Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 106 do 112 z 206 artykułów

Atomowe nawyki

Czy mała zmiana może przynieść wielki efekt?

Śmiało można wysnuć tezę o tym, że zdecydowana większość z na odczuwa w życiu potrzebę zmiany, a te, jak wiadomo, należy zacząć od siebie. Największym problemem w tym procesie nie są jednak ograniczone możliwości, ale przede wszystkim brak silnej woli lub też jej marny poziom. W związku z tym warto dowiedzieć się, jak wprowadzać niewielki zmiany, które przyniosą kolosalne efekty. Tę tajemną wiedzę można posiąść dzięki przeczytaniu książki: „Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty” Jamesa Cleara.

Marketing za przyzwoleniem

Uwaga! Nie drażnić klienta!

Seth Godin ma bardzo dużo do powiedzenia w sprawie marketingu i robi to na wiele sposobów, między innymi poprzez książki, blog, wykłady i filmy wideo. Jest znany na całym świecie i zapewne nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Koncepcja, którą chce objaśnić i polecić do stosowania w książce „Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów” to marketing za przyzwoleniem (Permission Marketing). U jego podstaw leży akceptacja i przyzwolenie klienta na treści reklamowe. Konsument chce, z własnej nieprzymuszonej woli, odbierać skierowane do niego komunikaty reklamowe i aktywnie uczestniczyć w procesie marketingowym.

Umysł niewzruszony

Niewzruszenie: klucz do wszystkiego, co ważne!

Zdecydowanej większości z nas zależy na znalezieniu sensu w życiu zawodowym i prywatnym, nie zaś na pustej egzystencji. Często więc staramy się gonić przysłowiowego królika, nie ustając we własnym pędzie. W tym szaleństwie nie ma metody – warto poświęcić chwilę na zgłębienie teorii bezruchu. „Umysł niewzruszony. W szkole mistrzów” Ryana Holidaya to pozycja czytelnicza, z którą powinien zapoznać się każdy, kto chce posiąść zdolność jasnego myślenia.

Dług. Pierwsze pięć tysięcy lat

Pieniądz i dług, czyli to, co zawsze chodzi w parze

Z jednej strony chyba nikt z nas nie lubi materialistów, z drugiej zaś zdecydowana większość społeczeństwa doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że pieniądz rządzi światem i to właśnie od niego zależy jakość naszego życia. Warto spojrzeć na to zagadnienie nieco szerzej, a doskonałą ku temu okazją jest lektura książki pod tytułem: „Dług. Pierwszych pięć tysięcy lat” autorstwa Davida Graebera, która porusza zagadnienie pieniądza z różnych perspektyw i której streszczenie można znaleźć w ‘Fabryce wiedzy’.

Winning znaczy zwyciężać

Zwyciężaj z Jackiem Welchem

Czym jest każda firma? To nie tylko jednoosobowa działalność gospodarcza czy też spółka, ale przede wszystkim działalność, która powinna być źródłem satysfakcjonujących dochodów, a przede wszystkim satysfakcji zawodowej i możliwości rozwoju kariery nie tylko dla właściciela firmy, ale również dla wszystkich zatrudnionych osób. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca powinien doskonalić swoje umiejętności w każdej biznesowej dziedzinie. Może mu w tym pomóc książka „Winning znaczy zwyciężać” Jacka Welcha.

Siła subskrypcji

Subskrypcja, czyli dochodowy biznes abonamentowy

Subskrypcja szturmem zdobyła serca klientów i wciąż poszerza kręgi swoich wyznawców. Staje się coraz bardziej popularna, bo oferuje wyraźne korzyści dla kupującego i sprzedającego. Należą do nich: większa przewidywalność sprzedaży towarów czy usług, trafniejsze oszacowanie popytu, możliwość osiągnięcia stałego dochodu, przynajmniej na czas trwania umowy. No i często się zdarza płatność z góry.

Marketing partyzancki

Poznaj sekrety marketingu partyzanckiego

Sposobów na rozpromowanie biznesu jest naprawdę mnóstwo, tymczasem wielu przedsiębiorców do dziś prawdziwą siłę marketingu widzi w ulotkach, gadżetach reklamowych czy też informacjach na billboardach. Rzeczywiście, ta strona reklamy jest równie istotna, niemniej należy pamiętać o realnych działaniach marketingowych. Ich istotę można poznać dzięki książce: „Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę” autorstwa Jay’a Conrada Levinsona oraz Setha Godina.