Pokazuje od 1 do 7 z 35 artykułów

Grywalizacja

Graj w biznesie i wygrywaj w życiu zawodowym

Czy codzienna rozrywka, której poddajesz się z rozkoszą, by zrelaksować się po ciężkim dniu, może być cenną wskazówką w świecie biznesu? Ależ oczywiście, a ten fakt z pewnością ucieszy wszystkich fanów gier – mechanizmy w nich występujące można bowiem z powodzeniem wykorzystać jako wsparcie działań marketingowych, do zarządzania ludźmi, a nawet w procesie edukacji. O tym, co w biznesie gra, przeczytasz w książce Pawła Tkaczyka.

Jak robić skuteczny marketing?

Czytam i rozwijam zdolności marketingowe

Jeżeli marketing do tej pory kojarzył Ci się z kosztownymi działaniami, których mogą podejmować się jedynie doświadczeni specjaliści, to ten pakiet wiedzy może okazać się dla Ciebie szokiem. Dzisiaj chcę Ci pokazać, że promowanie biznesu wcale nie musi być drogie – wystarczy, że będzie kreatywne. Moje słowa poprą Joe Vitale, Jay Conrad Levinson oraz Seth Godin.

Growth Hacker Marketing

Biznesowe hakowanie w dobrym tego słowa znaczeniu

Haker kojarzy nam się zazwyczaj z osobą o niechlubnej sławie. A czy wiesz, że, jako przedsiębiorca, również możesz nim być i na dodatek przyczynić się do wzrostu zainteresowania Twoim produktem, a tym samym do wzrostu swojego zysku? W świat growth hackingu, o którym właśnie mowa, doskonale wprowadzi Cię książka „Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy” autorstwa Ryana Holidaya, która zrywa z tradycyjnymi praktykami marketingowymi na rzecz nowoczesnego promowania biznesu.

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Początek przygody biznesowej z reguły nie bywa prosty – wejście do świata, którego zasady nie są znane, może skutecznie zniechęcić do rozpoczęcia kariery przedsiębiorczej. Wsparciem mogą okazać się jednak przydatne lektury, które pokażą właścicielom firm, jak powinni działać, jak realizować ambicje i osiągnąć sukces, a także stać się rozpoznawalnym. O tym wszystkim doskonale „opowiadają” Stephen R. Covey, Napoleon Hill oraz Seth Godin.

Elon Musk, Jeff Bezos i Steve Jobs - najwięksi twórcy w Dolinie Krzemowej

Czytam i się rozwijam: najwięksi twórcy w Dolinie Krzemowej

Doliny Krzemowej nie trzeba nikomu przedstawiać – te amerykańskie centrum sektora zaawansowanej technologii, to niekończące się źródło nie tylko nowinek cudów techniki, ale również miejsce, w którym narodziło się wiele talentów. Do największych twórców Doliny Krzemowej zalicza się miedzy innymi Steve’a Jobsa, Elona Muska oraz Jeffa Bezosa. Ich historie to wielkie inspiracje, które pokazują, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby skromny początek biznesu przeistoczył się w przedsiębiorstwo znane na całym świecie.

Lider Przedsiębiorczości

Na drodze do lidera przedsiębiorczości

Dave Ramsey przedstawia w książce „Lider przedsiębiorczości. O sukcesie w biznesie” drogę, którą trzeba przejść, aby stać się, ze świeżo upieczonego właściciela firmy, biznesmenem i przedsiębiorcą. Krok po kroku opisuje, co jest potrzebne i jakie działania sprawcze trzeba poczynić. Ogólnie oceniając, osiągnięcie celu jest trudne, ale możliwe do realizacji. Jednak trzeba włożyć w to: pasję, pracę, nową wiedzę i cechy przywódcy. A jeśli za grosz tych cech nie posiadasz? To przecież możesz je umiejętnie kształtować, wyrastając na lidera przedsiębiorczości.

Znajdź swoje DLACZEGO

Dlaczego i jak prowadzić biznes?

Każdy z nas potrzebuje celu w życiu, do którego mógłby nieustannie dążyć i który byłby sensem wszystkich jego działań. Nie inaczej jest w biznesie – tutaj również zarówno początkujący przedsiębiorca, jak i właściciel świetnie prosperującej firmy każdego dnia poszukują swojej motywacji, by sięgać po więcej, robić coś lepiej i piąć się wyżej. W odkryciu biznesowych powodów, dla których każdy człowiek interesu wstaje rano z łóżka, może pomóc Simon Sinek, a dokładniej jego książka „Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji”.