Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 134 do 140 z 226 artykułów

Strategia błękitnego oceanu

Na czym polega strategia błękitnego oceanu?

Prowadzisz biznes i ścigasz się ze swoją konkurencją? Wcale nie musisz tego robić. Musisz przyznać, że branżowy wyścig szczurów jest nie tylko męczący i stresujący, ale również przynosi niewielkie efekty. Zamiast bezproduktywnego maratonu, możesz chwycić za ster i zmienić kurs swojej firmy, zamieniając czerwony ocean na błękitne wody. Zrobisz to z autorami książki pod tytułem: „Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”.

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Naucz się sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Kim jest Frederik Eklund? Szwedem, który pojawił się w Nowym Yorku i wszedł na szczyt rynku nieruchomości. Takie biografie bardzo się lubi, bo dają nadzieję, że każdy z nas też może znaleźć sobie szczyt i go zdobyć. Aby to zrobić, warto uczyć się na błędach i dobrych wzorach, a do tego Frederik Eklund i jego biografia, a przede wszystkim książka „Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu” doskonale się nadają.

I Will Teach You To Be Rich

Naucz się, jak być bogatym

Gromadzenie majątku kojarzy się zazwyczaj z ryzykownymi krokami inwestycyjnymi oraz wielkim kapitałem. Tymczasem pieniądze chętniej trzymają się tych osób, które po prostu lubią oszczędzać i… mądrze wybierać produkty bankowe oraz przedsięwzięcia finansowe. Właśnie tego można nauczyć się z książki „I Will Teach You To Be Rich”, której autorem jest Ramit Sethi – amerykański przedsiębiorca i doradca do spraw finansów osobistych.

Podręcznik rozsądnego inwestowania

Mały podręcznik rozsądnego inwestowania

Książka Johna Bogle’a zatytułowana „The Little Book of Common Sense Investing” ma niewątpliwie wiele walorów. Jeden z nich jest ukryty w słowie: mały („little”). Faktycznie jest to niewielkich rozmiarów podręcznik o rozsądnym inwestowaniu. Można po tę książkę sięgnąć niejako po drodze. Nie musi ona być celem ani ostatnią zdobyczą, ale może być ciekawym początkiem inwestowania, przecież od czegoś trzeba zacząć. Autor John Bogle był dyrektorem generalnym Vanguard Mutual - firmy zarządzającej inwestycjami. Możemy więc mieć wiadomości z pierwszej ręki, do tego poparte bogatym doświadczeniem i fachową wiedzą teoretyczną.

Twórcze pisanie

Czytam i rozwijam twórcze pisanie

W jednym z ostatnich artykułów pisałam o tym, jak pisać, żeby ludzie chcieli kupować. Miałam tu na myśli książkę Artura Jabłońskiego przeznaczoną głównie dla copywriterów. Ciekawych pozycji czytelniczych, z których wiedzę mogą czerpać copywriterzy, pisarze i inni twórcy różnorodnych treści, jest jednak znacznie więcej. Pora, żebyś je poznał i dowiedział się, jak pisać teksty, które porwą tłumy, jak zostać autorem bestsellerowych powieści i jak nauczyć się kreatywności.

Nawyki warte miliony

Briana Tracy przepis na miliony

Do kogo skierowana jest książka „Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo”? Najogólniej to do tych, którzy chcą zarabiać miliony, być najlepsi w swojej dziedzinie lub chcą wieść szczęśliwe życie, ewentualnie mieć to wszystko naraz. Warto założyć, że do najlepszych z najlepszych, więc trzeba o tym pamiętać podczas lektury, gdyż ilość i ciężar gatunkowy podanych przez autora rad, wskazówek i pouczeń może przeciętnego człowieka powalić i przygnieść. Trudno będzie wykorzystać całą mądrości tego poradnika, ale warto nauczyć się kształtowania nawyków w ważnej czy ulubionej dziedzinie. Może to być kariera zawodowa i zdobywanie sukcesów, zarabianie milionów, tworzenie szczęśliwej rodziny, dbanie o siebie i długie życie w zdrowiu, wprowadzenie do świadomości pozytywnego myślenia i wizualizacji. No, to jest z czego wybierać.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.