Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 162 do 168 z 230 artykułów

Podręcznik rozsądnego inwestowania

Mały podręcznik rozsądnego inwestowania

Książka Johna Bogle’a zatytułowana „The Little Book of Common Sense Investing” ma niewątpliwie wiele walorów. Jeden z nich jest ukryty w słowie: mały („little”). Faktycznie jest to niewielkich rozmiarów podręcznik o rozsądnym inwestowaniu. Można po tę książkę sięgnąć niejako po drodze. Nie musi ona być celem ani ostatnią zdobyczą, ale może być ciekawym początkiem inwestowania, przecież od czegoś trzeba zacząć. Autor John Bogle był dyrektorem generalnym Vanguard Mutual - firmy zarządzającej inwestycjami. Możemy więc mieć wiadomości z pierwszej ręki, do tego poparte bogatym doświadczeniem i fachową wiedzą teoretyczną.

Nawyki warte miliony

Briana Tracy przepis na miliony

Do kogo skierowana jest książka „Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo”? Najogólniej to do tych, którzy chcą zarabiać miliony, być najlepsi w swojej dziedzinie lub chcą wieść szczęśliwe życie, ewentualnie mieć to wszystko naraz. Warto założyć, że do najlepszych z najlepszych, więc trzeba o tym pamiętać podczas lektury, gdyż ilość i ciężar gatunkowy podanych przez autora rad, wskazówek i pouczeń może przeciętnego człowieka powalić i przygnieść. Trudno będzie wykorzystać całą mądrości tego poradnika, ale warto nauczyć się kształtowania nawyków w ważnej czy ulubionej dziedzinie. Może to być kariera zawodowa i zdobywanie sukcesów, zarabianie milionów, tworzenie szczęśliwej rodziny, dbanie o siebie i długie życie w zdrowiu, wprowadzenie do świadomości pozytywnego myślenia i wizualizacji. No, to jest z czego wybierać.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.

Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie

Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i sportu. Jego recepta na sukces to: praca, praca, praca i bycie zauważalnym (krzykaczem). Ruchliwość tego człowieka sprawiła, że był wszędzie: w biznesie - właściciel firm, które sprzedawał z dużym zyskiem, wprowadzał w życie wciąż nowe projekty, inwestował w obiecujące, jego zdaniem, przedsięwzięcia i raczej się mylił. Jego majątek, w 2016 roku, czyli w roku wydania książki, szacowano na około 4,4 miliardy dolarów. W telewizji i w kinie był aktorem, producentem, twórcą, a także uczestnikiem reality show. Jego sławę i rozpoznawalność utrwalił program „Shark Tank”, w którym był jurorem. Oceniano w nim wartościowe projekty ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na ich realizację. Lubił sport - był zawodnikiem, zapalonym i wiernym kibicem, właścicielem klubu NBA, który wprowadził na szczyt ligi. W mediach pisał podcasty, wprowadził w Internecie kanał radiowy dla sportowych transmisji na żywo. A to wcale nie jest koniec długiej listy. Właściwie łatwiej jest wymienić, czym się nie zajmował niż odwrotnie.

Potęga pewności siebie

Jak budować pewność siebie?

Któż z nas przynajmniej raz nie słyszał o Brianie Tracym? Jeden z najpopularniejszych mentorów w dziedzinie rozwoju osobistego ma na swoim koncie wiele motywujących poradników, które są niejako podaną na tacy receptą na udane życie. W jego dobytku literackim prym wiedzie pozycja: „Potęga pewności siebie. Doskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia!”. Dlaczego Ty również powinieneś sięgnąć po tę książkę?

Książę

Szesnastowieczny sekret przywództwa w dzisiejszych czasach

Sprawowanie władzy nad państwem to nie lada wyzwanie. I choć niewiele osób ma okazję dostąpić tego zaszczytu, to jednak wiele z przywódczych sztuczek można korzystać również w biznesie. Dlatego też nawet szesnastowieczny poradnik o tym, jak być dobrym, autokratycznym przywódcą w kraju, może okazać się cennym źródłem wiedzy. Jeśli więc szukasz książki, której treść jest aktualna mimo tego, że jej pierwsze wydanie ukazało się w 1532 roku, to „Książę” autorstwa Machiavellego jest właśnie dla Ciebie.

To jest marketing!

To jest marketing!

Kiedy słyszysz hasło: „marketing”, w Twojej głowie z pewnością pojawia się pomysł na skuteczną, przyciągającą reklamę. Jak jednak w swojej książce wskazuje Seth Godin, właśnie to nieprawdziwe przekonanie jest błędem większości przedsiębiorców. Dzisiaj potęgą marketingową jest wykorzystanie Internetu i umiejętność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Autor książki o prostym, aczkolwiek wymownym tytule „To jest marketing!” powie Ci, jak powinieneś to zrobić.