Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 64 artykułów

Wywieranie wpływu na ludzi

Jak wywierać wpływ na innych ludzi?

Zdecydowana większość osób zdaje sobie sprawę z tego, czym właściwie jest perswazja. Wywieranie wpływu na ludzi tak, aby przekonywanie przyniosło takie skutki, których oczekuje osoba stosująca siłę perswazji, nie jest jednak specjalnie łatwym zadanie. Aby przekonać innych do swoich racji, należy zrozumieć chwyty psychologiczne, które trafią do każdego człowieka, bez względu na jego charakter. Można je znaleźć w książce profesora psychologii i marketingu Uniwersytetu Stanowego w Arizonie – Roberta B. Cialdiniego.

Fioletowa krowa

Znajdź swoją fioletową krowę z Sethem Godinem

Pozostając w klimatach marketingowych, nie sposób nie zgłębić tajemnic książki pod tytułem: „Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny”, której autorem jest Seth Godin, ceniony mówca amerykański oraz specjalista w dziedzinie nowoczesnego marketingu. Tytułowa fioletowa krowa to przede wszystkim symbol produktów czy też usług, które znajdują się na szczycie zainteresowań konsumentów i wyraźnie wznoszą się ponad resztę propozycji. Dzięki tej pozycji czytelniczej każdy przedsiębiorca znajdzie sposób na wypasanie swojego biznesu na najbardziej zyskownych łąkach.

Zero to one

Start-up - co powinieneś o nim wiedzieć?

O start-upach można powiedzieć naprawdę wiele, ale jedno jest pewne – ich popularność stale rośnie. Każdy, kto chce rozpocząć przygodę z modelem biznesowym, który z założenia ma być źródłem zysku i możliwością rozwoju, powinien wiedzieć, że sukces start-upu nie jest kwestią szczęścia. Przede wszystkim należy pamiętać, że jest to sposób biznesu, w którym należy rzucić wyzwanie utartym konwencjom, a przede wszystkim pozbyć się myślenia zgodnie z utartymi schematami. Jak to zrobić?

Firma, czyli Ty

Małe jest piękne

Kto nie chce być zdrowy, bogaty i szczęśliwy? A można być nieszczególnie bogatym i też szczęśliwym? Książka Paula Jarvisa „Firma, czyli Ty” przekonuje, że tak. Małe przedsiębiorstwo, jednoosobowa firma może być skrojona na naszą miarę i przynosić wystarczające dochody dla właściciela i pracowników, jeśli ich posiada. Nie trzeba gonić za rekinami biznesu, ani pracować na granicy pracoholizmu i można też żyć. To coś dla mnie!

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Cztery firmy, które wpłynęły na kształt dzisiejszego świata

Zarówno starsze, jak i młodsze pokolenia z pewnością pamiętają lub też znają z opowieści przygody bohaterów filmu akcji o wymownym tytule: „Fantastyczna czwórka”. Okazuje się, że również współczesny i zupełnie realny świat ma swoich nie zawsze pozytywnych bohaterów, których Scott Galloway określa mianem Wielkiej Czwórki. Mowa tu o potęgach ery cyfrowej, a więc o firmach Amazon, Apple, Facebook i Google. Gdzie tkwi ich sekret?

Jak zbudowałem firmę

Właśnie tak wygląda biznesowa ścieżka sukcesu – recenzja książki „Jak zbudowałem firmę”

Nic nie jest równie cennym źródłem wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, jak autentyczne historie innych przedsiębiorców. Można je znaleźć w książce pod tytułem: „Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców”, której autorem jest Guy Raz. Dlaczego warto zapoznać się z niniejszą pozycją czytelniczą? Przede wszystkim dlatego, że dzięki jej treści każdy właściciel firmy może zobaczyć, jak wygląda ścieżka do biznesowego sukcesu, a jednocześnie sprawdzić, jak bardzo wyboista bywa ta droga.

Tajemnice start-upów

Tajemnice start-upów

Przyszłością świata biznesowego, w którym jest miejsce dla każdego, wcale nie są utarte schematy. Przez stereotypy już od kilku lat przebijają się start-upy, które są ogromną szansę dla młodych i zdolnych przedsiębiorców, nieposiadających dużego nakładu finansowego. Zaletą tego typu firm jest również ogromny potencjał rozwojowy, niezależność oraz swoboda, a także małe ryzyko. Tajemnice start-upów możesz poznać z wybitnymi jednostkami, do których zalicza się Guy Kawasaki, Reid Hoffman, Ben Casnoch i Peter Thiel.