Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 22 do 28 z 42 artykułów

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak tworzyć i utrzymywać relacje z klientem?

Joey Coleman to znawca tworzenia i utrzymywania relacji z klientem. W tym zakresie współpracował z takimi markami, jak: Zappos, Whirpool, NASA, Volskswagen i wiele innych. Wspiera przeróżne organizacje w utrzymaniu najlepszych klientów. Jest zdobywcą branżowych, prestiżowych nagród i doskonałym mówcą.  Prezentuje on stanowisko, iż utrzymanie stałego, lojalnego klienta przynosi firmie co najmniej tyle samo korzyści, co zdobycie nowego. Klienta trzeba nie tylko zdobyć, ale i utrzymać. A jak to się robi?

Wywieranie wpływu na ludzi

Jak wywierać wpływ na innych ludzi?

Zdecydowana większość osób zdaje sobie sprawę z tego, czym właściwie jest perswazja. Wywieranie wpływu na ludzi tak, aby przekonywanie przyniosło takie skutki, których oczekuje osoba stosująca siłę perswazji, nie jest jednak specjalnie łatwym zadanie. Aby przekonać innych do swoich racji, należy zrozumieć chwyty psychologiczne, które trafią do każdego człowieka, bez względu na jego charakter. Można je znaleźć w książce profesora psychologii i marketingu Uniwersytetu Stanowego w Arizonie – Roberta B. Cialdiniego.

Fioletowa krowa

Znajdź swoją fioletową krowę z Sethem Godinem

Pozostając w klimatach marketingowych, nie sposób nie zgłębić tajemnic książki pod tytułem: „Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny”, której autorem jest Seth Godin, ceniony mówca amerykański oraz specjalista w dziedzinie nowoczesnego marketingu. Tytułowa fioletowa krowa to przede wszystkim symbol produktów czy też usług, które znajdują się na szczycie zainteresowań konsumentów i wyraźnie wznoszą się ponad resztę propozycji. Dzięki tej pozycji czytelniczej każdy przedsiębiorca znajdzie sposób na wypasanie swojego biznesu na najbardziej zyskownych łąkach.

Fanatyczne poszukiwania klientów

Jak szukać klientów?

Niejednokrotnie podkreślamy, że jednym z najważniejszych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy jest marketing. Tak jak obiecywaliśmy w zeszłym tygodniu, dzisiaj porozmawiamy o tym, jak sprzedawać dzięki efektywnym kanałom sprzedażowym. W ten świat wciągnie nas Jeb Blount, a właściwie jego książka pod tytułem: „Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży”. Początkujący przedsiębiorcy i doświadczeni biznesmeni, jesteście gotowi?

Siła przedsiębiorczości, siła upadku

Do założenia firmy wcale nie potrzebujesz pieniędzy

Już wielokrotnie wysnuwaliśmy wnioski, że większość osób pragnących założyć własny biznes czuje się zdemotywowana, a nawet zablokowana brakiem kapitału. Wielokrotnie też udowodniliśmy, że bez pieniędzy również da się otworzyć całkiem dobrze prosperującą firmę, która obiecująco rokuje na finansową przyszłość. Książka „Siła przedsiębiorczości, siła upadku” jest kolejnym potwierdzeniem słów, że nie samym kapitałem żyje biznes.

Ponadczasowy hit

Jak stworzyć ponadczasowy hit czyli przepis na twórczy sukces?

Masz pomysł na produkt, który Twoim zdaniem trafi w oczekiwania rynku i teraz poszukujesz osoby, która wypromuje go w taki sposób, aby stał się Twoim sukcesem, a jednocześnie źródłem zysku. To błąd – nikt bowiem lepiej nie zaopiekuje się Twoim dziełem niż Ty sam. Właśnie dlatego powinieneś sięgnąć po książkę Ryana Holidaya. Przeczytanie „Ponadczasowego hitu. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” pokaże Ci, jak osiągnąć twórczy sukces i dlaczego niebagatelną rolę odgrywa tutaj także odpowiednie podejście.

Strategia błękitnego oceanu

Na czym polega strategia błękitnego oceanu?

Prowadzisz biznes i ścigasz się ze swoją konkurencją? Wcale nie musisz tego robić. Musisz przyznać, że branżowy wyścig szczurów jest nie tylko męczący i stresujący, ale również przynosi niewielkie efekty. Zamiast bezproduktywnego maratonu, możesz chwycić za ster i zmienić kurs swojej firmy, zamieniając czerwony ocean na błękitne wody. Zrobisz to z autorami książki pod tytułem: „Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”.