Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 92 do 98 z 226 artykułów

Wyznania człowieka reklamy

O reklamie z geniuszem

Zagadnienie reklamy nie istnieje bez jednego człowieka, który dziś może pochwalić się czterystoma pięćdziesięcioma oddziałami agencji reklamy na całym świecie. Mowa tu oczywiście o Davidzie Ogilvy’m, nie bez powodu nazywanym geniuszem reklamy, który postawił wszystko na jedną kartę i porzucił on pracę w Oxfordzie, by pracować jako szef kuchni, a później jako sprzedawca chodzący od drzwi do drzwi. Taka ścieżka przyniosła mu spektakularny sukces, a jego niezliczonym fanom cenną wiedzę, którą można posiąść dzięki przeczytaniu książki: „Wyznania człowieka reklamy”.

The Snowball

Jak Warren Buffett zarobił pierwszy milion dolarów?

Warren Buffett to człowiek znany przede wszystkim z tego, że w 2008 roku mógł pochwalić się pierwszym miejscem na liście najbogatszych ludzi na świecie, przygotowanej przez globalnie ceniony magazyn Forbes. Jeśli przyjrzeć się bliżej jego sylwetce, nie sposób nie zauważyć, że historia amerykańskiego inwestora giełdowego jest tyleż fascynująca, co… obiecująca, przynajmniej dla tych, którzy również chcą zarobić swój pierwszy milion.

Trakcja, czyli złap przyczepność

Zadbaj o sukces start-upu tworząc bazę klientów

Od czego zależy sukces każdego start-upu? Nie tylko od kreatywnego pomysłu, szczypty szczęścia nowicjusza czy też oferty wpisującej się w oczekiwania konsumentów. Jak przekonują autorzy książki pod tytułem: „Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost” prawdziwa siła start-upów zależy przede wszystkim od bazy klientów, którą zbuduje firma. O tym, jak to zrobić i jak dopasować sposoby do fazy rozwoju firmy początkujący przedsiębiorcy mogą przeczytać w niniejszej pozycji czytelniczej.

Potęga osobistego uroku

Wykorzystaj swój urok osobisty i zjednaj sobie ludzi

Czasem zdarza się tak, że ktoś ma tak ogromny urok osobisty, iż ciężko bronić się przed fascynacją tym, co mówi lub robi. Trzeba jednak przyznać, że wspomniany urok osobisty to nie tylko ładny uśmiech czy uniwersalne przekonania – to przede wszystkim aktywne słuchanie, inteligentne monologi, a także poznanie kilku sposobów na to, jak stać się jeszcze bardziej atrakcyjnym dla rozmówcy. Prawdziwą skarbnicą wiedzy w tym temacie jest książka: „Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi” autorstwa Briana Tracy’ego oraz Rona Ardena.

Zasady skutecznego przywództwa

Czym jest dojrzałe i świadome przywództwo?

Z przywództwem mamy do czynienia zarówno na polu politycznym, jak i biznesowym, wszak czym innym jest sprawowanie rządów nad danym krajem czy też zarządzanie firmą? Problem w tym, że niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że tylko dojrzałe i świadome przywództwo jest kluczem do sukcesu, a także gwarancją zadowolenia nie tylko wśród rządzących, ale również im podlegających. Właśnie dlatego warto zapoznać się z zasadami świadomego przywództwa, które można znaleźć w książce Stephena R. Covey'a zatytułowanej „Zasady skutecznego przywództwa”.

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady zarządzania

Zarządzanie biznesem to poważna sprawa, dlatego też zarówno początkujący biznesmeni, jak i doświadczeni przedsiębiorcy powinni nieustannie doszkalać się w tej materii. Dzisiaj odchodzi się powoli od konwencjonalnych metod zarządzania, poświęcając je na rzecz nowoczesnych sposobów, które są nie tylko skuteczniejsze, ale również przyjemniejsze zarówno dla kadry zarządzającej, jak i dla osób jej podlegających. Obowiązkową pozycją jest tutaj książka pod tytułem: „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” autorstwa Marcusa Buckinghama oraz Curta Coffmana.

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Social media jako marketingowa siła

Czy świat marketingu można porównać do walki na ringu? Oczywiście, jeżeli tylko spojrzymy na potęgę social mediów jako na okazję do „znokautowania” klientów. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, to nie tylko doskonały sposób na dotarcie do klientów, ale również na budowanie rzetelnego wizerunku publicznego, a także kanał, który warto wykorzystać do prowadzenia kampanii reklamowych. Aby to zrobić dobrze i skutecznie, koniecznie należy przeczytać książkę: „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” autorstwa Gary’ego Vaynerchuka.