Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 71 do 77 z 137 artykułów

Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie

Możesz być bogaty, ale możesz być też biedny - to siedzi w Twojej głowie

Któż z nas nie marzy o wielkim bogactwie, które pozwoli mu wieść życie, o jakim zawsze fantazjował? Tego typu pragnienia w większości są jednak niczym domki z kart, które rozsypują się z błahych powodów, takich jak podmuch ryzyka czy też opinia niszcząca newralgiczną część karcianej konstrukcji. Tymczasem T. Harv Eker przekonuje w swojej książce „Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie”, że każdy może być bogaty, podobnie jak każdy może być biedny – wszystko zależy od mentalności, a więc od tego, co po prostu siedzi nam w głowie.

Dobre nawyki

Dobre nawyki - dobre życie

Każdy z nas ma jakieś nawyki, problem w tym, że nasze przyzwyczajenia nie zawsze bywają dobre. Warto jednak nad sobą pracować, zmieniając swój tryb życia oraz swoje myślenie po to, żeby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i poczucie szczęścia w życiu prywatnym. Aby zmieniać swoje nawyki skutecznie, warto skorzystać z rad osób, które wiedzą, jak się do tego zabrać. Doświadczeniem w tej kwestii dzielą się Brian Tracy, BJ Fogg oraz Brendon Burchard.

Hipnotyczny marketing

Trzy kroki do hipnotycznego marketingu

Kreatywne działanie jest podstawą marketingu, a ten z kolei stanowi fundament rozwoju każdego biznesu. Samodzielne przygotowanie strategii to nie lada wyzwanie, a trudny język wielu poradników marketingowych wcale nie ułatwia zadania. Na szczęście w Fabryce Wiedzy znajdziesz wyłącznie autorów, którzy nie powołują się na popularne metody promowania biznesu, ale na własne doświadczenie, które jest przecież najlepszym sposobem na przekazanie wiedzy. Jednym z nich jest Joe Vitale, który w swojej książce „Hipnotyczny marketing” pokazuje działanie niecodziennych technik marketingowych.

ReWork

Klucz do Twojej własnej firmy według książki „ReWork”

Chcesz założyć firmę, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Skorzystaj z wiedzy tych, którzy chętnie się nią dzielą! Do tego grona zaliczają się Jason Fried i David Heinemeier Hansson, autorzy książki „ReWork”. W tej pozycji czytelniczej znajdziesz wnioski oparte na doświadczeniu w budowaniu, prowadzeniu i rozwijaniu firmy do punktu, w którym generuje ona miliony dolarów zysków rocznie. Czy nie tego właśnie potrzebujesz?

Grywalizacja

Graj w biznesie i wygrywaj w życiu zawodowym

Czy codzienna rozrywka, której poddajesz się z rozkoszą, by zrelaksować się po ciężkim dniu, może być cenną wskazówką w świecie biznesu? Ależ oczywiście, a ten fakt z pewnością ucieszy wszystkich fanów gier – mechanizmy w nich występujące można bowiem z powodzeniem wykorzystać jako wsparcie działań marketingowych, do zarządzania ludźmi, a nawet w procesie edukacji. O tym, co w biznesie gra, przeczytasz w książce Pawła Tkaczyka.