Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 190 do 196 z 255 artykułów

Dobre nawyki

Dobre nawyki - dobre życie

Każdy z nas ma jakieś nawyki, problem w tym, że nasze przyzwyczajenia nie zawsze bywają dobre. Warto jednak nad sobą pracować, zmieniając swój tryb życia oraz swoje myślenie po to, żeby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i poczucie szczęścia w życiu prywatnym. Aby zmieniać swoje nawyki skutecznie, warto skorzystać z rad osób, które wiedzą, jak się do tego zabrać. Doświadczeniem w tej kwestii dzielą się Brian Tracy, BJ Fogg oraz Brendon Burchard.

Hipnotyczny marketing

Trzy kroki do hipnotycznego marketingu

Kreatywne działanie jest podstawą marketingu, a ten z kolei stanowi fundament rozwoju każdego biznesu. Samodzielne przygotowanie strategii to nie lada wyzwanie, a trudny język wielu poradników marketingowych wcale nie ułatwia zadania. Na szczęście w Fabryce Wiedzy znajdziesz wyłącznie autorów, którzy nie powołują się na popularne metody promowania biznesu, ale na własne doświadczenie, które jest przecież najlepszym sposobem na przekazanie wiedzy. Jednym z nich jest Joe Vitale, który w swojej książce „Hipnotyczny marketing” pokazuje działanie niecodziennych technik marketingowych.

ReWork

Klucz do Twojej własnej firmy według książki „ReWork”

Chcesz założyć firmę, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Skorzystaj z wiedzy tych, którzy chętnie się nią dzielą! Do tego grona zaliczają się Jason Fried i David Heinemeier Hansson, autorzy książki „ReWork”. W tej pozycji czytelniczej znajdziesz wnioski oparte na doświadczeniu w budowaniu, prowadzeniu i rozwijaniu firmy do punktu, w którym generuje ona miliony dolarów zysków rocznie. Czy nie tego właśnie potrzebujesz?

Grywalizacja

Graj w biznesie i wygrywaj w życiu zawodowym

Czy codzienna rozrywka, której poddajesz się z rozkoszą, by zrelaksować się po ciężkim dniu, może być cenną wskazówką w świecie biznesu? Ależ oczywiście, a ten fakt z pewnością ucieszy wszystkich fanów gier – mechanizmy w nich występujące można bowiem z powodzeniem wykorzystać jako wsparcie działań marketingowych, do zarządzania ludźmi, a nawet w procesie edukacji. O tym, co w biznesie gra, przeczytasz w książce Pawła Tkaczyka.

Jak robić skuteczny marketing?

Czytam i rozwijam zdolności marketingowe

Jeżeli marketing do tej pory kojarzył Ci się z kosztownymi działaniami, których mogą podejmować się jedynie doświadczeni specjaliści, to ten pakiet wiedzy może okazać się dla Ciebie szokiem. Dzisiaj chcę Ci pokazać, że promowanie biznesu wcale nie musi być drogie – wystarczy, że będzie kreatywne. Moje słowa poprą Joe Vitale, Jay Conrad Levinson oraz Seth Godin.