Pokazuje od 1 do 7 z 66 artykułów

Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie

Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i sportu. Jego recepta na sukces to: praca, praca, praca i bycie zauważalnym (krzykaczem). Ruchliwość tego człowieka sprawiła, że był wszędzie: w biznesie - właściciel firm, które sprzedawał z dużym zyskiem, wprowadzał w życie wciąż nowe projekty, inwestował w obiecujące, jego zdaniem, przedsięwzięcia i raczej się mylił. Jego majątek, w 2016 roku, czyli w roku wydania książki, szacowano na około 4,4 miliardy dolarów. W telewizji i w kinie był aktorem, producentem, twórcą, a także uczestnikiem reality show. Jego sławę i rozpoznawalność utrwalił program „Shark Tank”, w którym był jurorem. Oceniano w nim wartościowe projekty ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na ich realizację. Lubił sport - był zawodnikiem, zapalonym i wiernym kibicem, właścicielem klubu NBA, który wprowadził na szczyt ligi. W mediach pisał podcasty, wprowadził w Internecie kanał radiowy dla sportowych transmisji na żywo. A to wcale nie jest koniec długiej listy. Właściwie łatwiej jest wymienić, czym się nie zajmował niż odwrotnie.

Potęga pewności siebie

Jak budować pewność siebie?

Któż z nas przynajmniej raz nie słyszał o Brianie Tracym? Jeden z najpopularniejszych mentorów w dziedzinie rozwoju osobistego ma na swoim koncie wiele motywujących poradników, które są niejako podaną na tacy receptą na udane życie. W jego dobytku literackim prym wiedzie pozycja: „Potęga pewności siebie. Doskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia!”. Dlaczego Ty również powinieneś sięgnąć po tę książkę?

Książę

Szesnastowieczny sekret przywództwa w dzisiejszych czasach

Sprawowanie władzy nad państwem to nie lada wyzwanie. I choć niewiele osób ma okazję dostąpić tego zaszczytu, to jednak wiele z przywódczych sztuczek można korzystać również w biznesie. Dlatego też nawet szesnastowieczny poradnik o tym, jak być dobrym, autokratycznym przywódcą w kraju, może okazać się cennym źródłem wiedzy. Jeśli więc szukasz książki, której treść jest aktualna mimo tego, że jej pierwsze wydanie ukazało się w 1532 roku, to „Książę” autorstwa Machiavellego jest właśnie dla Ciebie.

To jest marketing!

To jest marketing!

Kiedy słyszysz hasło: „marketing”, w Twojej głowie z pewnością pojawia się pomysł na skuteczną, przyciągającą reklamę. Jak jednak w swojej książce wskazuje Seth Godin, właśnie to nieprawdziwe przekonanie jest błędem większości przedsiębiorców. Dzisiaj potęgą marketingową jest wykorzystanie Internetu i umiejętność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Autor książki o prostym, aczkolwiek wymownym tytule „To jest marketing!” powie Ci, jak powinieneś to zrobić.

Narzędzia tytanów

Oto narzędzia tytanów, które pozwolą osiągnąć Ci sukces

„Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych” to obszerna książka, którą można czytać rozdział po rozdziale lub wybierać interesujące nas fragmenty. Stanowi ona rodzaj poradnika nieco inaczej skomponowanego, gdyż składa się z wywiadów ze współczesnymi ludźmi sukcesu, którzy opowiadają o swojej drodze do jego osiągnięcia.

Odważni wygrywają

Działaj jak żołnierz i osiągaj sukces

Mahatma Gandhi napisał kiedyś: „Używajcie broni, jeśli jej użyć musicie”. Okazuje się jednak, że ową bronią nie są wyłącznie środki bojowe, ale również techniki wojskowe, które można wykorzystać zarówno na froncie, jak i w życiu zawodowym czy prywatnym. Można o nich przeczytać w książce „Odważni wygrywają. Lekcje życia i przywództwa od członków sił specjalnych SAS”, która jest zbiorem doświadczeń byłych żołnierzy.

Sekrety amerykańskich milionerów

Życie milionerów od kuchni

Czy bogacz zawsze jeździ drogim samochodem? Wielu osobom wydaje się, że ludzie majętni żyją w niewyobrażalnym wręcz przepychu, w pewnym momencie zatracając nawet poczucie wartości pieniądza. Z tym mitem doskonale uporali się Thomas J. Stanley oraz William D. Danko – autorzy książki „Sekrety amerykańskich milionerów, czyli krezusi z sąsiedztwa”. Niniejsza pozycja czytelnicza powstała na bazie wywiadów przeprowadzonych z ludźmi bogatymi, którzy uchylają rąbka majętnej tajemnicy.