Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 155 do 161 z 230 artykułów

Oczarowanie

Oczaruj innych i wpłyń na ich serca, umysły oraz działania

Czy możliwe jest doprowadzenie do zmiany tego, co znajduje się w sercach i umysłach ludzi, którymi się otaczamy w taki sposób, by stali się oni zagorzałymi zwolennikami wszystkiego, na czym nam najbardziej zależy? Czy da się wpłynąć na podejmowane przez nich działania tak, żeby były najkorzystniejsze dla nas samych? Okazuje się, że owszem, a doskonałym na to dowodem jest książka „Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów” Guy'a Kawasaki'ego.

Niskobudżetowy startup

Niskobudżetowy startup czyli dlaczego nie potrzebujesz wiele, żeby wystartować z biznesem

Wielu z nas marzy o rozwoju własnej działalności, jednak ciężko jest nam skończyć z pozorną stabilizacją, którą daje praca na etacie. Książka „Niskobudżetowy startup czyli dlaczego nie potrzebujesz wiele, żeby wystartować z biznesem” Chrisa Guillebeau to idealna pozycja dla osób wahających się pomiędzy biznesowym rozwojem a zawodowym postojem. Treść niniejszego poradnika opiera się na badaniach przeprowadzonych z udziałem pięćdziesięciu przedsiębiorców, którzy otworzyli własne firmy za zaledwie kilkaset złotych.

Sztuka wojny

Sztuka wojny czyli jak przygotować się do wojny i ją wygrać

No to mamy problem. Z jednej strony Dekalog i wiara w człowieka oraz dobro wpisane w jego naturę, a z drugiej brutalna prawda o innej stronie medalu. Walka i zabijanie, przebiegłość, podstępy i okrucieństwo - to też wpisane jest w naturę ludzką od wieków, od tysiącleci. Czy uda się pokonać w człowieku instynkt walki i zabijania? Czy trzeba dostosować się do słów: Chcesz pokoju? Gotuj się na wojnę!

Od dobrego do wielkiego

Jak z dobrej firmy stworzyć firmę wielką?

Jeżeli szukasz rzetelnego źródła dotyczącego tego, jak osiągać sukces biznesowy i jakie są jego tajniki, to dobrze trafiłeś. Chociaż książka „Od dobrego do wielkiego” liczy sobie już prawie dwadzieścia lat, to jednak opisane w niej rezultaty badań przeprowadzonych przez autora oraz jego zespół nie pozostawiają złudzeń – nawet lata niepowodzeń nie muszą zamykać drzwi do spełnienia biznesowego. Poznaj przyczyny, dla których różnorodne spółki w końcu wypłynęły na rentowne wody.

Strategia błękitnego oceanu

Na czym polega strategia błękitnego oceanu?

Prowadzisz biznes i ścigasz się ze swoją konkurencją? Wcale nie musisz tego robić. Musisz przyznać, że branżowy wyścig szczurów jest nie tylko męczący i stresujący, ale również przynosi niewielkie efekty. Zamiast bezproduktywnego maratonu, możesz chwycić za ster i zmienić kurs swojej firmy, zamieniając czerwony ocean na błękitne wody. Zrobisz to z autorami książki pod tytułem: „Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”.

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Naucz się sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Kim jest Frederik Eklund? Szwedem, który pojawił się w Nowym Yorku i wszedł na szczyt rynku nieruchomości. Takie biografie bardzo się lubi, bo dają nadzieję, że każdy z nas też może znaleźć sobie szczyt i go zdobyć. Aby to zrobić, warto uczyć się na błędach i dobrych wzorach, a do tego Frederik Eklund i jego biografia, a przede wszystkim książka „Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu” doskonale się nadają.

I Will Teach You To Be Rich

Naucz się, jak być bogatym

Gromadzenie majątku kojarzy się zazwyczaj z ryzykownymi krokami inwestycyjnymi oraz wielkim kapitałem. Tymczasem pieniądze chętniej trzymają się tych osób, które po prostu lubią oszczędzać i… mądrze wybierać produkty bankowe oraz przedsięwzięcia finansowe. Właśnie tego można nauczyć się z książki „I Will Teach You To Be Rich”, której autorem jest Ramit Sethi – amerykański przedsiębiorca i doradca do spraw finansów osobistych.