Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 71 do 77 z 151 artykułów

Zostań ultrasamoukiem

Zostań ultrasamoukiem i zamień przykry obowiązek przyswajania wiedzy na szybką przyjemność

Któż z nas nie chciałby być efektywnym samoukiem? Mimo tego, że wiele umiejętność przyswajamy na własną rękę, często rezultaty pracy nie są wprost proporcjonalne do czasu i sił, które poświęciliśmy na rozwój osobisty. Tymczasem opanowanie trudnych zdolności z nadzwyczajną szybkością i produktywnością wcale nie jest skomplikowane – wystarczy poznać techniki, które w swojej książce pod tytułem: „Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie” prezentuje Scott H. Young – pisarz, programista i przedsiębiorca z pasją do samokontroli i rozwoju kariery.

Gdy regułą jest brak reguł

Netflix czyli przepis na udaną firmę bez biznesowych zasad

Netflix ma miliony fanów na całym świecie i trudno się temu dziwić, wszak bogata oferta filmowa i serialowa platformy trafia do użytkowników w każdym wieku i o każdych preferencjach kinowych. Mało kto zdaje sobie sprawę z jego początku - to start-up, bazujący na dostarczaniu płyt DVD drogą pocztową, którą swoją przygodę zaczynał już ponad dwadzieścia lat temu. Jaki jest sekret jego sukcesu?

Mit przedsiębiorczości

Obalamy mity przedsiębiorczości z Michaelem E. Gerberem

Michael E. Gerber – współzałożyciel i prezes organizacji pomagającej przedsiębiorcom odnieść sukces w każdej branży to prawdziwa legenda wśród biznesmenów na całym świecie. Jest autorem kilkunastu książek o przedsiębiorczości, a odświeżona i zaktualizowana pozycja czytelnicza pod tytułem: „Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić” to książka, która jest źródłem wiedzy o tym, jakie różnice są pomiędzy pracą w swojej firmie a dla swojej firmy.

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Intrygowanie czyli jak najłatwiej zdobywać klientów

Żyjemy w takich czasach, że aby być zauważonym to trzeba krzyczeć albo stawać na głowie, robić coś niekonwencjonalnego lub nawet kontrowersyjnego. Są miliardy ludzi, morze rzeczy, szalony pęd i wielka niecierpliwość. W tym wszystkim Ty, który chcesz być zauważony, bo chcesz sprzedać jakiś towar albo siebie jako pracownika. A jeśli jesteś introwertykiem i najchętniej siedziałbyś cicho w kąciku? No to eksportuj się ze sprzedaży, bo to nie dla ciebie, chyba, że… sięgniesz po książkę Sam Horn „Intryguj. Przyciągaj uwagę i zdobywaj klientów”, przynajmniej na początek samokształcenia i doskonalenia się.

Wyznania człowieka reklamy

O reklamie z geniuszem

Zagadnienie reklamy nie istnieje bez jednego człowieka, który dziś może pochwalić się czterystoma pięćdziesięcioma oddziałami agencji reklamy na całym świecie. Mowa tu oczywiście o Davidzie Ogilvy’m, nie bez powodu nazywanym geniuszem reklamy, który postawił wszystko na jedną kartę i porzucił on pracę w Oxfordzie, by pracować jako szef kuchni, a później jako sprzedawca chodzący od drzwi do drzwi. Taka ścieżka przyniosła mu spektakularny sukces, a jego niezliczonym fanom cenną wiedzę, którą można posiąść dzięki przeczytaniu książki: „Wyznania człowieka reklamy”.

The Snowball

Jak Warren Buffett zarobił pierwszy milion dolarów?

Warren Buffett to człowiek znany przede wszystkim z tego, że w 2008 roku mógł pochwalić się pierwszym miejscem na liście najbogatszych ludzi na świecie, przygotowanej przez globalnie ceniony magazyn Forbes. Jeśli przyjrzeć się bliżej jego sylwetce, nie sposób nie zauważyć, że historia amerykańskiego inwestora giełdowego jest tyleż fascynująca, co… obiecująca, przynajmniej dla tych, którzy również chcą zarobić swój pierwszy milion.

Trakcja, czyli złap przyczepność

Zadbaj o sukces start-upu tworząc bazę klientów

Od czego zależy sukces każdego start-upu? Nie tylko od kreatywnego pomysłu, szczypty szczęścia nowicjusza czy też oferty wpisującej się w oczekiwania konsumentów. Jak przekonują autorzy książki pod tytułem: „Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost” prawdziwa siła start-upów zależy przede wszystkim od bazy klientów, którą zbuduje firma. O tym, jak to zrobić i jak dopasować sposoby do fazy rozwoju firmy początkujący przedsiębiorcy mogą przeczytać w niniejszej pozycji czytelniczej.