Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 7 artykułów

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.

Hipnotyczny marketing

Trzy kroki do hipnotycznego marketingu

Kreatywne działanie jest podstawą marketingu, a ten z kolei stanowi fundament rozwoju każdego biznesu. Samodzielne przygotowanie strategii to nie lada wyzwanie, a trudny język wielu poradników marketingowych wcale nie ułatwia zadania. Na szczęście w Fabryce Wiedzy znajdziesz wyłącznie autorów, którzy nie powołują się na popularne metody promowania biznesu, ale na własne doświadczenie, które jest przecież najlepszym sposobem na przekazanie wiedzy. Jednym z nich jest Joe Vitale, który w swojej książce „Hipnotyczny marketing” pokazuje działanie niecodziennych technik marketingowych.

Growth Hacker Marketing

Biznesowe hakowanie w dobrym tego słowa znaczeniu

Haker kojarzy nam się zazwyczaj z osobą o niechlubnej sławie. A czy wiesz, że, jako przedsiębiorca, również możesz nim być i na dodatek przyczynić się do wzrostu zainteresowania Twoim produktem, a tym samym do wzrostu swojego zysku? W świat growth hackingu, o którym właśnie mowa, doskonale wprowadzi Cię książka „Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy” autorstwa Ryana Holidaya, która zrywa z tradycyjnymi praktykami marketingowymi na rzecz nowoczesnego promowania biznesu.

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak zatrzymać klienta i już nigdy go nie puścić?

Jesteś właścicielem małej firmy, średniej działalności gospodarczej lub ogromnej machiny przedsiębiorczej? W biznesie nie ma znaczenia, czy sam sobie jesteś szefem, zarządzasz kilkoma zespołami, a może masz pod sobą setki, jeśli nie tysiące osób – w biznesie liczy się wyłącznie odpowiednie podejście, a jego wagę w kontekście pozyskiwania i utrzymywania klientów podkreśla Joey Coleman w swojej książce „Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację”. Początkujący przedsiębiorco i rekinie biznesowy – zapraszam do lektury.

Czytam i rozwijam się biznesowo

Czytam i rozwijam się biznesowo

Każdy, kto stawia na rozwój osobisty, z pewnością zdaje sobie sprawę z tego, że samodoskonalenie siebie obejmuje zarówno sferę prywatną, jak i zawodową. O sukcesie finansowym już wkrótce przeczytacie w naszym najnowszym ebooku, który na dniach ujrzy światło dzienne, teraz jednak porozmawiamy o sukcesie biznesowym. Jak rozwijać swoją działalność? Co robić, aby mały biznes, dzięki determinacji i konsekwencji, a przede wszystkim dzięki wiedzy stał się przedsiębiorczym imperium?

Ekonomia wdzięczności Gary Vaynerchuk

Małomiasteczkowy urok Internetu

Gary Vaynerchuk to, według New York Timesa, autor sześciu bestsellerów, mówca, osobowość internetowa, inwestor-chętnie w roli anioła biznesu, doradza firm, takich, jak: Facebook, Twitter, Uber i wielu innych. Bardzo szybko zapoznał się z Internetem i jego możliwościami. W latach 90-tych przeniósł tam rodzinną firmę winiarską. Tę przyjaźń rozwinął i pogłębił: wprowadził codzienną transmisję internetową, wraz z bratem założył agencję cyfrową, obecnie pełni funkcję prezesa nowoczesnego holdingu zajmującego się mediami i komunikacją. Jego treści znajdziesz na Instagramie, Facebooku, Twitterze, YouTube, Linkedin i innych. Jest rozpoznawalnym autorytetem na konferencjach światowych w dziedzinie przedsiębiorczości i technologii.