Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 36 do 42 z 152 artykułów

Fioletowa krowa

Znajdź swoją fioletową krowę z Sethem Godinem

Pozostając w klimatach marketingowych, nie sposób nie zgłębić tajemnic książki pod tytułem: „Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny”, której autorem jest Seth Godin, ceniony mówca amerykański oraz specjalista w dziedzinie nowoczesnego marketingu. Tytułowa fioletowa krowa to przede wszystkim symbol produktów czy też usług, które znajdują się na szczycie zainteresowań konsumentów i wyraźnie wznoszą się ponad resztę propozycji. Dzięki tej pozycji czytelniczej każdy przedsiębiorca znajdzie sposób na wypasanie swojego biznesu na najbardziej zyskownych łąkach.

Zero to one

Start-up - co powinieneś o nim wiedzieć?

O start-upach można powiedzieć naprawdę wiele, ale jedno jest pewne – ich popularność stale rośnie. Każdy, kto chce rozpocząć przygodę z modelem biznesowym, który z założenia ma być źródłem zysku i możliwością rozwoju, powinien wiedzieć, że sukces start-upu nie jest kwestią szczęścia. Przede wszystkim należy pamiętać, że jest to sposób biznesu, w którym należy rzucić wyzwanie utartym konwencjom, a przede wszystkim pozbyć się myślenia zgodnie z utartymi schematami. Jak to zrobić?

Firma, czyli Ty

Małe jest piękne

Kto nie chce być zdrowy, bogaty i szczęśliwy? A można być nieszczególnie bogatym i też szczęśliwym? Książka Paula Jarvisa „Firma, czyli Ty” przekonuje, że tak. Małe przedsiębiorstwo, jednoosobowa firma może być skrojona na naszą miarę i przynosić wystarczające dochody dla właściciela i pracowników, jeśli ich posiada. Nie trzeba gonić za rekinami biznesu, ani pracować na granicy pracoholizmu i można też żyć. To coś dla mnie!

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Cztery firmy, które wpłynęły na kształt dzisiejszego świata

Zarówno starsze, jak i młodsze pokolenia z pewnością pamiętają lub też znają z opowieści przygody bohaterów filmu akcji o wymownym tytule: „Fantastyczna czwórka”. Okazuje się, że również współczesny i zupełnie realny świat ma swoich nie zawsze pozytywnych bohaterów, których Scott Galloway określa mianem Wielkiej Czwórki. Mowa tu o potęgach ery cyfrowej, a więc o firmach Amazon, Apple, Facebook i Google. Gdzie tkwi ich sekret?

Nawyk samodyscypliny

Naucz się samodyscypliny z Neilem Fiore’em

Mówi się, że lenistwo to największa zguba ludzkości. W tym twierdzeniu jest wiele prawdy, należy jednak pamiętać o tym, że problemem jest nie tyle samo leserstwo, ile przekonanie o tym, że nie da się tego zmienić. Tak naprawdę problem tkwi w prokrastynacji, której źródła każdy z nas może dopatrywać się już we wczesnym okresie dzieciństwa. Dobra wiadomość jest taka, że odkładanie pracy na później można zastąpić samodyscypliną i nie będzie to tak traumatyczne, jak się może wydawać.

Jak zbudowałem firmę

Właśnie tak wygląda biznesowa ścieżka sukcesu – recenzja książki „Jak zbudowałem firmę”

Nic nie jest równie cennym źródłem wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, jak autentyczne historie innych przedsiębiorców. Można je znaleźć w książce pod tytułem: „Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców”, której autorem jest Guy Raz. Dlaczego warto zapoznać się z niniejszą pozycją czytelniczą? Przede wszystkim dlatego, że dzięki jej treści każdy właściciel firmy może zobaczyć, jak wygląda ścieżka do biznesowego sukcesu, a jednocześnie sprawdzić, jak bardzo wyboista bywa ta droga.

Tajemnice start-upów

Tajemnice start-upów

Przyszłością świata biznesowego, w którym jest miejsce dla każdego, wcale nie są utarte schematy. Przez stereotypy już od kilku lat przebijają się start-upy, które są ogromną szansę dla młodych i zdolnych przedsiębiorców, nieposiadających dużego nakładu finansowego. Zaletą tego typu firm jest również ogromny potencjał rozwojowy, niezależność oraz swoboda, a także małe ryzyko. Tajemnice start-upów możesz poznać z wybitnymi jednostkami, do których zalicza się Guy Kawasaki, Reid Hoffman, Ben Casnoch i Peter Thiel.