Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie
Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i…...
Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i…...
Mahatma Gandhi napisał kiedyś: „Używajcie broni, jeśli jej użyć musicie”. Okazuje się jednak, że ową bronią nie są…...
Doliny Krzemowej nie trzeba nikomu przedstawiać – te amerykańskie centrum sektora zaawansowanej technologii, to niekończące się…...
Myślenie o tym, że milionowe kwoty nigdy nie będą saldem na Twoim koncie, z pewnością nie doprowadzi Cię do bogactwa. Gromadzenie…...
Potęga firmy to nie tylko kapitał czy marketing, to przede wszystkim skrupulatne budowanie własnej marki. Jak się do tego zabrać?…...
Kiedy widzę rzeczy ze znakiem swoosh, wiem, że są one markowe, dotyczy to głównie butów, ale i stroje sportowe też należy w to…...
Ludzie sukcesu nie biorą się znikąd. Ich droga jest równie interesująca, jak ich majątek. Jak pokazują historie najbardziej znanych…...
Każdy, kto stawia na rozwój osobisty, z pewnością zdaje sobie sprawę z tego, że samodoskonalenie siebie obejmuje zarówno sferę…...
Brad Stone napisał w 2013 roku książkę o kimś, kogo znał i z kim konsultował jej treść: Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym…...