Pokazuje od 1 do 4 z 4 artykułów

Przebij się!

I ty możesz zostać biznesmenem

Jak się przebić w biznesie? Gary Vaynerchuk, autor książki „Przebij się! Jak możesz osiągnąć to co zbudowali najlepsi przedsiębiorcy biznes i mocną markę”, twierdzi, że kluczem są tutaj media społecznościowe i udowadnia, że zauważalna obecność na wielu platformach społecznościowych jest tutaj kluczem do sukcesu.

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak zatrzymać klienta i już nigdy go nie puścić?

Jesteś właścicielem małej firmy, średniej działalności gospodarczej lub ogromnej machiny przedsiębiorczej? W biznesie nie ma znaczenia, czy sam sobie jesteś szefem, zarządzasz kilkoma zespołami, a może masz pod sobą setki, jeśli nie tysiące osób – w biznesie liczy się wyłącznie odpowiednie podejście, a jego wagę w kontekście pozyskiwania i utrzymywania klientów podkreśla Joey Coleman w swojej książce „Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację”. Początkujący przedsiębiorco i rekinie biznesowy – zapraszam do lektury.

Jak zbudować silną markę?

Czytam i się rozwijam: budowanie marki

Potęga firmy to nie tylko kapitał czy marketing, to przede wszystkim skrupulatne budowanie własnej marki. Jak się do tego zabrać? Odpowiedź na to pytanie znają Chris C. Ducker, Paweł Tkaczyk oraz Michał Szafrański. Dzięki lekturom ich inspirujących pozycji czytelniczych można odnaleźć się w świecie tworzenia własnego „ja” w biznesowych realiach, ale również w kontekście rozwojowym. Co powinno grać w Twojej biznesowej duszy i jaka melodia będzie hymnem triumfu Twojej marki?