Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 15 do 21 z 42 artykułów

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Intrygowanie czyli jak najłatwiej zdobywać klientów

Żyjemy w takich czasach, że aby być zauważonym to trzeba krzyczeć albo stawać na głowie, robić coś niekonwencjonalnego lub nawet kontrowersyjnego. Są miliardy ludzi, morze rzeczy, szalony pęd i wielka niecierpliwość. W tym wszystkim Ty, który chcesz być zauważony, bo chcesz sprzedać jakiś towar albo siebie jako pracownika. A jeśli jesteś introwertykiem i najchętniej siedziałbyś cicho w kąciku? No to eksportuj się ze sprzedaży, bo to nie dla ciebie, chyba, że… sięgniesz po książkę Sam Horn „Intryguj. Przyciągaj uwagę i zdobywaj klientów”, przynajmniej na początek samokształcenia i doskonalenia się.

Wyznania człowieka reklamy

O reklamie z geniuszem

Zagadnienie reklamy nie istnieje bez jednego człowieka, który dziś może pochwalić się czterystoma pięćdziesięcioma oddziałami agencji reklamy na całym świecie. Mowa tu oczywiście o Davidzie Ogilvy’m, nie bez powodu nazywanym geniuszem reklamy, który postawił wszystko na jedną kartę i porzucił on pracę w Oxfordzie, by pracować jako szef kuchni, a później jako sprzedawca chodzący od drzwi do drzwi. Taka ścieżka przyniosła mu spektakularny sukces, a jego niezliczonym fanom cenną wiedzę, którą można posiąść dzięki przeczytaniu książki: „Wyznania człowieka reklamy”.

Trakcja, czyli złap przyczepność

Zadbaj o sukces start-upu tworząc bazę klientów

Od czego zależy sukces każdego start-upu? Nie tylko od kreatywnego pomysłu, szczypty szczęścia nowicjusza czy też oferty wpisującej się w oczekiwania konsumentów. Jak przekonują autorzy książki pod tytułem: „Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost” prawdziwa siła start-upów zależy przede wszystkim od bazy klientów, którą zbuduje firma. O tym, jak to zrobić i jak dopasować sposoby do fazy rozwoju firmy początkujący przedsiębiorcy mogą przeczytać w niniejszej pozycji czytelniczej.

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Social media jako marketingowa siła

Czy świat marketingu można porównać do walki na ringu? Oczywiście, jeżeli tylko spojrzymy na potęgę social mediów jako na okazję do „znokautowania” klientów. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, to nie tylko doskonały sposób na dotarcie do klientów, ale również na budowanie rzetelnego wizerunku publicznego, a także kanał, który warto wykorzystać do prowadzenia kampanii reklamowych. Aby to zrobić dobrze i skutecznie, koniecznie należy przeczytać książkę: „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” autorstwa Gary’ego Vaynerchuka.

Marketing za przyzwoleniem

Uwaga! Nie drażnić klienta!

Seth Godin ma bardzo dużo do powiedzenia w sprawie marketingu i robi to na wiele sposobów, między innymi poprzez książki, blog, wykłady i filmy wideo. Jest znany na całym świecie i zapewne nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Koncepcja, którą chce objaśnić i polecić do stosowania w książce „Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów” to marketing za przyzwoleniem (Permission Marketing). U jego podstaw leży akceptacja i przyzwolenie klienta na treści reklamowe. Konsument chce, z własnej nieprzymuszonej woli, odbierać skierowane do niego komunikaty reklamowe i aktywnie uczestniczyć w procesie marketingowym.

Siła subskrypcji

Subskrypcja, czyli dochodowy biznes abonamentowy

Subskrypcja szturmem zdobyła serca klientów i wciąż poszerza kręgi swoich wyznawców. Staje się coraz bardziej popularna, bo oferuje wyraźne korzyści dla kupującego i sprzedającego. Należą do nich: większa przewidywalność sprzedaży towarów czy usług, trafniejsze oszacowanie popytu, możliwość osiągnięcia stałego dochodu, przynajmniej na czas trwania umowy. No i często się zdarza płatność z góry.

Marketing partyzancki

Poznaj sekrety marketingu partyzanckiego

Sposobów na rozpromowanie biznesu jest naprawdę mnóstwo, tymczasem wielu przedsiębiorców do dziś prawdziwą siłę marketingu widzi w ulotkach, gadżetach reklamowych czy też informacjach na billboardach. Rzeczywiście, ta strona reklamy jest równie istotna, niemniej należy pamiętać o realnych działaniach marketingowych. Ich istotę można poznać dzięki książce: „Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę” autorstwa Jay’a Conrada Levinsona oraz Setha Godina.