets of the Fastest-Growing Startups from Their Founding EntrepreneursDavid S. Kidder
142. A Curious Mind: The Secret to a Bigger LifeBrian Grazer
143. The Art of Social Media: Power Tips for Power UsersGuy Kawasaki
144. Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
145. Everything I KnowPaul Jarvis
146. Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
147. Czy kapitalizm jest moralny?Tom G. Palmer
148. Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
149. Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
150. 21 Days to a Big Idea!: Creating Breakthrough Business ConceptsBryan Mattimore
151. Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second WorldBrendan Kane
152. Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
153. Biznes ci uciekaMarcin Osman
154. Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor