Pokazuje od 1 do 7 z 9 artykułów

Grywalizacja

Graj w biznesie i wygrywaj w życiu zawodowym

Czy codzienna rozrywka, której poddajesz się z rozkoszą, by zrelaksować się po ciężkim dniu, może być cenną wskazówką w świecie biznesu? Ależ oczywiście, a ten fakt z pewnością ucieszy wszystkich fanów gier – mechanizmy w nich występujące można bowiem z powodzeniem wykorzystać jako wsparcie działań marketingowych, do zarządzania ludźmi, a nawet w procesie edukacji. O tym, co w biznesie gra, przeczytasz w książce Pawła Tkaczyka.

Jak robić skuteczny marketing?

Czytam i rozwijam zdolności marketingowe

Jeżeli marketing do tej pory kojarzył Ci się z kosztownymi działaniami, których mogą podejmować się jedynie doświadczeni specjaliści, to ten pakiet wiedzy może okazać się dla Ciebie szokiem. Dzisiaj chcę Ci pokazać, że promowanie biznesu wcale nie musi być drogie – wystarczy, że będzie kreatywne. Moje słowa poprą Joe Vitale, Jay Conrad Levinson oraz Seth Godin.

Growth Hacker Marketing

Biznesowe hakowanie w dobrym tego słowa znaczeniu

Haker kojarzy nam się zazwyczaj z osobą o niechlubnej sławie. A czy wiesz, że, jako przedsiębiorca, również możesz nim być i na dodatek przyczynić się do wzrostu zainteresowania Twoim produktem, a tym samym do wzrostu swojego zysku? W świat growth hackingu, o którym właśnie mowa, doskonale wprowadzi Cię książka „Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy” autorstwa Ryana Holidaya, która zrywa z tradycyjnymi praktykami marketingowymi na rzecz nowoczesnego promowania biznesu.

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Początek przygody biznesowej z reguły nie bywa prosty – wejście do świata, którego zasady nie są znane, może skutecznie zniechęcić do rozpoczęcia kariery przedsiębiorczej. Wsparciem mogą okazać się jednak przydatne lektury, które pokażą właścicielom firm, jak powinni działać, jak realizować ambicje i osiągnąć sukces, a także stać się rozpoznawalnym. O tym wszystkim doskonale „opowiadają” Stephen R. Covey, Napoleon Hill oraz Seth Godin.

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak zatrzymać klienta i już nigdy go nie puścić?

Jesteś właścicielem małej firmy, średniej działalności gospodarczej lub ogromnej machiny przedsiębiorczej? W biznesie nie ma znaczenia, czy sam sobie jesteś szefem, zarządzasz kilkoma zespołami, a może masz pod sobą setki, jeśli nie tysiące osób – w biznesie liczy się wyłącznie odpowiednie podejście, a jego wagę w kontekście pozyskiwania i utrzymywania klientów podkreśla Joey Coleman w swojej książce „Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację”. Początkujący przedsiębiorco i rekinie biznesowy – zapraszam do lektury.

Gotowi na start

Gotowi na start czyli zakładamy własny biznes

Pat Flynn to mocna postać na scenie biznesu. Na blogu, podcastach, w książkach udziela rad, które się sprawdzają w rzeczywistości - w jego przypadku, jak i czytelników, którzy mu zawierzyli. Dla wielu ludzi jest inspiracją i warto go posłuchać i poczytać. Tak uczynił Michał Szafrański, nasz ekspert od oszczędzania, który słuchając rad Flynna, przebiegł maraton i otworzył dobrze prosperującą własną firmę. A cóż w tym takiego wielkiego? Powiedzą co niektórzy. Otóż Michał miał wypadek, złamane obie nogi, przez dłuższy czas jeździł na wózku inwalidzkim. Poddał się drogiej kuracji, przeszedł operacje, morderczą rehabilitację i stanął na nogi, a nawet przebiegł maraton. Podniósł się też życiowo, zmienił pracę, założył firmę, a postępował zgodnie z radami Pata opisanymi w książce "Gotowi na start". Panowie znają się i są dla siebie inspiracją.

Jak zbudować silną markę?

Czytam i się rozwijam: budowanie marki

Potęga firmy to nie tylko kapitał czy marketing, to przede wszystkim skrupulatne budowanie własnej marki. Jak się do tego zabrać? Odpowiedź na to pytanie znają Chris C. Ducker, Paweł Tkaczyk oraz Michał Szafrański. Dzięki lekturom ich inspirujących pozycji czytelniczych można odnaleźć się w świecie tworzenia własnego „ja” w biznesowych realiach, ale również w kontekście rozwojowym. Co powinno grać w Twojej biznesowej duszy i jaka melodia będzie hymnem triumfu Twojej marki?