Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 29 do 35 z 159 artykułów

Najtrudniejsze w tym, co trudne

Najtrudniejsze w tym, co trudne czyli jak radzić sobie z trudnościami w firmie

Wielu z nas marzy o własnej firmie, jednak zdecydowanie mniejsza liczba osób ma odwagę i możliwości, aby rzeczywiście rozpocząć własną ścieżkę biznesową. Sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, jeśli spojrzeć na statystyki – coraz więcej firm zamyka się z powodu wysokich kosztów utrzymania i innych problemów, nie tylko tych finansowych. Jak prowadzić biznes bez receptury na sukces? O tym dowiesz się z książki Ben Horowitza „Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi”.

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej

Praca zespołowa - czy robisz to dobrze?

Reagujesz alergicznie na sam dźwięk hasła: „praca zespołowa”? Wydaje Ci się, że wynika to wyłącznie z Twojej osobowości? Niekoniecznie. Wspólne wykonywanie obowiązków może być przyjemne nawet dla indywidualistów, pod warunkiem że cały proces będzie dobrze zorganizowany. Kadra menadżerka może zatroszczyć się o to z poradnikiem „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej: Opowieść o przywództwie”, którego autorem jest Patrick Lencioni.

Treść jest kluczowa

Jak tworzyć treści, które zafascynują Twoich klientów?

Content marketingowy to dziś podstawa działania nie tylko w social mediach, ale również w ogóle w sieci. Już dawno tradycyjne gazety czy ulotki zostały zastąpione informacjami na tablicy Facebooka lub opisem praktycznych porad na blogach. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca powinien zadbać o treść, którą dostarcza swoim klientom i potencjalnej grupie docelowej. Aby była on jakościowa, warto sięgnąć po poradnik Ann Handley i C.C. Chapmana zatytułowany „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”.

Sztuka skutecznego przekazu

Jak wpaść na dobry pomysł?

Nawet najlepsze pomysły nie zawsze kończą się powodzeniem. Tymczasem mające niewiele wspólnego z prawdą, miejscowe legendy, mają się świetnie i rozprzestrzeniają się z prędkością światła. Od czego to zależy? Możesz się tego dowiedzieć, sięgając po książkę „Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje”. Lektura autorstwa Chipa i Dana Heath’ów pokazuje, że siła pomysłów, które mają siłę przebicia, tkwi… w prostocie.

Superfreakonomia

Statystycznie rzecz ujmując czyli zrozum współczesny świat

Chcesz się dowiedzieć więcej o życiu, historii ludzkości i rozwiązaniu globalnych problemów z ekonomicznego punktu widzenia? Oczywiście, że tak! Osoby, którym zależy na zgłębieniu tajników takiego podejścia, powinny zapoznać się z treścią książki o niebywale wymownym tytule „Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życie”. Autorami książki są Steven D. Levitt oraz Stephen J. Dubner – ten ekonomiczno-dziennikarski duet doskonale wyjaśnia zjawiska, które nas dotyczą.

Nowe zasady marketingu i PR

Odśwież swoje działania marketingowe!

Skuteczny marketing istnieje przede wszystkim w Internecie. Jak się zabrać za social media? „Nowe zasady marketingu i PR” to książka, która pokazuje, jak działać w mediach społecznościowych, dlaczego warto prowadzić blogi, jak podcast może zwiększyć rozpoznawalność marki i w jaki sposób reagować w sytuacjach, w których w Internecie krąży czarny PR, który zdecydowanie nie służy Twojej marce.

Decyduj!

O tym jak podejmować jeszcze lepsze decyzje

Co blokuje Cię przed podejmowaniem decyzji? Nie chodzi wyłącznie o ryzyko pomyłki. Chip i Dan Heath, autorzy książki „Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy” wyróżniają trzy podstawowe czynniki. Zalicza się do nich wąski wgląd w nasze problemy, krótkotrwałe emocje i zbytnia pewność siebie w przewidywaniu przyszłości. Dzięki lekturze tego poradnika dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje. Gotowy? Zaczynamy!