Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 30 artykułów

Do zobaczenia na szczycie

Osiągnij sukces osobisty i znajdź się na szycie

Już nieraz słyszało się tu i tam, że należy być ciągle w ruchu. Stanie to właściwie cofanie się, to marazm, a w spokoju dobrze jest zastygnąć jedynie na chwilę. Kierunki wyznacza się różne: wzwyż, do przodu, dookoła, itp. A przy tym pojawiają się rady: bądź lepszy od innych, walcz o swoje, nie daj się. Ogólnie nadal funkcjonuje idea wiecznego doskonalenia się. Dobrze to oddaje metafora wspinaczki na szczyt, do której odwołuję się tytuł książki Zig Ziglara „Do zobaczenia na szczycie”. Płynie z niego zachęta do aktywizmu i to właśnie dla niespokojnych, ruchliwych osób jest ona przeznaczona. Jej autorem jest amerykański pisarz, mówca motywacyjny, wytrawny propagator pozytywnego myślenia, budowania zdrowych relacji i samodoskonalenia się. Książka zawiera sugestie określonych wartości, które mają nas na ten szczyt zaprowadzić. No to ruszajmy w drogę!

Nigdy się nie poddawaj

TRUMPolina do sukcesu

Donalda Trumpa można wielbić albo wyjątkowo nie lubić, nie da się jednak zaprzeczyć, że czterdziesty piąty, były już prezydent Stanów Zjednoczonych, osiągnął w swoim życiu spektakularny sukces. Mowa tu nie tylko o zaszczytnym stanowisku, na którym swego czasu zasiadał, ale również o pozycji przedsiębiorczej, która robi wrażenie na każdym początkującym i doświadczonym biznesmenie. Gdzie tkwi sekret jego receptury sukcesu?

Przywództwo wyższego stopnia

Zarządzanie ludźmi po ludzku z Kenem Blanchardem

Zarządzanie ludźmi to nie lada sztuka, o czym świadczą zarówno doświadczenia biznesmenów, jak i mnogość lektur o tej tematyce, które są dostępne w naszej ‘Fabryce wiedzy’. Jedną z nich jest książka pod tytułem „Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji”, będąca idealną propozycją dla osób, które chcą poznać różnorodne wskazówki, strategie i porady dotyczące właśnie zarządzania.

Sztuka wywierania wpływu

Sztuka wywierania wpływu czyli gdy coś Ci przeszkadza, to po prostu to zmień

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, polityką lub działasz w innych dziedzinach oddziaływania na ludzi, to książka „Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę” jest dla Ciebie. Zawiera ona kilka cennych wskazówek, jak sobie poradzić w tej materii i rzeczywiście wpływać na zmianę zachowanie odbiorców, klientów, ostatecznie siebie samego. Najważniejsze jest to, aby była to zmiana na lepsze.

Reguła 10X

10X lepiej, mocniej, bardziej – udana recepta na sukces?

Recept na sukces jest całe mnóstwo, o czym mogą świadczyć liczne poradniki, które obiecują Ci, że dzięki zawartym w nich sposobom osiągniesz wszystko, o czym marzysz. Tymczasem warto pochylić się nad metodami, które rzeczywiście mogą być źródłem spełnienia. Zalicza się do nich między innymi reguła 10X, którą szeroko w swojej książce pod tytułem: „Reguła 10X. Jedyna różnica pomiędzy sukcesem a porażką” opisuje Grant Cardone – ceniony ekspert do spraw szkoleń sprzedażowych, a prywatnie multimilioner.

Gdy regułą jest brak reguł

Netflix czyli przepis na udaną firmę bez biznesowych zasad

Netflix ma miliony fanów na całym świecie i trudno się temu dziwić, wszak bogata oferta filmowa i serialowa platformy trafia do użytkowników w każdym wieku i o każdych preferencjach kinowych. Mało kto zdaje sobie sprawę z jego początku - to start-up, bazujący na dostarczaniu płyt DVD drogą pocztową, którą swoją przygodę zaczynał już ponad dwadzieścia lat temu. Jaki jest sekret jego sukcesu?

Mit przedsiębiorczości

Obalamy mity przedsiębiorczości z Michaelem E. Gerberem

Michael E. Gerber – współzałożyciel i prezes organizacji pomagającej przedsiębiorcom odnieść sukces w każdej branży to prawdziwa legenda wśród biznesmenów na całym świecie. Jest autorem kilkunastu książek o przedsiębiorczości, a odświeżona i zaktualizowana pozycja czytelnicza pod tytułem: „Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić” to książka, która jest źródłem wiedzy o tym, jakie różnice są pomiędzy pracą w swojej firmie a dla swojej firmy.