Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 78 do 84 z 151 artykułów

Potęga osobistego uroku

Wykorzystaj swój urok osobisty i zjednaj sobie ludzi

Czasem zdarza się tak, że ktoś ma tak ogromny urok osobisty, iż ciężko bronić się przed fascynacją tym, co mówi lub robi. Trzeba jednak przyznać, że wspomniany urok osobisty to nie tylko ładny uśmiech czy uniwersalne przekonania – to przede wszystkim aktywne słuchanie, inteligentne monologi, a także poznanie kilku sposobów na to, jak stać się jeszcze bardziej atrakcyjnym dla rozmówcy. Prawdziwą skarbnicą wiedzy w tym temacie jest książka: „Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi” autorstwa Briana Tracy’ego oraz Rona Ardena.

Zasady skutecznego przywództwa

Czym jest dojrzałe i świadome przywództwo?

Z przywództwem mamy do czynienia zarówno na polu politycznym, jak i biznesowym, wszak czym innym jest sprawowanie rządów nad danym krajem czy też zarządzanie firmą? Problem w tym, że niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że tylko dojrzałe i świadome przywództwo jest kluczem do sukcesu, a także gwarancją zadowolenia nie tylko wśród rządzących, ale również im podlegających. Właśnie dlatego warto zapoznać się z zasadami świadomego przywództwa, które można znaleźć w książce Stephena R. Covey'a zatytułowanej „Zasady skutecznego przywództwa”.

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady zarządzania

Zarządzanie biznesem to poważna sprawa, dlatego też zarówno początkujący biznesmeni, jak i doświadczeni przedsiębiorcy powinni nieustannie doszkalać się w tej materii. Dzisiaj odchodzi się powoli od konwencjonalnych metod zarządzania, poświęcając je na rzecz nowoczesnych sposobów, które są nie tylko skuteczniejsze, ale również przyjemniejsze zarówno dla kadry zarządzającej, jak i dla osób jej podlegających. Obowiązkową pozycją jest tutaj książka pod tytułem: „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” autorstwa Marcusa Buckinghama oraz Curta Coffmana.

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Social media jako marketingowa siła

Czy świat marketingu można porównać do walki na ringu? Oczywiście, jeżeli tylko spojrzymy na potęgę social mediów jako na okazję do „znokautowania” klientów. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, to nie tylko doskonały sposób na dotarcie do klientów, ale również na budowanie rzetelnego wizerunku publicznego, a także kanał, który warto wykorzystać do prowadzenia kampanii reklamowych. Aby to zrobić dobrze i skutecznie, koniecznie należy przeczytać książkę: „W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych” autorstwa Gary’ego Vaynerchuka.

Marketing za przyzwoleniem

Uwaga! Nie drażnić klienta!

Seth Godin ma bardzo dużo do powiedzenia w sprawie marketingu i robi to na wiele sposobów, między innymi poprzez książki, blog, wykłady i filmy wideo. Jest znany na całym świecie i zapewne nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Koncepcja, którą chce objaśnić i polecić do stosowania w książce „Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów” to marketing za przyzwoleniem (Permission Marketing). U jego podstaw leży akceptacja i przyzwolenie klienta na treści reklamowe. Konsument chce, z własnej nieprzymuszonej woli, odbierać skierowane do niego komunikaty reklamowe i aktywnie uczestniczyć w procesie marketingowym.

Winning znaczy zwyciężać

Zwyciężaj z Jackiem Welchem

Czym jest każda firma? To nie tylko jednoosobowa działalność gospodarcza czy też spółka, ale przede wszystkim działalność, która powinna być źródłem satysfakcjonujących dochodów, a przede wszystkim satysfakcji zawodowej i możliwości rozwoju kariery nie tylko dla właściciela firmy, ale również dla wszystkich zatrudnionych osób. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca powinien doskonalić swoje umiejętności w każdej biznesowej dziedzinie. Może mu w tym pomóc książka „Winning znaczy zwyciężać” Jacka Welcha.