Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 8 do 14 z 20 artykułów

Skuszeni

O konsumenckim uzależnieniu w pozytywnym tego słowa znaczeniu

Czy przedsiębiorcy, którym zależy na zysku i rozpromowaniu produktu, stają niemal na głowie? Wcale nie – wystarczy, że poznają efekt pozytywnego uzależnienia klientów. Można to zrobić dzięki książce pod tytułem: „Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie” autorstwa Nira Eyala. Czytelnicy znajdą tutaj konkretne rady, jak firmy mogą sprawić, że ich produkty wejdą w nawyk, jednocześnie zgłębiając problematykę moralną, która się z tym wiąże.

Sekrety skutecznej sprzedaży

Garść zasad dobrego sprzedawcy

O sprzedaży napisano już… prawie wszystko, ale wciąż pojawiają się książki, które podnoszą, w odbiorze czytelnika, nowe jej aspekty lub przypominają stare. Książka „Sekrety skutecznej sprzedaży” Zig Ziglara zawiera zarówno znane informacje dotyczące tego procesu, jak i te mniej znane lub całkowicie nowe. Warto mieć je pozbierane i trzymać pod ręką, po to, aby od czasu do czasu do nich zerknąć. Wtedy może się okazać, że choć znamy je wszystkie, to jednak sięgamy tylko po wybrane. Przypomnienie ich może spowodować wzmocnienie arsenału metod i ułatwić drogę do klienta.

Biblia handlowca

Biblia handlowca czyli wszystko to, co musisz wiedzieć na temat sprzedaży

Jak podkreśla Jeffrey Gitomer „Wielcy sprzedawcy to budowniczowie relacji, którzy wytwarzają wartość i pomagają swoim klientom osiągnąć sukces”. Sprzedaż to już od dawna coś zdecydowanie więcej niż tylko wyrabianie planów i osiąganie wyników – to sposób na życie i pasja, dzięki której wiele osób znalazło idealne miejsce dla siebie w życiu zawodowym. Poznaj „Biblię handlowca”, dzięki której zyskasz cenną wiedzę sprzedażową.

Własna firma krok po kroku

Poznaj cztery etapy prowadzenia własnej firmy

Chcesz zacząć rozwijać swoje biznesowe skrzydła na własny rachunek? Potrzebny jest Ci nie tylko pomysł, ale również wiedza o tym, jak właściwie wystartować z własną firmą. Cenne informacje uzyskasz dzięki lekturze książki Grzegorza Krzemienia, który, choć nie przedstawia gotowego przepisu na sukces, to jednak pokazuje jak radzić sobie na początku, jak się rozwijać i jak pokonać kryzys. Jeśli więc na poważnie myślisz o otwarciu własnej działalności, powinieneś poznać cztery kroki biznesowe, które będziesz musiał postawić.

Wyznania człowieka reklamy

O reklamie z geniuszem

Zagadnienie reklamy nie istnieje bez jednego człowieka, który dziś może pochwalić się czterystoma pięćdziesięcioma oddziałami agencji reklamy na całym świecie. Mowa tu oczywiście o Davidzie Ogilvy’m, nie bez powodu nazywanym geniuszem reklamy, który postawił wszystko na jedną kartę i porzucił on pracę w Oxfordzie, by pracować jako szef kuchni, a później jako sprzedawca chodzący od drzwi do drzwi. Taka ścieżka przyniosła mu spektakularny sukces, a jego niezliczonym fanom cenną wiedzę, którą można posiąść dzięki przeczytaniu książki: „Wyznania człowieka reklamy”.

Marketing za przyzwoleniem

Uwaga! Nie drażnić klienta!

Seth Godin ma bardzo dużo do powiedzenia w sprawie marketingu i robi to na wiele sposobów, między innymi poprzez książki, blog, wykłady i filmy wideo. Jest znany na całym świecie i zapewne nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Koncepcja, którą chce objaśnić i polecić do stosowania w książce „Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów” to marketing za przyzwoleniem (Permission Marketing). U jego podstaw leży akceptacja i przyzwolenie klienta na treści reklamowe. Konsument chce, z własnej nieprzymuszonej woli, odbierać skierowane do niego komunikaty reklamowe i aktywnie uczestniczyć w procesie marketingowym.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.