Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 141 do 147 z 230 artykułów

Firma, czyli Ty

Małe jest piękne

Kto nie chce być zdrowy, bogaty i szczęśliwy? A można być nieszczególnie bogatym i też szczęśliwym? Książka Paula Jarvisa „Firma, czyli Ty” przekonuje, że tak. Małe przedsiębiorstwo, jednoosobowa firma może być skrojona na naszą miarę i przynosić wystarczające dochody dla właściciela i pracowników, jeśli ich posiada. Nie trzeba gonić za rekinami biznesu, ani pracować na granicy pracoholizmu i można też żyć. To coś dla mnie!

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Cztery firmy, które wpłynęły na kształt dzisiejszego świata

Zarówno starsze, jak i młodsze pokolenia z pewnością pamiętają lub też znają z opowieści przygody bohaterów filmu akcji o wymownym tytule: „Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google”. Okazuje się, że również współczesny i zupełnie realny świat ma swoich nie zawsze pozytywnych bohaterów, których Scott Galloway określa mianem Wielkiej Czwórki. Mowa tu o potęgach ery cyfrowej, a więc o firmach Amazon, Apple, Facebook i Google. Gdzie tkwi ich sekret?

Nawyk samodyscypliny

Naucz się samodyscypliny z Neilem Fiore’em

Mówi się, że lenistwo to największa zguba ludzkości. W tym twierdzeniu jest wiele prawdy, należy jednak pamiętać o tym, że problemem jest nie tyle samo leserstwo, ile przekonanie o tym, że nie da się tego zmienić. Tak naprawdę problem tkwi w prokrastynacji, której źródła każdy z nas może dopatrywać się już we wczesnym okresie dzieciństwa. Dobra wiadomość jest taka, że odkładanie pracy na później można zastąpić samodyscypliną i nie będzie to tak traumatyczne, jak się może wydawać.

Jak zbudowałem firmę

Właśnie tak wygląda biznesowa ścieżka sukcesu – recenzja książki „Jak zbudowałem firmę”

Nic nie jest równie cennym źródłem wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, jak autentyczne historie innych przedsiębiorców. Można je znaleźć w książce pod tytułem: „Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców”, której autorem jest Guy Raz. Dlaczego warto zapoznać się z niniejszą pozycją czytelniczą? Przede wszystkim dlatego, że dzięki jej treści każdy właściciel firmy może zobaczyć, jak wygląda ścieżka do biznesowego sukcesu, a jednocześnie sprawdzić, jak bardzo wyboista bywa ta droga.

Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla

Potęga myślenia

Wiele razy słyszeliśmy, że wszystko zależy od nas samych, że to, co najważniejsze w naszym życiu rodzi się w głowie. Próbujemy dogadać się ze świadomością i z podświadomością, ale nie jest lekko. Czasami robimy dobrą minę do zlej gry, a czasami czujemy się nie tylko rozczarowani, ale i oszukani, bo nic nam nie wychodzi. No to zajrzyjmy do naszej głowy. I co tam znajdujemy? Stres, obawy, niewiarę w siebie i w możliwość sukcesu. Nie oszukujmy się, dopuściliśmy do tego, że wyhodowaliśmy kłębowisko negatywnych myśli i, co gorsze, wciąż je pielęgnujemy. Po co? Chyba żeby, broń Boże, nie odnieść sukcesu!

Jednominutowy menedżer

Jak zostać jednominutowym menadżerem?

Smutna prawda o większości firm jest taka, że osoby piastujące kierownicze stanowiska nie są lubiane. Nie wynika to jednak z niechęci pracowników, ale z braku umiejętności zarządczych u menadżerów. A przecież to właśnie opiekunowie zespołów odpowiadają za efektywność poszczególnych działów, a tym samym za sukces całej firmy oraz dobre samopoczucie pracowników. Ken Blanchard i Spencer Johnson w swojej książce pod tytułem „Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania” pokazują, jak wprowadzić w swoje struktury pozytywne zmiany.

Po prostu słuchaj

Słuchaj i mów tak, aby inni Cię słuchali

Chcesz dotrzeć ze swoim przesłaniem do każdego? Szukasz sprawdzonych technik perswazji, które przyniosą oczekiwane efekty? Jesteś zwolennikiem nowoczesnych praktyk oraz owocnego słuchania? Dobrze trafiłeś. W książce pod tytułem: „Po prostu słuchaj. Sztuka porozumienia” znajdziesz wszystkie potrzebne wskazówki, dzięki którym będziesz lepszym słuchaczem, ale przede wszystkim dowiesz się, jak motywować ludzi do robienia dokładnie tego, czego od nich oczekujesz.