Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 141 do 147 z 226 artykułów

Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie

Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i sportu. Jego recepta na sukces to: praca, praca, praca i bycie zauważalnym (krzykaczem). Ruchliwość tego człowieka sprawiła, że był wszędzie: w biznesie - właściciel firm, które sprzedawał z dużym zyskiem, wprowadzał w życie wciąż nowe projekty, inwestował w obiecujące, jego zdaniem, przedsięwzięcia i raczej się mylił. Jego majątek, w 2016 roku, czyli w roku wydania książki, szacowano na około 4,4 miliardy dolarów. W telewizji i w kinie był aktorem, producentem, twórcą, a także uczestnikiem reality show. Jego sławę i rozpoznawalność utrwalił program „Shark Tank”, w którym był jurorem. Oceniano w nim wartościowe projekty ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na ich realizację. Lubił sport - był zawodnikiem, zapalonym i wiernym kibicem, właścicielem klubu NBA, który wprowadził na szczyt ligi. W mediach pisał podcasty, wprowadził w Internecie kanał radiowy dla sportowych transmisji na żywo. A to wcale nie jest koniec długiej listy. Właściwie łatwiej jest wymienić, czym się nie zajmował niż odwrotnie.

Austriacka szkoła ekonomii

Ekonomia z austriackiego punktu widzenia

Podczas gdy dla jednych kojarzy się z szeregiem niezrozumiałych liczb i pojęć, dla innych jest pasją, która nierzadko prowadzi do sporych pieniędzy. Wiele osób wychodzi z założenia, że ekonomię, bo o niej właśnie mowa, można kochać lub nienawidzić – nie ma nic po środku. To błędne przekonanie, szczególnie w kontekście austriackiej szkoły ekonomii, dla której najważniejszy jest czynnik ludzki, a nie chłodne kalkulacje.

Potęga pewności siebie

Jak budować pewność siebie?

Któż z nas przynajmniej raz nie słyszał o Brianie Tracym? Jeden z najpopularniejszych mentorów w dziedzinie rozwoju osobistego ma na swoim koncie wiele motywujących poradników, które są niejako podaną na tacy receptą na udane życie. W jego dobytku literackim prym wiedzie pozycja: „Potęga pewności siebie. Doskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia!”. Dlaczego Ty również powinieneś sięgnąć po tę książkę?

Książę

Szesnastowieczny sekret przywództwa w dzisiejszych czasach

Sprawowanie władzy nad państwem to nie lada wyzwanie. I choć niewiele osób ma okazję dostąpić tego zaszczytu, to jednak wiele z przywódczych sztuczek można korzystać również w biznesie. Dlatego też nawet szesnastowieczny poradnik o tym, jak być dobrym, autokratycznym przywódcą w kraju, może okazać się cennym źródłem wiedzy. Jeśli więc szukasz książki, której treść jest aktualna mimo tego, że jej pierwsze wydanie ukazało się w 1532 roku, to „Książę” autorstwa Machiavellego jest właśnie dla Ciebie.

To jest marketing!

To jest marketing!

Kiedy słyszysz hasło: „marketing”, w Twojej głowie z pewnością pojawia się pomysł na skuteczną, przyciągającą reklamę. Jak jednak w swojej książce wskazuje Seth Godin, właśnie to nieprawdziwe przekonanie jest błędem większości przedsiębiorców. Dzisiaj potęgą marketingową jest wykorzystanie Internetu i umiejętność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Autor książki o prostym, aczkolwiek wymownym tytule „To jest marketing!” powie Ci, jak powinieneś to zrobić.

Jak negocjować?

Rozwiń swoje umiejętności negocjacyjne

Z pewnością nie raz widziałeś film sensacyjny z porywaczem na pierwszym planie, z którym negocjacji podejmują się doświadczeni specjaliści. Możesz więc powiedzieć, że od kuchni znasz negocjacyjne sztuczki. A czy kiedyś próbowałeś wykorzystać je w praktyce? Nie? W takim razie najwyższa pora. Posiłkuj się jednak sprawdzoną wiedzą, którą znajdziesz w poniższych pozycjach czytelniczych.

Narzędzia tytanów

Oto narzędzia tytanów, które pozwolą osiągnąć Ci sukces

„Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych” to obszerna książka, którą można czytać rozdział po rozdziale lub wybierać interesujące nas fragmenty. Stanowi ona rodzaj poradnika nieco inaczej skomponowanego, gdyż składa się z wywiadów ze współczesnymi ludźmi sukcesu, którzy opowiadają o swojej drodze do jego osiągnięcia.