Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 11 artykułów

Mała WIELKA zmiana

Mała zmiana może być wielką zmianą!

Wiele osób chce iść w życiu po najmniejszej linii oporu. Jednocześnie jednak tym bardziej ambitnym zależy na tym, aby wszystko wokół nich było zgodne z ich oczekiwaniami. Często jednak wydaje się, że połączenie obu tych aspektów jest niemożliwe. Tymczasem wielkie zmiany wcale nie muszą wiązać się z wielkimi czynami. Wystarczy nauczyć się kilku perswazyjnych sztuczek. Można to zrobić dzięki lekturze książki pod tytułem: „Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ”.

Szef wymagający i wyrozumiały

I Ty możesz zostać przywódczym bohaterem w swoim zespole

Czy to, że pracownicy nie lubią swojego szefa, musi być regułą? Oczywiście, że nie, wystarczy tylko, że ci pierwsi wyzbędą się uprzedzeń, natomiast ci drudzy postawią na ludzkie podejście do swoich podwładnych. Nad tym, jak zachować ludzkie oblicze, a jednocześnie efektywnie zarządzać zespołem, pochyla się w swojej książce „Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza” Kim Scott – menadżerka prawdziwych gigantów technologicznych, do których zalicza się Google, Twitter czy Dropbox.

Kluczowe rozmowy

Poznaj klucz do rozmów o wysoką stawkę

Autorzy w swojej książce „Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka” opisują to, czym zajmują się, na co dzień, a mają w tej materii bogate doświadczenie. Pierwszy z nich, Kerry Petterson, doktorant uniwersytetu Stanforda prowadził badania nad zachowaniami organizacyjnymi oraz stworzył programy wdrażania długoterminowych zmian. Natomiast Joseph Grenny jest prelegentem i konsultantem, pracuje nad projektami zmian w korporacjach i prowadzi firmę non profit, która wspiera ludzi ubogich chcących uzyskać finansową niezależność. Stworzyli oni książkę – poradnik o tym jak poprowadzić kluczowe rozmowy, aby osiągnąć zamierzony cel zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

Sztuka wywierania wpływu

Sztuka wywierania wpływu czyli gdy coś Ci przeszkadza, to po prostu to zmień

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, polityką lub działasz w innych dziedzinach oddziaływania na ludzi, to książka „Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę” jest dla Ciebie. Zawiera ona kilka cennych wskazówek, jak sobie poradzić w tej materii i rzeczywiście wpływać na zmianę zachowanie odbiorców, klientów, ostatecznie siebie samego. Najważniejsze jest to, aby była to zmiana na lepsze.

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Intrygowanie czyli jak najłatwiej zdobywać klientów

Żyjemy w takich czasach, że aby być zauważonym to trzeba krzyczeć albo stawać na głowie, robić coś niekonwencjonalnego lub nawet kontrowersyjnego. Są miliardy ludzi, morze rzeczy, szalony pęd i wielka niecierpliwość. W tym wszystkim Ty, który chcesz być zauważony, bo chcesz sprzedać jakiś towar albo siebie jako pracownika. A jeśli jesteś introwertykiem i najchętniej siedziałbyś cicho w kąciku? No to eksportuj się ze sprzedaży, bo to nie dla ciebie, chyba, że… sięgniesz po książkę Sam Horn „Intryguj. Przyciągaj uwagę i zdobywaj klientów”, przynajmniej na początek samokształcenia i doskonalenia się.

Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie

Naucz się negocjować, bo o tego może zależeć Twoje życie

Chris Voss to nie tylko wybitny znawca, ale i praktyk w sztuce negocjacji. Pełnił on rolę głównego negocjatora FBI i swoje doświadczenie zdobywał w bardzo trudnych sytuacjach, gdy przestępcy zagrażali życiu zakładników. W książce „Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie” przedstawia dziewięć zasad, z których można skorzystać przy negocjacjach, a techniki negocjacji przedstawia na przykładzie konkretnych zdarzeń.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.