Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 43 do 49 z 137 artykułów

Od dobrego do wielkiego

Jak z dobrej firmy stworzyć firmę wielką?

Jeżeli szukasz rzetelnego źródła dotyczącego tego, jak osiągać sukces biznesowy i jakie są jego tajniki, to dobrze trafiłeś. Chociaż książka „Od dobrego do wielkiego” liczy sobie już prawie dwadzieścia lat, to jednak opisane w niej rezultaty badań przeprowadzonych przez autora oraz jego zespół nie pozostawiają złudzeń – nawet lata niepowodzeń nie muszą zamykać drzwi do spełnienia biznesowego. Poznaj przyczyny, dla których różnorodne spółki w końcu wypłynęły na rentowne wody.

Jak budować skuteczne nawyki?

Czytam i rozwijam skuteczne nawyki

Zdrowe nawyki to podstawa prawidłowego żywienia, a prawidłowe nawyki biznesowe i samorozwojowe to gwarancja Twojego sukcesu. Jeśli więc potrafisz zamienić tłuste przekąski na talerz warzyw, bez problemu poradzisz sobie również budowaniem przyzwyczajeń, które sprawią, że zmienisz na lepsze nie tylko swoje życie prywatne, ale odzwierciedlenie tej zmiany zobaczysz również w sferze zawodowej.

Strategia błękitnego oceanu

Na czym polega strategia błękitnego oceanu?

Prowadzisz biznes i ścigasz się ze swoją konkurencją? Wcale nie musisz tego robić. Musisz przyznać, że branżowy wyścig szczurów jest nie tylko męczący i stresujący, ale również przynosi niewielkie efekty. Zamiast bezproduktywnego maratonu, możesz chwycić za ster i zmienić kurs swojej firmy, zamieniając czerwony ocean na błękitne wody. Zrobisz to z autorami książki pod tytułem: „Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”.

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Naucz się sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Kim jest Frederik Eklund? Szwedem, który pojawił się w Nowym Yorku i wszedł na szczyt rynku nieruchomości. Takie biografie bardzo się lubi, bo dają nadzieję, że każdy z nas też może znaleźć sobie szczyt i go zdobyć. Aby to zrobić, warto uczyć się na błędach i dobrych wzorach, a do tego Frederik Eklund i jego biografia, a przede wszystkim książka „Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu” doskonale się nadają.

I Will Teach You To Be Rich

Naucz się, jak być bogatym

Gromadzenie majątku kojarzy się zazwyczaj z ryzykownymi krokami inwestycyjnymi oraz wielkim kapitałem. Tymczasem pieniądze chętniej trzymają się tych osób, które po prostu lubią oszczędzać i… mądrze wybierać produkty bankowe oraz przedsięwzięcia finansowe. Właśnie tego można nauczyć się z książki „I Will Teach You To Be Rich”, której autorem jest Ramit Sethi – amerykański przedsiębiorca i doradca do spraw finansów osobistych.

Podręcznik rozsądnego inwestowania

Mały podręcznik rozsądnego inwestowania

Książka Johna Bogle’a zatytułowana „The Little Book of Common Sense Investing” ma niewątpliwie wiele walorów. Jeden z nich jest ukryty w słowie: mały („little”). Faktycznie jest to niewielkich rozmiarów podręcznik o rozsądnym inwestowaniu. Można po tę książkę sięgnąć niejako po drodze. Nie musi ona być celem ani ostatnią zdobyczą, ale może być ciekawym początkiem inwestowania, przecież od czegoś trzeba zacząć. Autor John Bogle był dyrektorem generalnym Vanguard Mutual - firmy zarządzającej inwestycjami. Możemy więc mieć wiadomości z pierwszej ręki, do tego poparte bogatym doświadczeniem i fachową wiedzą teoretyczną.

Twórcze pisanie

Czytam i rozwijam twórcze pisanie

W jednym z ostatnich artykułów pisałam o tym, jak pisać, żeby ludzie chcieli kupować. Miałam tu na myśli książkę Artura Jabłońskiego przeznaczoną głównie dla copywriterów. Ciekawych pozycji czytelniczych, z których wiedzę mogą czerpać copywriterzy, pisarze i inni twórcy różnorodnych treści, jest jednak znacznie więcej. Pora, żebyś je poznał i dowiedział się, jak pisać teksty, które porwą tłumy, jak zostać autorem bestsellerowych powieści i jak nauczyć się kreatywności.