Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 22 do 28 z 51 artykułów

Firma, czyli Ty

Małe jest piękne

Kto nie chce być zdrowy, bogaty i szczęśliwy? A można być nieszczególnie bogatym i też szczęśliwym? Książka Paula Jarvisa „Firma, czyli Ty” przekonuje, że tak. Małe przedsiębiorstwo, jednoosobowa firma może być skrojona na naszą miarę i przynosić wystarczające dochody dla właściciela i pracowników, jeśli ich posiada. Nie trzeba gonić za rekinami biznesu, ani pracować na granicy pracoholizmu i można też żyć. To coś dla mnie!

Jak zbudowałem firmę

Właśnie tak wygląda biznesowa ścieżka sukcesu – recenzja książki „Jak zbudowałem firmę”

Nic nie jest równie cennym źródłem wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, jak autentyczne historie innych przedsiębiorców. Można je znaleźć w książce pod tytułem: „Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców”, której autorem jest Guy Raz. Dlaczego warto zapoznać się z niniejszą pozycją czytelniczą? Przede wszystkim dlatego, że dzięki jej treści każdy właściciel firmy może zobaczyć, jak wygląda ścieżka do biznesowego sukcesu, a jednocześnie sprawdzić, jak bardzo wyboista bywa ta droga.

Tajemnice start-upów

Tajemnice start-upów

Przyszłością świata biznesowego, w którym jest miejsce dla każdego, wcale nie są utarte schematy. Przez stereotypy już od kilku lat przebijają się start-upy, które są ogromną szansę dla młodych i zdolnych przedsiębiorców, nieposiadających dużego nakładu finansowego. Zaletą tego typu firm jest również ogromny potencjał rozwojowy, niezależność oraz swoboda, a także małe ryzyko. Tajemnice start-upów możesz poznać z wybitnymi jednostkami, do których zalicza się Guy Kawasaki, Reid Hoffman, Ben Casnoch i Peter Thiel.

Siła przedsiębiorczości, siła upadku

Do założenia firmy wcale nie potrzebujesz pieniędzy

Już wielokrotnie wysnuwaliśmy wnioski, że większość osób pragnących założyć własny biznes czuje się zdemotywowana, a nawet zablokowana brakiem kapitału. Wielokrotnie też udowodniliśmy, że bez pieniędzy również da się otworzyć całkiem dobrze prosperującą firmę, która obiecująco rokuje na finansową przyszłość. Książka „Siła przedsiębiorczości, siła upadku” jest kolejnym potwierdzeniem słów, że nie samym kapitałem żyje biznes.

Ponadczasowy hit

Jak stworzyć ponadczasowy hit czyli przepis na twórczy sukces?

Masz pomysł na produkt, który Twoim zdaniem trafi w oczekiwania rynku i teraz poszukujesz osoby, która wypromuje go w taki sposób, aby stał się Twoim sukcesem, a jednocześnie źródłem zysku. To błąd – nikt bowiem lepiej nie zaopiekuje się Twoim dziełem niż Ty sam. Właśnie dlatego powinieneś sięgnąć po książkę Ryana Holidaya. Przeczytanie „Ponadczasowego hitu. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” pokaże Ci, jak osiągnąć twórczy sukces i dlaczego niebagatelną rolę odgrywa tutaj także odpowiednie podejście.

Jednym kliknięciem

Jednym kliknięciem stał się miliarderem – historia Jeffa Bezosa

Jeff Bezos – tego człowieka nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jego nazwisko niekwestionowanie kojarzy się z platformą Amazon.com, choć trzeba jasno podkreślić, że to jedno z jego wielu osiągnięć. Historia jego życia zawodowego przedstawiona w książce „Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com” może być ogromną inspiracją dla osób, które dopiero zaczynają przygodę w świecie biznesu. Okazuje się bowiem, że do sukcesu mogą prowadzić nie tylko utarte schematy, ale również pomysły, które wydają się zupełną abstrakcją.

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady i zostań najlepszym menedżerem

Curt Coffman to stały konsultant przy Instytucie Gallupa do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta. Marcus Buckingham pracował w tymże Instytucie przez 17 lat i zajmował się tam badaniami nad najlepszymi menedżerami, kierownikami oraz przedsiębiorstwami. Obydwaj panowie byli związani z badaniami w ramach Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa. Książka „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” jest wynikiem ich pracy nad zebranym bogatym materiałem empirycznym. Celem autorów było znalezienie i ustalenie cech wielkiego menedżera, który poprowadzi firmę do sukcesu.