Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 8 do 14 z 136 artykułów

Treść jest kluczowa

Jak tworzyć treści, które zafascynują Twoich klientów?

Content marketingowy to dziś podstawa działania nie tylko w social mediach, ale również w ogóle w sieci. Już dawno tradycyjne gazety czy ulotki zostały zastąpione informacjami na tablicy Facebooka lub opisem praktycznych porad na blogach. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca powinien zadbać o treść, którą dostarcza swoim klientom i potencjalnej grupie docelowej. Aby była on jakościowa, warto sięgnąć po poradnik Ann Handley i C.C. Chapmana zatytułowany „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”.

Sztuka skutecznego przekazu

Jak wpaść na dobry pomysł?

Nawet najlepsze pomysły nie zawsze kończą się powodzeniem. Tymczasem mające niewiele wspólnego z prawdą, miejscowe legendy, mają się świetnie i rozprzestrzeniają się z prędkością światła. Od czego to zależy? Możesz się tego dowiedzieć, sięgając po książkę „Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje”. Lektura autorstwa Chipa i Dana Heath’ów pokazuje, że siła pomysłów, które mają siłę przebicia, tkwi… w prostocie.

Superfreakonomia

Statystycznie rzecz ujmując czyli zrozum współczesny świat

Chcesz się dowiedzieć więcej o życiu, historii ludzkości i rozwiązaniu globalnych problemów z ekonomicznego punktu widzenia? Oczywiście, że tak! Osoby, którym zależy na zgłębieniu tajników takiego podejścia, powinny zapoznać się z treścią książki o niebywale wymownym tytule „Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życie”. Autorami książki są Steven D. Levitt oraz Stephen J. Dubner – ten ekonomiczno-dziennikarski duet doskonale wyjaśnia zjawiska, które nas dotyczą.

Nowe zasady marketingu i PR

Odśwież swoje działania marketingowe!

Skuteczny marketing istnieje przede wszystkim w Internecie. Jak się zabrać za social media? „Nowe zasady marketingu i PR” to książka, która pokazuje, jak działać w mediach społecznościowych, dlaczego warto prowadzić blogi, jak podcast może zwiększyć rozpoznawalność marki i w jaki sposób reagować w sytuacjach, w których w Internecie krąży czarny PR, który zdecydowanie nie służy Twojej marce.

Decyduj!

O tym jak podejmować jeszcze lepsze decyzje

Co blokuje Cię przed podejmowaniem decyzji? Nie chodzi wyłącznie o ryzyko pomyłki. Chip i Dan Heath, autorzy książki „Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy” wyróżniają trzy podstawowe czynniki. Zalicza się do nich wąski wgląd w nasze problemy, krótkotrwałe emocje i zbytnia pewność siebie w przewidywaniu przyszłości. Dzięki lekturze tego poradnika dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje. Gotowy? Zaczynamy!

Tytan

Być jak Rockefeller – historia potentata naftowego bez tajemnic

John D. Rockefeller – amerykański przedsiębiorca, filantrop i fundator Uniwersytetu Chicagowskiego. Postać znana i niezwykle inspirująca. Dlaczego? Możesz się o tym przekonać, sięgając po książkę „Tytan. Życie Johna D. Rockefellera” autorstwa Rona Chernowa. Dziennikarz i pisarz doskonale znany z wnikliwych biografii amerykańskich luminarzy przedstawia swoim czytelnikom dzieciństwo i drogę do bogactwa potentata naftowego. Jesteście ciekawi?

Moc pozytywnego myślenia

Pozytywne myślenie na co dzień, a nie od święta? Z łatwością możesz to zrobić!

Pozytywne myślenie – w dzisiejszych czasach, pełnych stresu, pogoni za sukcesem i pieniądzem, wydaje się dość skomplikowanym procesem. A czy wiesz, że właśnie takie podejście może zagwarantować Ci powodzenie w realizacji marzeń i dążeniu do celu? Sięgnij po poradnik „Moc pozytywnego myślenia”, której autorem jest Norman Vincent Peale i przekonaj się, dlaczego jest on nazywany książką samopomocy. Uwaga! Może być bardzo kontrowersyjnie.