Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 43 do 49 z 255 artykułów

Treść jest kluczowa

Jak tworzyć treści, które zafascynują Twoich klientów?

Content marketingowy to dziś podstawa działania nie tylko w social mediach, ale również w ogóle w sieci. Już dawno tradycyjne gazety czy ulotki zostały zastąpione informacjami na tablicy Facebooka lub opisem praktycznych porad na blogach. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca powinien zadbać o treść, którą dostarcza swoim klientom i potencjalnej grupie docelowej. Aby była on jakościowa, warto sięgnąć po poradnik Ann Handley i C.C. Chapmana zatytułowany „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”.

Śmiertelni

Oswoić śmierć

Dzisiaj „porozmawiamy” o tym, z czego istnienia każdy z nas zdaje sobie sprawę, jednak nie każdy chce o tym myśleć. Śmierć to trudne zagadnienie, z którym musimy się mierzyć, podobnie jest ze starością. Te dwa zjawiska dotykają nas pośrednio, na przykład wtedy, kiedy umiera nam ktoś bliski, ale trzeba mieć świadomość, że z czasem przyjdzie nam się z tym zmierzyć osobiście. O umieraniu i egzystencjonalnej jesieni z medycznego punktu widzenia opowiada książka: „Śmiertelni. Wyzwania medycyny u schyłku życia” autorstwa Atula Gawande.

Sztuka skutecznego przekazu

Jak wpaść na dobry pomysł?

Nawet najlepsze pomysły nie zawsze kończą się powodzeniem. Tymczasem mające niewiele wspólnego z prawdą, miejscowe legendy, mają się świetnie i rozprzestrzeniają się z prędkością światła. Od czego to zależy? Możesz się tego dowiedzieć, sięgając po książkę „Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje”. Lektura autorstwa Chipa i Dana Heath’ów pokazuje, że siła pomysłów, które mają siłę przebicia, tkwi… w prostocie.

Superfreakonomia

Statystycznie rzecz ujmując czyli zrozum współczesny świat

Chcesz się dowiedzieć więcej o życiu, historii ludzkości i rozwiązaniu globalnych problemów z ekonomicznego punktu widzenia? Oczywiście, że tak! Osoby, którym zależy na zgłębieniu tajników takiego podejścia, powinny zapoznać się z treścią książki o niebywale wymownym tytule „Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życie”. Autorami książki są Steven D. Levitt oraz Stephen J. Dubner – ten ekonomiczno-dziennikarski duet doskonale wyjaśnia zjawiska, które nas dotyczą.

Benjamin Franklin

„Benjamin Franklin” czyli niezwykła historia wyjątkowego dyplomaty

Jest tylko kilka osób, które zmieniły tak wiele różnych aspektów naszego życia i nauki. Bez dwóch zdań zalicza się do nich legendarny Amerykanin, Benjamin Franklin. Poznaj niesamowite życie tego człowieka. Książka Waltera Isaacsona ukazuje jego postać od dzieciństwa, w którym młody Benjamin jawił się jako bystre, ale nieco awanturnicze dziecko, aż do czasów, w których stał się najbardziej wpływowym dyplomatą Ameryki.

Nowe zasady marketingu i PR

Odśwież swoje działania marketingowe!

Skuteczny marketing istnieje przede wszystkim w Internecie. Jak się zabrać za social media? „Nowe zasady marketingu i PR” to książka, która pokazuje, jak działać w mediach społecznościowych, dlaczego warto prowadzić blogi, jak podcast może zwiększyć rozpoznawalność marki i w jaki sposób reagować w sytuacjach, w których w Internecie krąży czarny PR, który zdecydowanie nie służy Twojej marce.

Decyduj!

O tym jak podejmować jeszcze lepsze decyzje

Co blokuje Cię przed podejmowaniem decyzji? Nie chodzi wyłącznie o ryzyko pomyłki. Chip i Dan Heath, autorzy książki „Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy” wyróżniają trzy podstawowe czynniki. Zalicza się do nich wąski wgląd w nasze problemy, krótkotrwałe emocje i zbytnia pewność siebie w przewidywaniu przyszłości. Dzięki lekturze tego poradnika dowiesz się, jak podejmować lepsze decyzje. Gotowy? Zaczynamy!