Jak zbudować silną markę?

Czytam i się rozwijam: budowanie marki

Potęga firmy to nie tylko kapitał czy marketing, to przede wszystkim skrupulatne budowanie własnej marki. Jak się do tego zabrać? Odpowiedź na to pytanie znają Chris C. Ducker, Paweł Tkaczyk oraz Michał Szafrański. Dzięki lekturom ich inspirujących pozycji czytelniczych można odnaleźć się w świecie tworzenia własnego „ja” w biznesowych realiach, ale również w kontekście rozwojowym. Co powinno grać w Twojej biznesowej duszy i jaka melodia będzie hymnem triumfu Twojej marki?

Jesteś kluczem do potęgi swojej marki


Chcesz zostać twórcą marki osobistej? Marzy Ci się własny biznes, oparty na produktach, dla których ludzie daliby się pokroić? Dobrze trafiłeś. Czytając książkę "Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistej" autorstwa Chrisa C. Duckera, doświadczonego i cenionego przedsiębiorcy oraz założyciela wielu firm, można znaleźć rozbudowaną receptę na osiągnięcie biznesowego sukcesu.

Podstawą swojej marki jesteś Ty sam, dlatego też pierwszym krokiem do jej rozwoju jest odkrycie własnego wnętrza, jego cech, które przejawiają się zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Dopiero uwiarygodniając własne „ja” przed samym sobą i resztą świata, można zdobyć zaufanie ludzi. Umiejętne wykreowanie przedsiębiorczego sukcesu to przede wszystkim świadomość własnych zalet, ale również wad, które z powodzeniem można przekuć w sukces. Nikt nie jest kryształowy, dlatego też z pozornych słabości można uczynić swoją siłę, a Chris C. Ducker pokaże Ci, jak to zrobić, zachowując przy tym autentyczność.

Ta pozycja czytelnicza to prawdziwa kopalnia biznesowej wiedzy o tym, jak ważny w budowaniu własnej marki jest człowiek, nie tylko klient, ale przede wszystkim właściciel firmy, od którego wszystko się zaczyna.

Mapa budowania marki


Marketingowy podręcznik w luźnej formie, który nie zobowiązuje czytelnika do zapoznania się z lekturą strona po stronie, umożliwiając mu zgłębianie zagadnień, które w aktualnym momencie mają fundamentalne znaczenie dla rozwoju jego biznesu i marki, to doskonała propozycja dla osób, które do własnej firmy chcą podjeść w sposób nieszablonowy, nie trzymając się narzuconych zasad ani sztywnych ram.

"Zakamarki marki" autorstwa Pawła Tkaczyka to książka, która skupia się na istocie strategii komunikacyjnej w kontekście uzyskania renomy na rynku. Znaleźć w niej można skondensowane informacje o zagadnieniach związanych z budowaniem marki, dla którego istotne jest świadome stawianie kroków, podejmowanie przemyślanych decyzji, a także sięganie po odpowiednie środki działania.

Ceniony strateg marki pokazuje, że na jej charakter składają się czynniki takie jak produkt lub usługa, organizacja i symbol, jednocześnie ujawniając pobudki, którymi przedsiębiorca powinien kierować się w kształtowaniu wszystkich powyższych aspektów.

Ty też możesz być synonimem sukcesu i pieniędzy


Pięć lat z życia człowieka to mało i dużo – nie da się ukryć, że ocena czasu jest subiektywna i zależy przede wszystkim od tego, co udało nam się przez ten okres osiągnąć. Michał Szafrański pokazuje, że zaledwie połowa dekady wystarczy na kompleksowe stworzenie własnej marki, które zaczyna się jedynie od pomysłu na firmę, a kończy na spektakularnym sukcesie i niezależności finansowej.

W książce "Zaufanie, czyli waluta przyszłości" można podziwiać fenomen ciężkiej pracy, która prowadzi autora do zamierzonych celów. Najpierw trzeba jednak stworzyć szereg sprzyjających okoliczności, a zaliczyć do nich można między innymi pierwiastek ludzki w postaci trwałych relacji, które będą oparciem zarówno w momentach triumfu, jak i w chwilach zwątpienia czy kryzysu.

Dowód na siłę relacji międzyludzkich, potęga determinacji, przewrotność losu, wyższość działania nad myśleniem, prawdziwa, ale pozafinansowa istota sukcesu, wiara we własne możliwości i zdrowe spojrzenie na ścieżkę kariery – wszystko to stanowi kwintesencję pięcioletnich zmagań Michała Szafrańskiego, a jednocześnie inspirację dla wszystkich, którzy sięgną po książkę "Zaufanie, czyli waluta przyszłości".

Budowanie każdej marki zaczyna się od wiedzy, którą warto czerpać nie tylko z naukowych źródeł, ale przede wszystkim z doświadczenia tych, którzy znajdują się już na biznesowym szczycie.