Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 7 z 40 artykułów

Wywieranie wpływu na ludzi

Podstawowe zasady manipulacji w teorii i praktyce

Czy da się skłonić innych do zaakceptowania naszej racji? Jak to zrobić? W jaki sposób inni starają się nas przekonać do swoich argumentów? Często bowiem ulegamy manipulacji – nie tylko w sklepie, ale też przez telefon, a nawet w zaciszu własnego domu. Dzięki książce: „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” autorstwa Roberta B. Cialdiniego można zgłębić psychologiczne mechanizmy kryjące się za tymi technikami. To z kolei umożliwi nam rozwinięcie naszej własnej perswazyjnej mocy.

Księga Adsów

Przewodnik po dżungli social mediów w pigułce

W zeszłym tygodniu zaprezentowaliśmy książkę, która szczegółowo opisuje rolę Internetu we współczesnym marketingu. Dziś natomiast pochylimy się nad pozycją czytelniczą, która skupia uwagę czytelników wokół biznesowego znaczenia social mediów. Franciszek Georgiew udowadnia, że warto wykorzystać możliwości, które zarówno oferują Facebook, jak i jego młodszy brat, czyli Instagram. Jakie jeszcze informacje znajdziesz w książce pod tytułem: „Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”?

Zdobyć rynek

Jeff Walker powie Ci jak sprzedawać przez Internet

Nie bez powodu mówi się dzisiaj, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz. I choć jako człowiek w ogóle nie powinieneś się tym przejmować, to już jako biznesmeni musisz wziąć sobie te słowa do serca. Sięgnij po książkę: „Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerów” autorstwa Jeffa Walkera i dowiedz się, jak z pomocą Internetu, w tym nie tylko możliwości kanałów społecznościowych, ale również dostępnych narzędzi, możesz zadbać o swój biznes.

22 niezmienne prawa zarządzania marką

Stwórz silny brand z książką: "22 niezmienne prawa zarządzania marką"

Budowanie marki to jedno z najważniejszych zadań każdego przedsiębiorcy. W dzisiejszym szaleństwie, które zapanowało w świecie marketingu, nie jest to takie proste. W związku z tym dobrze jest poznać zasady, którymi warto kierować się w tym procesie. Stwórz brand, którego nie przeoczy żaden konsument, z książką: „22 niezmienne prawa zarządzania marką” autorstwa dynamicznego duetu marketingowców, na który składają się Al i Laura Ries.

22 niezmienne prawa marketingu

Poznaj prawa marketingowej dżungli

Jeśli sukces ma wielu ojców, to musi mieć też przynajmniej jedną matkę i bez wątpienia jest nią potęga marketingu. Bez odpowiedniej promocji biznesu ani rusz, problem w tym, że narzędzi i metod marketingowych jest wiele. Co więc jest absolutną podstawą? Al Ries oraz Jack Trout postanowili skondensować ważną wiedzę, którą zgromadzili w książce pod tytułem: „22 niezmienne prawa marketingu”. To pozycja czytelnicza, po którą powinien sięgnąć każdy początkujący przedsiębiorca, a i doświadczony biznesmen znajdzie tutaj coś dla siebie.

Skuszeni

O konsumenckim uzależnieniu w pozytywnym tego słowa znaczeniu

Czy przedsiębiorcy, którym zależy na zysku i rozpromowaniu produktu, stają niemal na głowie? Wcale nie – wystarczy, że poznają efekt pozytywnego uzależnienia klientów. Można to zrobić dzięki książce pod tytułem: „Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie” autorstwa Nira Eyala. Czytelnicy znajdą tutaj konkretne rady, jak firmy mogą sprawić, że ich produkty wejdą w nawyk, jednocześnie zgłębiając problematykę moralną, która się z tym wiąże.

Sekrety skutecznej sprzedaży

Garść zasad dobrego sprzedawcy

O sprzedaży napisano już… prawie wszystko, ale wciąż pojawiają się książki, które podnoszą, w odbiorze czytelnika, nowe jej aspekty lub przypominają stare. Książka „Sekrety skutecznej sprzedaży” Zig Ziglara zawiera zarówno znane informacje dotyczące tego procesu, jak i te mniej znane lub całkowicie nowe. Warto mieć je pozbierane i trzymać pod ręką, po to, aby od czasu do czasu do nich zerknąć. Wtedy może się okazać, że choć znamy je wszystkie, to jednak sięgamy tylko po wybrane. Przypomnienie ich może spowodować wzmocnienie arsenału metod i ułatwić drogę do klienta.