Jak robić skuteczny marketing?

Czytam i rozwijam zdolności marketingowe

Jeżeli marketing do tej pory kojarzył Ci się z kosztownymi działaniami, których mogą podejmować się jedynie doświadczeni specjaliści, to ten pakiet wiedzy może okazać się dla Ciebie szokiem. Dzisiaj chcę Ci pokazać, że promowanie biznesu wcale nie musi być drogie – wystarczy, że będzie kreatywne. Moje słowa poprą Joe Vitale, Jay Conrad Levinson oraz Seth Godin.

„Hipnotyczny marketing”, Joe Vitale


Jeżeli szukasz książki, która będzie zbiorem wskazówek marketingowych z prawdziwego zdarzenia, mam dla Ciebie dobrą wiadomość – taka lektura naprawdę istnieje i jest nią „Hipnotyczny marketing” autorstwa Joe Vitalego. Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak odnieść sukces w promowaniu biznesu i dlaczego właściwie marketing może być na swój sposób magiczny. Według autora niniejszej pozycji czytelniczej od owej magii dzielą Cię zaledwie trzy kroki w postaci hipnotycznego rozgłosu, hipnotycznych e-mail oraz hipnotycznej strony internetowej.

Joe Vitale przedstawia konkretne narzędzia i metody, które możesz wykorzystać do rozpromowania oferty swojej firmy. Największą wartością tej książki jest jednak nie tylko teoria, ale fakt, że została ona poparta praktyką w postaci doświadczenia autora: jego marketingowych wzlotów i upadków, cennych wniosków i budujących konkluzji.

„Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę”, Jay Conrad Levinson i Seth Godin


Czasy pandemii, z którymi przyszło nam się mierzyć, były nie tylko ciężką przeprawą dla wielu biznesmenów, ale również dowodem na to, jak wielka potęga tkwi w kreatywnych metodach działania, którym wystarczy jedynie zacisze własnego domu i nieszablonowe podejście do marketingu. Jay Conrad Levinson oraz Seth Godinw swojej książce pod tytułem: „Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę” przedstawiają skuteczne sposoby na to, by niewielka firma o mocno ograniczonym budżecie mogła wspiąć się na biznesowe wyżyny.

Ta lektura to prawdziwa skarbnica marketingowej wiedzy w nowoczesnym wydaniu. Innowacyjne, ale tanie metody przyciągnięcia klientów są siłą dzisiejszego rynku, których wykorzystanie pozwala na utrzymanie się na powierzchni nawet najbardziej wzburzonego, reklamowego morza. Autorzy tej pozycji czytelniczej udowadniają, że nietuzinkowe koncepcje na zyskanie rozgłosu znajdują swoje odzwierciedlenie w osiągnięciach zarówno małych, jak i średnich oraz wielkich przedsiębiorstw.

„Sekrety skutecznej sprzedaży”, Zig Ziglar


Częścią marketingu jest również efektywna sprzedaż, o której można przeczytać w jednej z książek Ziga Ziglara. To pozycja czytelnicza, która pokazuje, że zawód sprzedawcy jest wyjątkowo specyficznym zajęciem, a każdy, kto chce się w nim realizować, powinien odkryć w sobie najbardziej pożądane cechy. Należą do nich między innymi umiejętności związane z utrzymaniem relacji z klientem, radzeniem sobie z porażką i brakiem emocjonalnego podejścia.

Książka pod tytułem: „Sekrety skutecznej sprzedaży” to swoisty poradnik, który pokazuje, jak przygotować się do sprzedaży, jak zrozumieć konsumenta i spełnić jego oczekiwania, a także jak dokonać spersonalizowanej prezentacji produktu, która przypadnie do gustu konkretnej grupie docelowej. Można tu znaleźć wiele porad marketingowych, z których warto czerpać pełnymi garściami.

Zostań hakerem wzrostu i zdobywaj nowych klientów


Nie wiem czy wiesz, ale niedawno w serwisie licznasiebie.pl pojawiły się darmowe kursy mailowe. Chciałbym Ci nieco przybliżyć jeden z nich, który będzie prawił właśnie o marketingu. Kurs: „Zostań hakerem wzrostu i zdobywaj nowych klientów” pokazuje, że zyskanie biznesowego rozgłosu nie musi być procesem, za którym stoi sztab profesjonalistów.

Ty sam możesz być tym profesjonalistą! Wystarczy, że poznasz sposoby na dopasowanie produktu do rynku, testowanie swoich pomysłów oraz reklamowanie ich w nietypowy sposób. Po tym kursie sam sobie będziesz swoim marketingowym sterem, żeglarzem i okrętem, a na swoje działanie przeznaczysz jedynie niewielką część kapitału.

Zyskanie rozgłosu, który przyniesie realny zysk, wcale nie musi pochłaniać ani dużo czasu, ani dużo pieniędzy. Wystarczy, że włożysz więcej serca w prowadzone przez siebie działania marketingowe. O tym, jak to zrobić, dowiesz się od twórców książek o kreatywnym podejściu do zaspokajania potrzeb konsumentów przy jednoczesnym osiąganiu zysku.