Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 1 do 6 z 6 artykułów

Wojna sztuki

Jak pokonać opór przed zmianą i zacząć realizować marzenia?

Boisz się zaryzykować? Wierz mi – nie jesteś w tym osamotniony. W większości z nas w pełni kwitnie strach przed porażką, który skutecznie blokuje nas przed podjęciem ryzyka, nawet jeśli wydaje się być ono dużą szansą. O tym, jak rozpoznać kreatywne bitwy ze strachem i zwątpieniem w siebie, a także je wygrywać, dużo wie Steven Pressfield. Przeczytaj jego książkę pod tytułem: „Wojna sztuki”.

Treść jest kluczowa

Jak tworzyć treści, które zafascynują Twoich klientów?

Content marketingowy to dziś podstawa działania nie tylko w social mediach, ale również w ogóle w sieci. Już dawno tradycyjne gazety czy ulotki zostały zastąpione informacjami na tablicy Facebooka lub opisem praktycznych porad na blogach. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca powinien zadbać o treść, którą dostarcza swoim klientom i potencjalnej grupie docelowej. Aby była on jakościowa, warto sięgnąć po poradnik Ann Handley i C.C. Chapmana zatytułowany „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”.

Twórcza kradzież

Gdzie tkwi Twoja artystyczna kreatywność?

W każdym twórczym zawodzie potrzebna jest kreatywność. Jeśli piszesz książki, musisz mieć głowę pewną pomysłów i wiedzieć, gdzie zawiesić strzelbę Czechowa. Jeśli tworzysz muzykę, potrzebujesz nowatorskiego podejścia do pisania tekstów i opracowywania muzyki. Wszystkich artystów łączy jeszcze jedna cecha – udana inspiracja.

Ponadczasowy hit

Jak stworzyć ponadczasowy hit czyli przepis na twórczy sukces?

Masz pomysł na produkt, który Twoim zdaniem trafi w oczekiwania rynku i teraz poszukujesz osoby, która wypromuje go w taki sposób, aby stał się Twoim sukcesem, a jednocześnie źródłem zysku. To błąd – nikt bowiem lepiej nie zaopiekuje się Twoim dziełem niż Ty sam. Właśnie dlatego powinieneś sięgnąć po książkę Ryana Holidaya. Przeczytanie „Ponadczasowego hitu. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” pokaże Ci, jak osiągnąć twórczy sukces i dlaczego niebagatelną rolę odgrywa tutaj także odpowiednie podejście.

Twórcze pisanie

Czytam i rozwijam twórcze pisanie

W jednym z ostatnich artykułów pisałam o tym, jak pisać, żeby ludzie chcieli kupować. Miałam tu na myśli książkę Artura Jabłońskiego przeznaczoną głównie dla copywriterów. Ciekawych pozycji czytelniczych, z których wiedzę mogą czerpać copywriterzy, pisarze i inni twórcy różnorodnych treści, jest jednak znacznie więcej. Pora, żebyś je poznał i dowiedział się, jak pisać teksty, które porwą tłumy, jak zostać autorem bestsellerowych powieści i jak nauczyć się kreatywności.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.