Załóż darmowe konto użytkownika


Ponadczasowy hit

Jak stworzyć ponadczasowy hit czyli przepis na twórczy sukces?

Masz pomysł na produkt, który Twoim zdaniem trafi w oczekiwania rynku i teraz poszukujesz osoby, która wypromuje go w taki sposób, aby stał się Twoim sukcesem, a jednocześnie źródłem zysku. To błąd – nikt bowiem lepiej nie zaopiekuje się Twoim dziełem niż Ty sam. Właśnie dlatego powinieneś sięgnąć po książkę Ryana Holidaya. Przeczytanie „Ponadczasowego hitu. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” pokaże Ci, jak osiągnąć twórczy sukces i dlaczego niebagatelną rolę odgrywa tutaj także odpowiednie podejście.

Co jest kluczem do twórczego sukcesu?


Mało jest na rynku produktów, które chwytają za serca na dłużej. Konsumenci kochają przecież nowości i właśnie z tego powodu często przedsiębiorcy odnotowują krótkotrwałe wyniki. Nie oznacza to jednak, że w Twoim przypadku musi być tak samo. W pierwszej kolejności warto skupić się na tym, gdzie tak naprawdę jest ukryty klucz do sukcesu. Otóż Ryan Holiday - autor książki „Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” twierdzi, że podstawą twórczego działania jest motywacja i gotowość do poświęceń. Co należy przez to rozumieć?

Aby przełamać bariery i blokady, potrzebna jest motywacja. Sam pomysł na biznes, na książkę czy na produkt, to dopiero początek ciężkiej pracy. Mocne poczucie celu i wiara we własne możliwości sprawiają, że ambitny człowiek nie podda się na pierwszym biznesowym zakręcie. Dlatego też każdy, kto chce osiągnąć sukces, musi być pewien tego, że cel jest wart zachodu. Warto pamiętać także o tym, aby nie dać się złamać pod wpływem krytyki czy też negatywnej presji, którą z pewnością będą wywierać inni, nie tylko wrogowie, ale również najbliższe osoby.

A co z gotowością do poświęcenia? Cóż, ona również jest potrzebna. Jeśli chcesz coś osiągnąć, musisz przygotować się na wyrzeczenia. Marzy Ci się kariera sportowca? Wiele potencjalnych weekendów ze znajomymi będziesz musiał poświęcić na rzecz wyciskania z siebie siódmych potów na siłowni. Chcesz zostać poczytnym autorem powieści? Może już nawet masz pomysł na chwytliwą fabułę – Twój ulubiony serial będzie musiał poczekać. Włącz edytor tekstu i działaj!

Marketing a sukces


Nie można w tym miejscu nie wspomnieć również o jednej z podstawowych zasad sprzedaży własnej twórczości, a mianowicie o dobrym marketingu. To również jedna z najważniejszych podwalin biznesowego sukcesu. I nie chodzi wcale o to, by skupić się na szukaniu specjalisty, który zajmie się promowaniem produktu od A do Z. Tak naprawdę to właśnie pomysłodawca, a jednocześnie osoba realizująca dane przedsięwzięcie musi zająć się marketingiem, ponieważ nikt inny nie zna lepiej produktu i nikt inny nie zadba o produkt tak dobrze, jak osoba, która jest jego twórcą.

Każdy, komu zależy na sukcesie, musi mieć na uwadze również fakt, iż dobry produkt to sprawdzony produkt. Właśnie dlatego tak ważne jest testowanie, ulepszanie i zmienianie, które doprowadzi do perfekcji trafiającej w gusta nawet najbardziej wymagających klientów. W kwestii marketingu warto pamiętać o tym, że liczy się nie tylko przekaz pisemny, ale również ustny. A skoro o przekazach już mowa, to każdy przedsiębiorca, któremu zależy na rozgłosie, musi pamiętać o zbudowaniu listy mailingowej, dzięki której trafi zarówno do grupy docelowej, jak i do szerszego grona konsumentów.

Czego jeszcze dowiesz się z książki Ryana Holidaya?


Oprócz klucza do sukcesu w postaci motywacji oraz gotowości do poświęceń Ryan Holiday w swojej książce „Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” pochyla się również nad innymi, również ważnymi kwestiami. Przede wszystkim warto pamiętać o tym, że stworzenie hitu, który przebije się przez bogactwo rynku i podbije go na dłużej, wymaga ciężkiej pracy. Nie samymi pomysłami przedsiębiorca żyje – trzeba jeszcze wcielić je w życie i zrobić to dobrze.

Każdy z twórców chciałby mieć na liście swoich osiągnięć produkt, który go przeżyje. Z marketingiem, a także pewnymi sprawdzonymi zasadami, które można znaleźć w książce „Ponadczasowy hit”, jak najbardziej jest to możliwe. Kluczem do twórczego sukcesu są bowiem motywacja, gotowość do poświęceń, osiągnięcie perfekcji, ale również dobra promocja.


Streszczenia wszystkich książek opisywanych na blogu znajdują się w 'Fabryce wiedzy'. Znajdziesz w nich praktyczne wskazówki i rady, które możesz zastosować w swojej pracy, biznesie lub po prostu w życiu prywatnym. Aktualnie w 'Fabryce wiedzy' znajdziesz 466 streszczeń książek, a ich liczba zwiększa się z każdym tygodniem. Jeśli chcesz możesz wypróbować 'Fabrykę wiedzy' całkowicie za darmo. Wystarczy, że założysz darmowe konto użytkownika, a otrzymasz dostęp do wersji demo 'Fabryki wiedzy', która zawiera kilkanaście streszczeń książek. Zobaczysz też pełen katalog gotowych streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych oraz dowiesz się jakie streszczenia wkrótce pojawią się w serwisie. Aby założyć darmowe konto użytkownika - kliknij tutaj.