Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 13 artykułów

Porozumienie bez przemocy

Marshall B. Rosenberg powie Ci jak porozumiewać się bez przemocy?

„Porozumienie bez przemocy. O języku życia” autorstwa Marshalla B. Rosenberga to przełomowa książka, która zmienia podejście do komunikacji międzyludzkiej. Niniejsza propozycja czytelnicza stanowi praktyczny przewodnik po tej metodzie, pokazując, jak unikać osądzania i krytyki, aby lepiej rozumieć potrzeby swoje i innych. W niniejszym streszczeniu przedstawione zostaną główne założenia i zasady NVC, a także korzyści, jakie można osiągnąć, stosując tę unikalną technikę komunikacji.

Dawaj innym szczęście

Biznes: jakie znaczenie ma dawanie szczęścia innym?

W świecie, gdzie sukces często mierzony jest wyłącznie finansowymi osiągnięciami, Tony Hsieh oferuje odmienną perspektywę na prowadzenie biznesu. W swojej książce „Dawaj innym szczęście: Ścieżka pasji, zysku i celu” Hsieh przedstawia wizję, w której szczęście pracowników i klientów jest równie ważne, jak wyniki finansowe. Poznaj ją dzięki streszczeniu, które jest dostępne w ‘Fabryce wiedzy’.

Mała WIELKA zmiana

Mała zmiana może być wielką zmianą!

Wiele osób chce iść w życiu po najmniejszej linii oporu. Jednocześnie jednak tym bardziej ambitnym zależy na tym, aby wszystko wokół nich było zgodne z ich oczekiwaniami. Często jednak wydaje się, że połączenie obu tych aspektów jest niemożliwe. Tymczasem wielkie zmiany wcale nie muszą wiązać się z wielkimi czynami. Wystarczy nauczyć się kilku perswazyjnych sztuczek. Można to zrobić dzięki lekturze książki pod tytułem: „Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ”.

Szef wymagający i wyrozumiały

I Ty możesz zostać przywódczym bohaterem w swoim zespole

Czy to, że pracownicy nie lubią swojego szefa, musi być regułą? Oczywiście, że nie, wystarczy tylko, że ci pierwsi wyzbędą się uprzedzeń, natomiast ci drudzy postawią na ludzkie podejście do swoich podwładnych. Nad tym, jak zachować ludzkie oblicze, a jednocześnie efektywnie zarządzać zespołem, pochyla się w swojej książce „Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza” Kim Scott – menadżerka prawdziwych gigantów technologicznych, do których zalicza się Google, Twitter czy Dropbox.

Kluczowe rozmowy

Poznaj klucz do rozmów o wysoką stawkę

Autorzy w swojej książce „Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka” opisują to, czym zajmują się, na co dzień, a mają w tej materii bogate doświadczenie. Pierwszy z nich, Kerry Petterson, doktorant uniwersytetu Stanforda prowadził badania nad zachowaniami organizacyjnymi oraz stworzył programy wdrażania długoterminowych zmian. Natomiast Joseph Grenny jest prelegentem i konsultantem, pracuje nad projektami zmian w korporacjach i prowadzi firmę non profit, która wspiera ludzi ubogich chcących uzyskać finansową niezależność. Stworzyli oni książkę – poradnik o tym jak poprowadzić kluczowe rozmowy, aby osiągnąć zamierzony cel zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

Sztuka wywierania wpływu

Sztuka wywierania wpływu czyli gdy coś Ci przeszkadza, to po prostu to zmień

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, polityką lub działasz w innych dziedzinach oddziaływania na ludzi, to książka „Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę” jest dla Ciebie. Zawiera ona kilka cennych wskazówek, jak sobie poradzić w tej materii i rzeczywiście wpływać na zmianę zachowanie odbiorców, klientów, ostatecznie siebie samego. Najważniejsze jest to, aby była to zmiana na lepsze.

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Intrygowanie czyli jak najłatwiej zdobywać klientów

Żyjemy w takich czasach, że aby być zauważonym to trzeba krzyczeć albo stawać na głowie, robić coś niekonwencjonalnego lub nawet kontrowersyjnego. Są miliardy ludzi, morze rzeczy, szalony pęd i wielka niecierpliwość. W tym wszystkim Ty, który chcesz być zauważony, bo chcesz sprzedać jakiś towar albo siebie jako pracownika. A jeśli jesteś introwertykiem i najchętniej siedziałbyś cicho w kąciku? No to eksportuj się ze sprzedaży, bo to nie dla ciebie, chyba, że… sięgniesz po książkę Sam Horn „Intryguj. Przyciągaj uwagę i zdobywaj klientów”, przynajmniej na początek samokształcenia i doskonalenia się.