Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 10 artykułów

Cyfrowy minimalizm

Jak nie utonąć w cyfrowym świecie?

Internet z reguły ma ułatwiać nam życie. Tymczasem nietrudno zauważyć, że z czasem ciężko nam rozstać się z wirtualnym światem. Mimo wszystko świadomość odbiorców rośnie, a wraz z nią wzrasta nieufność w stosunku do nowych technologii i mediów cyfrowych, która wynika między innymi z zagrożenia w postaci uzależnienia, dezinformacji, a nawet manipulacji. Aby ustrzec się przed negatywnym wpływem masowych środków przekazu, warto sięgnąć po książkę: „Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie”, której autorem jest Cal Newport.

Treść jest kluczowa

Jak tworzyć treści, które zafascynują Twoich klientów?

Content marketingowy to dziś podstawa działania nie tylko w social mediach, ale również w ogóle w sieci. Już dawno tradycyjne gazety czy ulotki zostały zastąpione informacjami na tablicy Facebooka lub opisem praktycznych porad na blogach. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca powinien zadbać o treść, którą dostarcza swoim klientom i potencjalnej grupie docelowej. Aby była on jakościowa, warto sięgnąć po poradnik Ann Handley i C.C. Chapmana zatytułowany „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”.

Nowe zasady marketingu i PR

Odśwież swoje działania marketingowe!

Skuteczny marketing istnieje przede wszystkim w Internecie. Jak się zabrać za social media? „Nowe zasady marketingu i PR” to książka, która pokazuje, jak działać w mediach społecznościowych, dlaczego warto prowadzić blogi, jak podcast może zwiększyć rozpoznawalność marki i w jaki sposób reagować w sytuacjach, w których w Internecie krąży czarny PR, który zdecydowanie nie służy Twojej marce.

Księga Adsów

Przewodnik po dżungli social mediów w pigułce

W zeszłym tygodniu zaprezentowaliśmy książkę, która szczegółowo opisuje rolę Internetu we współczesnym marketingu. Dziś natomiast pochylimy się nad pozycją czytelniczą, która skupia uwagę czytelników wokół biznesowego znaczenia social mediów. Franciszek Georgiew udowadnia, że warto wykorzystać możliwości, które zarówno oferują Facebook, jak i jego młodszy brat, czyli Instagram. Jakie jeszcze informacje znajdziesz w książce pod tytułem: „Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”?

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Social media jako marketingowa siła

Czy świat marketingu można porównać do walki na ringu? Oczywiście, jeżeli tylko spojrzymy na potęgę social mediów jako na okazję do „znokautowania” klientów. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, to nie tylko doskonały sposób na dotarcie do klientów, ale również na budowanie rzetelnego wizerunku publicznego, a także kanał, który warto wykorzystać do prowadzenia kampanii reklamowych. Aby to zrobić dobrze i skutecznie, koniecznie należy przeczytać książkę: „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” autorstwa Gary’ego Vaynerchuka.

Fanatyczne poszukiwania klientów

Jak szukać klientów?

Niejednokrotnie podkreślamy, że jednym z najważniejszych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy jest marketing. Tak jak obiecywaliśmy w zeszłym tygodniu, dzisiaj porozmawiamy o tym, jak sprzedawać dzięki efektywnym kanałom sprzedażowym. W ten świat wciągnie nas Jeb Blount, a właściwie jego książka pod tytułem: „Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży”. Początkujący przedsiębiorcy i doświadczeni biznesmeni, jesteście gotowi?

Przebij się!

I ty możesz zostać biznesmenem

Jak się przebić w biznesie? Gary Vaynerchuk, autor książki „Przebij się! Jak możesz osiągnąć to co zbudowali najlepsi przedsiębiorcy biznes i mocną markę”, twierdzi, że kluczem są tutaj media społecznościowe i udowadnia, że zauważalna obecność na wielu platformach społecznościowych jest tutaj kluczem do sukcesu.