Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 22 do 28 z 59 artykułów

Reguła 10X

10X lepiej, mocniej, bardziej – udana recepta na sukces?

Recept na sukces jest całe mnóstwo, o czym mogą świadczyć liczne poradniki, które obiecują Ci, że dzięki zawartym w nich sposobom osiągniesz wszystko, o czym marzysz. Tymczasem warto pochylić się nad metodami, które rzeczywiście mogą być źródłem spełnienia. Zalicza się do nich między innymi reguła 10X, którą szeroko w swojej książce pod tytułem: „Reguła 10X. Jedyna różnica pomiędzy sukcesem a porażką” opisuje Grant Cardone – ceniony ekspert do spraw szkoleń sprzedażowych, a prywatnie multimilioner.

Mit przedsiębiorczości

Obalamy mity przedsiębiorczości z Michaelem E. Gerberem

Michael E. Gerber – współzałożyciel i prezes organizacji pomagającej przedsiębiorcom odnieść sukces w każdej branży to prawdziwa legenda wśród biznesmenów na całym świecie. Jest autorem kilkunastu książek o przedsiębiorczości, a odświeżona i zaktualizowana pozycja czytelnicza pod tytułem: „Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić” to książka, która jest źródłem wiedzy o tym, jakie różnice są pomiędzy pracą w swojej firmie a dla swojej firmy.

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady zarządzania

Zarządzanie biznesem to poważna sprawa, dlatego też zarówno początkujący biznesmeni, jak i doświadczeni przedsiębiorcy powinni nieustannie doszkalać się w tej materii. Dzisiaj odchodzi się powoli od konwencjonalnych metod zarządzania, poświęcając je na rzecz nowoczesnych sposobów, które są nie tylko skuteczniejsze, ale również przyjemniejsze zarówno dla kadry zarządzającej, jak i dla osób jej podlegających. Obowiązkową pozycją jest tutaj książka pod tytułem: „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” autorstwa Marcusa Buckinghama oraz Curta Coffmana.

Marketing za przyzwoleniem

Uwaga! Nie drażnić klienta!

Seth Godin ma bardzo dużo do powiedzenia w sprawie marketingu i robi to na wiele sposobów, między innymi poprzez książki, blog, wykłady i filmy wideo. Jest znany na całym świecie i zapewne nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Koncepcja, którą chce objaśnić i polecić do stosowania w książce „Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów” to marketing za przyzwoleniem (Permission Marketing). U jego podstaw leży akceptacja i przyzwolenie klienta na treści reklamowe. Konsument chce, z własnej nieprzymuszonej woli, odbierać skierowane do niego komunikaty reklamowe i aktywnie uczestniczyć w procesie marketingowym.

Siła subskrypcji

Subskrypcja, czyli dochodowy biznes abonamentowy

Subskrypcja szturmem zdobyła serca klientów i wciąż poszerza kręgi swoich wyznawców. Staje się coraz bardziej popularna, bo oferuje wyraźne korzyści dla kupującego i sprzedającego. Należą do nich: większa przewidywalność sprzedaży towarów czy usług, trafniejsze oszacowanie popytu, możliwość osiągnięcia stałego dochodu, przynajmniej na czas trwania umowy. No i często się zdarza płatność z góry.

Marketing partyzancki

Poznaj sekrety marketingu partyzanckiego

Sposobów na rozpromowanie biznesu jest naprawdę mnóstwo, tymczasem wielu przedsiębiorców do dziś prawdziwą siłę marketingu widzi w ulotkach, gadżetach reklamowych czy też informacjach na billboardach. Rzeczywiście, ta strona reklamy jest równie istotna, niemniej należy pamiętać o realnych działaniach marketingowych. Ich istotę można poznać dzięki książce: „Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę” autorstwa Jay’a Conrada Levinsona oraz Setha Godina.