Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 7 artykułów

Siła subskrypcji

Subskrypcja, czyli dochodowy biznes abonamentowy

Subskrypcja szturmem zdobyła serca klientów i wciąż poszerza kręgi swoich wyznawców. Staje się coraz bardziej popularna, bo oferuje wyraźne korzyści dla kupującego i sprzedającego. Należą do nich: większa przewidywalność sprzedaży towarów czy usług, trafniejsze oszacowanie popytu, możliwość osiągnięcia stałego dochodu, przynajmniej na czas trwania umowy. No i często się zdarza płatność z góry.

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak tworzyć i utrzymywać relacje z klientem?

Joey Coleman to znawca tworzenia i utrzymywania relacji z klientem. W tym zakresie współpracował z takimi markami, jak: Zappos, Whirpool, NASA, Volskswagen i wiele innych. Wspiera przeróżne organizacje w utrzymaniu najlepszych klientów. Jest zdobywcą branżowych, prestiżowych nagród i doskonałym mówcą.  Prezentuje on stanowisko, iż utrzymanie stałego, lojalnego klienta przynosi firmie co najmniej tyle samo korzyści, co zdobycie nowego. Klienta trzeba nie tylko zdobyć, ale i utrzymać. A jak to się robi?

Firma, czyli Ty

Małe jest piękne

Kto nie chce być zdrowy, bogaty i szczęśliwy? A można być nieszczególnie bogatym i też szczęśliwym? Książka Paula Jarvisa „Firma, czyli Ty” przekonuje, że tak. Małe przedsiębiorstwo, jednoosobowa firma może być skrojona na naszą miarę i przynosić wystarczające dochody dla właściciela i pracowników, jeśli ich posiada. Nie trzeba gonić za rekinami biznesu, ani pracować na granicy pracoholizmu i można też żyć. To coś dla mnie!

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

W godzinie zerwanych relacji i nie tylko…

Dale Carnegie był amerykańskim psychologiem i historykiem. Jego droga do wiedzy i pracy nie była prosta. Pochodził z biednej rodziny, imał się wielu zajęć i zawodów, prowadził kursy zawodowe, a także pisał, między innymi o coachingu. W książkach motywował do życia i pracy, tak, jak to zrobił w podręczniku: "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi", który rozszedł się po świecie w nakładzie ponad 50 milionów.

Nowości w Fabryce wiedzy #1

Nowości w Fabryce Wiedzy #1: Genetyka w psychologii, przyszłościowe inwestycje i relacje międzyludzkie

"Ludzie przestają myśleć, gdy przestają czytać" – powiedział kiedyś Denis Diderot, znakomity filozof, pisarz i krytyk literatury znamiennej dla dziejów ludzkich epoki literackiej, jaką jest oświecenie. Nie od dziś wiadomo, że czytanie rozwija i poszerza horyzonty. Choć w naszym serwisie znaleźć można skrupulatnie dobrane spośród setek tysięcy dzieł literackich perełki, to wśród wszystkich pozycji czytelniczych można wyróżnić lektury, które po prostu trzeba przeczytać.