Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 7 artykułów

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak tworzyć i utrzymywać relacje z klientem?

Joey Coleman to znawca tworzenia i utrzymywania relacji z klientem. W tym zakresie współpracował z takimi markami, jak: Zappos, Whirpool, NASA, Volskswagen i wiele innych. Wspiera przeróżne organizacje w utrzymaniu najlepszych klientów. Jest zdobywcą branżowych, prestiżowych nagród i doskonałym mówcą.  Prezentuje on stanowisko, iż utrzymanie stałego, lojalnego klienta przynosi firmie co najmniej tyle samo korzyści, co zdobycie nowego. Klienta trzeba nie tylko zdobyć, ale i utrzymać. A jak to się robi?

Fioletowa krowa

Znajdź swoją fioletową krowę z Sethem Godinem

Pozostając w klimatach marketingowych, nie sposób nie zgłębić tajemnic książki pod tytułem: „Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny”, której autorem jest Seth Godin, ceniony mówca amerykański oraz specjalista w dziedzinie nowoczesnego marketingu. Tytułowa fioletowa krowa to przede wszystkim symbol produktów czy też usług, które znajdują się na szczycie zainteresowań konsumentów i wyraźnie wznoszą się ponad resztę propozycji. Dzięki tej pozycji czytelniczej każdy przedsiębiorca znajdzie sposób na wypasanie swojego biznesu na najbardziej zyskownych łąkach.

Grywalizacja

Graj w biznesie i wygrywaj w życiu zawodowym

Czy codzienna rozrywka, której poddajesz się z rozkoszą, by zrelaksować się po ciężkim dniu, może być cenną wskazówką w świecie biznesu? Ależ oczywiście, a ten fakt z pewnością ucieszy wszystkich fanów gier – mechanizmy w nich występujące można bowiem z powodzeniem wykorzystać jako wsparcie działań marketingowych, do zarządzania ludźmi, a nawet w procesie edukacji. O tym, co w biznesie gra, przeczytasz w książce Pawła Tkaczyka.

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Początek przygody biznesowej z reguły nie bywa prosty – wejście do świata, którego zasady nie są znane, może skutecznie zniechęcić do rozpoczęcia kariery przedsiębiorczej. Wsparciem mogą okazać się jednak przydatne lektury, które pokażą właścicielom firm, jak powinni działać, jak realizować ambicje i osiągnąć sukces, a także stać się rozpoznawalnym. O tym wszystkim doskonale „opowiadają” Stephen R. Covey, Napoleon Hill oraz Seth Godin.

Jak zbudować silną markę?

Czytam i się rozwijam: budowanie marki

Potęga firmy to nie tylko kapitał czy marketing, to przede wszystkim skrupulatne budowanie własnej marki. Jak się do tego zabrać? Odpowiedź na to pytanie znają Chris C. Ducker, Paweł Tkaczyk oraz Michał Szafrański. Dzięki lekturom ich inspirujących pozycji czytelniczych można odnaleźć się w świecie tworzenia własnego „ja” w biznesowych realiach, ale również w kontekście rozwojowym. Co powinno grać w Twojej biznesowej duszy i jaka melodia będzie hymnem triumfu Twojej marki?

Zaufanie czyli waluta przyszłości

Nawet tak nie myśl - recenzja książki "Zaufanie czyli waluta przyszłości" Michała Szafrańskiego

Bez względu na wiek i miejsce na linii życia, ludziom wydaje się, że prawie wszystko już wiedzą, mają bogate doświadczenia, a już na pewno wyrastają ponad głowy rówieśników. To nie jest promenada ku słońcu, to ślepy zaułek! Dopiero kontakt z ludźmi mądrymi i doświadczonymi uświadamia nam, że nasze własne myślenie złapało nas w pułapkę. Pozostajesz też w błędzie, gdy sądzisz, że nic nie potrafisz, nic nie jesteś wart, a życie przecieka ci między palcami.