Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 148 do 154 z 230 artykułów

Fanatyczne poszukiwania klientów

Jak szukać klientów?

Niejednokrotnie podkreślamy, że jednym z najważniejszych elementów prawidłowego funkcjonowania firmy jest marketing. Tak jak obiecywaliśmy w zeszłym tygodniu, dzisiaj porozmawiamy o tym, jak sprzedawać dzięki efektywnym kanałom sprzedażowym. W ten świat wciągnie nas Jeb Blount, a właściwie jego książka pod tytułem: „Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży”. Początkujący przedsiębiorcy i doświadczeni biznesmeni, jesteście gotowi?

Siła przedsiębiorczości, siła upadku

Do założenia firmy wcale nie potrzebujesz pieniędzy

Już wielokrotnie wysnuwaliśmy wnioski, że większość osób pragnących założyć własny biznes czuje się zdemotywowana, a nawet zablokowana brakiem kapitału. Wielokrotnie też udowodniliśmy, że bez pieniędzy również da się otworzyć całkiem dobrze prosperującą firmę, która obiecująco rokuje na finansową przyszłość. Książka „Siła przedsiębiorczości, siła upadku” jest kolejnym potwierdzeniem słów, że nie samym kapitałem żyje biznes.

Myśl i bogać się

Gdybym był bogaty…

Oliver Napoleon Hill to amerykański pisarz i prekursor literatury osobistego sukcesu. Jego najsławniejsze dzieło „Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces” od chwili ukazania się pozostaje bestsellerem, kupowanym i czytanym przez miliony. Popularność tej książki wzmacnia filozofia sukcesu jej autora oparta na przekonaniu: „Co umysł ludzki potrafi wymyślić i w co uwierzy, tego potrafi także dokonać”. Przez 20 lat Napoleon Hill przeprowadził wiele wywiadów, przeanalizował 500 biografii ludzi, którzy bardzo wiele osiągnęli. Koncentrował się na odkryciu recepty na sukces oraz na sprawdzeniu, czy ta formuła dotyczy także przeciętnego człowieka. I te właśnie treści zapewne przyciągają czytelników. No, bo kto, nie będąc kimś nadzwyczajnym, nie chciałby być wpływowy i bogaty?

Ponadczasowy hit

Jak stworzyć ponadczasowy hit czyli przepis na twórczy sukces?

Masz pomysł na produkt, który Twoim zdaniem trafi w oczekiwania rynku i teraz poszukujesz osoby, która wypromuje go w taki sposób, aby stał się Twoim sukcesem, a jednocześnie źródłem zysku. To błąd – nikt bowiem lepiej nie zaopiekuje się Twoim dziełem niż Ty sam. Właśnie dlatego powinieneś sięgnąć po książkę Ryana Holidaya. Przeczytanie „Ponadczasowego hitu. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” pokaże Ci, jak osiągnąć twórczy sukces i dlaczego niebagatelną rolę odgrywa tutaj także odpowiednie podejście.

Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie

Naucz się negocjować, bo o tego może zależeć Twoje życie

Chris Voss to nie tylko wybitny znawca, ale i praktyk w sztuce negocjacji. Pełnił on rolę głównego negocjatora FBI i swoje doświadczenie zdobywał w bardzo trudnych sytuacjach, gdy przestępcy zagrażali życiu zakładników. W książce „Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie” przedstawia dziewięć zasad, z których można skorzystać przy negocjacjach, a techniki negocjacji przedstawia na przykładzie konkretnych zdarzeń.

Jednym kliknięciem

Jednym kliknięciem stał się miliarderem – historia Jeffa Bezosa

Jeff Bezos – tego człowieka nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jego nazwisko niekwestionowanie kojarzy się z platformą Amazon.com, choć trzeba jasno podkreślić, że to jedno z jego wielu osiągnięć. Historia jego życia zawodowego przedstawiona w książce „Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com” może być ogromną inspiracją dla osób, które dopiero zaczynają przygodę w świecie biznesu. Okazuje się bowiem, że do sukcesu mogą prowadzić nie tylko utarte schematy, ale również pomysły, które wydają się zupełną abstrakcją.

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady i zostań najlepszym menedżerem

Curt Coffman to stały konsultant przy Instytucie Gallupa do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta. Marcus Buckingham pracował w tymże Instytucie przez 17 lat i zajmował się tam badaniami nad najlepszymi menedżerami, kierownikami oraz przedsiębiorstwami. Obydwaj panowie byli związani z badaniami w ramach Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa. Książka „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” jest wynikiem ich pracy nad zebranym bogatym materiałem empirycznym. Celem autorów było znalezienie i ustalenie cech wielkiego menedżera, który poprowadzi firmę do sukcesu.