Pokazuje od 8 do 10 z 10 artykułów

Ekonomia wdzięczności Gary Vaynerchuk

Małomiasteczkowy urok Internetu

Gary Vaynerchuk to, według New York Timesa, autor sześciu bestsellerów, mówca, osobowość internetowa, inwestor-chętnie w roli anioła biznesu, doradza firm, takich, jak: Facebook, Twitter, Uber i wielu innych. Bardzo szybko zapoznał się z Internetem i jego możliwościami. W latach 90-tych przeniósł tam rodzinną firmę winiarską. Tę przyjaźń rozwinął i pogłębił: wprowadził codzienną transmisję internetową, wraz z bratem założył agencję cyfrową, obecnie pełni funkcję prezesa nowoczesnego holdingu zajmującego się mediami i komunikacją. Jego treści znajdziesz na Instagramie, Facebooku, Twitterze, YouTube, Linkedin i innych. Jest rozpoznawalnym autorytetem na konferencjach światowych w dziedzinie przedsiębiorczości i technologii.

Czego nie można kupić za pieniądze

Tam, gdzie kończy się moralność, zaczyna się… myślenie rynkowe

Jak daleko dla większego zysku może posunąć się przedsiębiorca? Jakie finansowe granice może przekroczyć konsument, którego nadrzędnym celem jest komfortowe zaplecze medyczne? Jak dowodzi Michael J. Sandel, dzisiejszym światem rządzą już nie tylko pieniądze, ale również pozbawione szeroko pojętej moralności myślenie rynkowe. Przed Wami pozycja czytelnicza, z którą powinien zapoznać się zarówno każdy konsument, jak i każdy przedsiębiorca.

Koniec pieniądza papierowego

Takiemu państwu już dziękujemy czyli do czego prowadzi ciągły dodruk pieniądza

Czy znasz kogoś, kto jest przedsiębiorcą sukcesorem, który skutecznie pomnaża rodzinny majątek, jest intelektualistą wciąż spragnionym wiedzy z ekonomii, który w pewnym momencie mówi: nie, ja tak nie chcę żyć! I zaczyna od nowa? Ba, zanim zakończył biznesy, zabezpieczył swoich pracowników, rozliczył się z bankami i zadbał o poduszkę finansową dla rodziny.