Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 22 do 28 z 196 artykułów

22 niezmienne prawa zarządzania marką

Stwórz silny brand z książką: "22 niezmienne prawa zarządzania marką"

Budowanie marki to jedno z najważniejszych zadań każdego przedsiębiorcy. W dzisiejszym szaleństwie, które zapanowało w świecie marketingu, nie jest to takie proste. W związku z tym dobrze jest poznać zasady, którymi warto kierować się w tym procesie. Stwórz brand, którego nie przeoczy żaden konsument, z książką: „22 niezmienne prawa zarządzania marką” autorstwa dynamicznego duetu marketingowców, na który składają się Al i Laura Ries.

22 niezmienne prawa marketingu

Poznaj prawa marketingowej dżungli

Jeśli sukces ma wielu ojców, to musi mieć też przynajmniej jedną matkę i bez wątpienia jest nią potęga marketingu. Bez odpowiedniej promocji biznesu ani rusz, problem w tym, że narzędzi i metod marketingowych jest wiele. Co więc jest absolutną podstawą? Al Ries oraz Jack Trout postanowili skondensować ważną wiedzę, którą zgromadzili w książce pod tytułem: „22 niezmienne prawa marketingu”. To pozycja czytelnicza, po którą powinien sięgnąć każdy początkujący przedsiębiorca, a i doświadczony biznesmen znajdzie tutaj coś dla siebie.

Dawaj i bierz

Brać czy dawać? Oto jest pytanie XXI wieku

Co sprawia większą przyjemność? Dawanie czy branie? Jak we wszystkim, tak i tutaj punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Nad tym, czy lepiej obdarowywać, czy być obdarowywanym w materialnym i nie tylko tych słów znaczeniu, pochyla się Adam Grant, autor książki pod dość oczywistym tytułem: „Dawaj i bierz”. Dowiedz się, co przyniesie Ci większą korzyść w życiu prywatnym i zawodowym, ale sprawdź również, na co musisz zwrócić szczególną uwagę.

Skuszeni

O konsumenckim uzależnieniu w pozytywnym tego słowa znaczeniu

Czy przedsiębiorcy, którym zależy na zysku i rozpromowaniu produktu, stają niemal na głowie? Wcale nie – wystarczy, że poznają efekt pozytywnego uzależnienia klientów. Można to zrobić dzięki książce pod tytułem: „Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie” autorstwa Nira Eyala. Czytelnicy znajdą tutaj konkretne rady, jak firmy mogą sprawić, że ich produkty wejdą w nawyk, jednocześnie zgłębiając problematykę moralną, która się z tym wiąże.

Mnich, który sprzedał swoje ferrari

Czy ferrari jest Ci potrzebne do szczęścia?

Choć koszmarnie drogie auta sportowe, najlepiej w czerwonym kolorze, kojarzą się z kryzysem wieku średniego i to bez podziału na płcie, to jednak dla wielu osób są uosobieniem życiowego błogostanu. Problem w tym, że spełnienie nie tkwi w wartościach materialnych, ale tych mentalnych. Nie musisz wiec mieć wielu pieniędzy ani tym bardziej ferrari, aby poczuć się po prostu szczęśliwym. Co więc powinieneś zrobić? Najlepiej zacznij od przeczytania książki: „Mnich, który sprzedał swoje ferrari” autorstwa Robina Sharmy.

Mała WIELKA zmiana

Mała zmiana może być wielką zmianą!

Wiele osób chce iść w życiu po najmniejszej linii oporu. Jednocześnie jednak tym bardziej ambitnym zależy na tym, aby wszystko wokół nich było zgodne z ich oczekiwaniami. Często jednak wydaje się, że połączenie obu tych aspektów jest niemożliwe. Tymczasem wielkie zmiany wcale nie muszą wiązać się z wielkimi czynami. Wystarczy nauczyć się kilku perswazyjnych sztuczek. Można to zrobić dzięki lekturze książki pod tytułem: „Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ”.