Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 9 artykułów

Jak rozmawiać z nieznajomymi

Witaj, nieznajomy! Nic o Tobie nie wiem, ale i tak Ci ufam… Dlaczego?

W pracy, w sklepie, na spotkaniach u znajomych, a nawet na ulicy - dosłownie wszędzie spotykamy ludzi, od których różnimy się poglądami, pochodzeniem, przekonaniami czy stylem życia. Z czym się to wiąże? Przede wszystkim z koniecznością interpretacji słów, intencji i charakterów osób, których tak naprawdę nie znamy. Smutna prawda jest jednak taka, że jesteśmy niewiarygodnie kiepscy w rozumieniu nieznajomych. Jak to zmienić? Na początek przeczytaj książkę: „Jak rozmawiać z nieznajomymi. Co powinniśmy wiedzieć o ludziach, o których nic nie wiemy” Malcolma Gladwella.

Dawaj i bierz

Brać czy dawać? Oto jest pytanie XXI wieku

Co sprawia większą przyjemność? Dawanie czy branie? Jak we wszystkim, tak i tutaj punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Nad tym, czy lepiej obdarowywać, czy być obdarowywanym w materialnym i nie tylko tych słów znaczeniu, pochyla się Adam Grant, autor książki pod dość oczywistym tytułem: „Dawaj i bierz”. Dowiedz się, co przyniesie Ci większą korzyść w życiu prywatnym i zawodowym, ale sprawdź również, na co musisz zwrócić szczególną uwagę.

Siła subskrypcji

Subskrypcja, czyli dochodowy biznes abonamentowy

Subskrypcja szturmem zdobyła serca klientów i wciąż poszerza kręgi swoich wyznawców. Staje się coraz bardziej popularna, bo oferuje wyraźne korzyści dla kupującego i sprzedającego. Należą do nich: większa przewidywalność sprzedaży towarów czy usług, trafniejsze oszacowanie popytu, możliwość osiągnięcia stałego dochodu, przynajmniej na czas trwania umowy. No i często się zdarza płatność z góry.

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak tworzyć i utrzymywać relacje z klientem?

Joey Coleman to znawca tworzenia i utrzymywania relacji z klientem. W tym zakresie współpracował z takimi markami, jak: Zappos, Whirpool, NASA, Volskswagen i wiele innych. Wspiera przeróżne organizacje w utrzymaniu najlepszych klientów. Jest zdobywcą branżowych, prestiżowych nagród i doskonałym mówcą.  Prezentuje on stanowisko, iż utrzymanie stałego, lojalnego klienta przynosi firmie co najmniej tyle samo korzyści, co zdobycie nowego. Klienta trzeba nie tylko zdobyć, ale i utrzymać. A jak to się robi?

Firma, czyli Ty

Małe jest piękne

Kto nie chce być zdrowy, bogaty i szczęśliwy? A można być nieszczególnie bogatym i też szczęśliwym? Książka Paula Jarvisa „Firma, czyli Ty” przekonuje, że tak. Małe przedsiębiorstwo, jednoosobowa firma może być skrojona na naszą miarę i przynosić wystarczające dochody dla właściciela i pracowników, jeśli ich posiada. Nie trzeba gonić za rekinami biznesu, ani pracować na granicy pracoholizmu i można też żyć. To coś dla mnie!

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

W godzinie zerwanych relacji i nie tylko…

Dale Carnegie był amerykańskim psychologiem i historykiem. Jego droga do wiedzy i pracy nie była prosta. Pochodził z biednej rodziny, imał się wielu zajęć i zawodów, prowadził kursy zawodowe, a także pisał, między innymi o coachingu. W książkach motywował do życia i pracy, tak, jak to zrobił w podręczniku: "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi", który rozszedł się po świecie w nakładzie ponad 50 milionów.