Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 85 do 91 z 226 artykułów

Sztuka wywierania wpływu

Sztuka wywierania wpływu czyli gdy coś Ci przeszkadza, to po prostu to zmień

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, polityką lub działasz w innych dziedzinach oddziaływania na ludzi, to książka „Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę” jest dla Ciebie. Zawiera ona kilka cennych wskazówek, jak sobie poradzić w tej materii i rzeczywiście wpływać na zmianę zachowanie odbiorców, klientów, ostatecznie siebie samego. Najważniejsze jest to, aby była to zmiana na lepsze.

Reguła 10X

10X lepiej, mocniej, bardziej – udana recepta na sukces?

Recept na sukces jest całe mnóstwo, o czym mogą świadczyć liczne poradniki, które obiecują Ci, że dzięki zawartym w nich sposobom osiągniesz wszystko, o czym marzysz. Tymczasem warto pochylić się nad metodami, które rzeczywiście mogą być źródłem spełnienia. Zalicza się do nich między innymi reguła 10X, którą szeroko w swojej książce pod tytułem: „Reguła 10X. Jedyna różnica pomiędzy sukcesem a porażką” opisuje Grant Cardone – ceniony ekspert do spraw szkoleń sprzedażowych, a prywatnie multimilioner.

Zostań ultrasamoukiem

Zostań ultrasamoukiem i zamień przykry obowiązek przyswajania wiedzy na szybką przyjemność

Któż z nas nie chciałby być efektywnym samoukiem? Mimo tego, że wiele umiejętność przyswajamy na własną rękę, często rezultaty pracy nie są wprost proporcjonalne do czasu i sił, które poświęciliśmy na rozwój osobisty. Tymczasem opanowanie trudnych zdolności z nadzwyczajną szybkością i produktywnością wcale nie jest skomplikowane – wystarczy poznać techniki, które w swojej książce pod tytułem: „Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie” prezentuje Scott H. Young – pisarz, programista i przedsiębiorca z pasją do samokontroli i rozwoju kariery.

Gdy regułą jest brak reguł

Netflix czyli przepis na udaną firmę bez biznesowych zasad

Netflix ma miliony fanów na całym świecie i trudno się temu dziwić, wszak bogata oferta filmowa i serialowa platformy trafia do użytkowników w każdym wieku i o każdych preferencjach kinowych. Mało kto zdaje sobie sprawę z jego początku - to start-up, bazujący na dostarczaniu płyt DVD drogą pocztową, którą swoją przygodę zaczynał już ponad dwadzieścia lat temu. Jaki jest sekret jego sukcesu?

Mit przedsiębiorczości

Obalamy mity przedsiębiorczości z Michaelem E. Gerberem

Michael E. Gerber – współzałożyciel i prezes organizacji pomagającej przedsiębiorcom odnieść sukces w każdej branży to prawdziwa legenda wśród biznesmenów na całym świecie. Jest autorem kilkunastu książek o przedsiębiorczości, a odświeżona i zaktualizowana pozycja czytelnicza pod tytułem: „Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić” to książka, która jest źródłem wiedzy o tym, jakie różnice są pomiędzy pracą w swojej firmie a dla swojej firmy.

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Intrygowanie czyli jak najłatwiej zdobywać klientów

Żyjemy w takich czasach, że aby być zauważonym to trzeba krzyczeć albo stawać na głowie, robić coś niekonwencjonalnego lub nawet kontrowersyjnego. Są miliardy ludzi, morze rzeczy, szalony pęd i wielka niecierpliwość. W tym wszystkim Ty, który chcesz być zauważony, bo chcesz sprzedać jakiś towar albo siebie jako pracownika. A jeśli jesteś introwertykiem i najchętniej siedziałbyś cicho w kąciku? No to eksportuj się ze sprzedaży, bo to nie dla ciebie, chyba, że… sięgniesz po książkę Sam Horn „Intryguj. Przyciągaj uwagę i zdobywaj klientów”, przynajmniej na początek samokształcenia i doskonalenia się.