Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 127 do 133 z 230 artykułów

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Social media jako marketingowa siła

Czy świat marketingu można porównać do walki na ringu? Oczywiście, jeżeli tylko spojrzymy na potęgę social mediów jako na okazję do „znokautowania” klientów. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, to nie tylko doskonały sposób na dotarcie do klientów, ale również na budowanie rzetelnego wizerunku publicznego, a także kanał, który warto wykorzystać do prowadzenia kampanii reklamowych. Aby to zrobić dobrze i skutecznie, koniecznie należy przeczytać książkę: „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” autorstwa Gary’ego Vaynerchuka.

Jak straciłem na giełdzie milion dolarów

Droga na szczyt i spadanie

Gra na giełdzie, jak pewnie każda gra, polega na tym, że wygrywa tren, kto popełnia najmniej błędów i umie w porę się wycofać. To znaczy, że panuje nad emocjami i potrafi powiedzieć, wbrew krzykom tłumu, dość. A Jim Paul w ważnym momencie życia nie umiał tego zrobić. Nie brał pod uwagę, że może się pomylić i trwał przy błędnym założeniu do końca, aż stracił wszystko: majątek, reputację, pracę.

Atomowe nawyki

Czy mała zmiana może przynieść wielki efekt?

Śmiało można wysnuć tezę o tym, że zdecydowana większość z na odczuwa w życiu potrzebę zmiany, a te, jak wiadomo, należy zacząć od siebie. Największym problemem w tym procesie nie są jednak ograniczone możliwości, ale przede wszystkim brak silnej woli lub też jej marny poziom. W związku z tym warto dowiedzieć się, jak wprowadzać niewielki zmiany, które przyniosą kolosalne efekty. Tę tajemną wiedzę można posiąść dzięki przeczytaniu książki: „Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty” Jamesa Cleara.

Marketing za przyzwoleniem

Uwaga! Nie drażnić klienta!

Seth Godin ma bardzo dużo do powiedzenia w sprawie marketingu i robi to na wiele sposobów, między innymi poprzez książki, blog, wykłady i filmy wideo. Jest znany na całym świecie i zapewne nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Koncepcja, którą chce objaśnić i polecić do stosowania w książce „Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów” to marketing za przyzwoleniem (Permission Marketing). U jego podstaw leży akceptacja i przyzwolenie klienta na treści reklamowe. Konsument chce, z własnej nieprzymuszonej woli, odbierać skierowane do niego komunikaty reklamowe i aktywnie uczestniczyć w procesie marketingowym.

Umysł niewzruszony

Niewzruszenie: klucz do wszystkiego, co ważne!

Zdecydowanej większości z nas zależy na znalezieniu sensu w życiu zawodowym i prywatnym, nie zaś na pustej egzystencji. Często więc staramy się gonić przysłowiowego królika, nie ustając we własnym pędzie. W tym szaleństwie nie ma metody – warto poświęcić chwilę na zgłębienie teorii bezruchu. „Umysł niewzruszony. W szkole mistrzów” Ryana Holidaya to pozycja czytelnicza, z którą powinien zapoznać się każdy, kto chce posiąść zdolność jasnego myślenia.

Dług. Pierwsze pięć tysięcy lat

Pieniądz i dług, czyli to, co zawsze chodzi w parze

Z jednej strony chyba nikt z nas nie lubi materialistów, z drugiej zaś zdecydowana większość społeczeństwa doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że pieniądz rządzi światem i to właśnie od niego zależy jakość naszego życia. Warto spojrzeć na to zagadnienie nieco szerzej, a doskonałą ku temu okazją jest lektura książki pod tytułem: „Dług. Pierwszych pięć tysięcy lat” autorstwa Davida Graebera, która porusza zagadnienie pieniądza z różnych perspektyw i której streszczenie można znaleźć w ‘Fabryce wiedzy’.