Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 34 artykułów

Do zobaczenia na szczycie

Osiągnij sukces osobisty i znajdź się na szycie

Już nieraz słyszało się tu i tam, że należy być ciągle w ruchu. Stanie to właściwie cofanie się, to marazm, a w spokoju dobrze jest zastygnąć jedynie na chwilę. Kierunki wyznacza się różne: wzwyż, do przodu, dookoła, itp. A przy tym pojawiają się rady: bądź lepszy od innych, walcz o swoje, nie daj się. Ogólnie nadal funkcjonuje idea wiecznego doskonalenia się. Dobrze to oddaje metafora wspinaczki na szczyt, do której odwołuję się tytuł książki Zig Ziglara „Do zobaczenia na szczycie”. Płynie z niego zachęta do aktywizmu i to właśnie dla niespokojnych, ruchliwych osób jest ona przeznaczona. Jej autorem jest amerykański pisarz, mówca motywacyjny, wytrawny propagator pozytywnego myślenia, budowania zdrowych relacji i samodoskonalenia się. Książka zawiera sugestie określonych wartości, które mają nas na ten szczyt zaprowadzić. No to ruszajmy w drogę!

Jak wygrać każde negocjacje

LANCET - o technikach negocjacji z Robertem Mayerem

Czy da się wygrać jakiekolwiek negocjacje bez stresu, nerwów, podnoszenia głosu, utraty zimniej krwi i gniewu? Okazuje się, że niemal każde pertraktacje mogą odbyć się w przyjemnej atmosferze. Wystarczy tylko skorzystać z technik miękkiej negocjacji, których sens Robert Mayer zawarł w dostępnej w ‘Fabryce wiedzy’ książce o wymownym tytule: „Jak wygrać każde negocjacje, nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem”.

Kluczowe rozmowy

Poznaj klucz do rozmów o wysoką stawkę

Autorzy w swojej książce „Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka” opisują to, czym zajmują się, na co dzień, a mają w tej materii bogate doświadczenie. Pierwszy z nich, Kerry Petterson, doktorant uniwersytetu Stanforda prowadził badania nad zachowaniami organizacyjnymi oraz stworzył programy wdrażania długoterminowych zmian. Natomiast Joseph Grenny jest prelegentem i konsultantem, pracuje nad projektami zmian w korporacjach i prowadzi firmę non profit, która wspiera ludzi ubogich chcących uzyskać finansową niezależność. Stworzyli oni książkę – poradnik o tym jak poprowadzić kluczowe rozmowy, aby osiągnąć zamierzony cel zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

Sztuka wywierania wpływu

Sztuka wywierania wpływu czyli gdy coś Ci przeszkadza, to po prostu to zmień

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, polityką lub działasz w innych dziedzinach oddziaływania na ludzi, to książka „Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę” jest dla Ciebie. Zawiera ona kilka cennych wskazówek, jak sobie poradzić w tej materii i rzeczywiście wpływać na zmianę zachowanie odbiorców, klientów, ostatecznie siebie samego. Najważniejsze jest to, aby była to zmiana na lepsze.

Wyznania człowieka reklamy

O reklamie z geniuszem

Zagadnienie reklamy nie istnieje bez jednego człowieka, który dziś może pochwalić się czterystoma pięćdziesięcioma oddziałami agencji reklamy na całym świecie. Mowa tu oczywiście o Davidzie Ogilvy’m, nie bez powodu nazywanym geniuszem reklamy, który postawił wszystko na jedną kartę i porzucił on pracę w Oxfordzie, by pracować jako szef kuchni, a później jako sprzedawca chodzący od drzwi do drzwi. Taka ścieżka przyniosła mu spektakularny sukces, a jego niezliczonym fanom cenną wiedzę, którą można posiąść dzięki przeczytaniu książki: „Wyznania człowieka reklamy”.

Potęga osobistego uroku

Wykorzystaj swój urok osobisty i zjednaj sobie ludzi

Czasem zdarza się tak, że ktoś ma tak ogromny urok osobisty, iż ciężko bronić się przed fascynacją tym, co mówi lub robi. Trzeba jednak przyznać, że wspomniany urok osobisty to nie tylko ładny uśmiech czy uniwersalne przekonania – to przede wszystkim aktywne słuchanie, inteligentne monologi, a także poznanie kilku sposobów na to, jak stać się jeszcze bardziej atrakcyjnym dla rozmówcy. Prawdziwą skarbnicą wiedzy w tym temacie jest książka: „Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi” autorstwa Briana Tracy’ego oraz Rona Ardena.