Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 50 do 56 z 204 artykułów

Koniec wielkiego mitu

Czy w kryzysie można zarabiać na kryzysie?

Jeżeli jesteś finansistą, inwestorem graczem na giełdzie lub biznesmenem na wielką skalę, to jest to książka dla ciebie. Możesz dzięki niej posiąść, jakże istotną wiedzę, gdzie i jak lokować pieniądze, by je pomnożyć lub bezpiecznie przechować, czekając na lepsze czasy. Thomas Aubrey w swojej książce „Koniec Wielkiego Mitu czyli jak zarabiać na polityce monetarnej i cyklach koniunkturalnych” stara się przybliżyć skomplikowane procesy ekonomiczne, wszak jest założycielem firmy analityczno/inwestycyjnej Credit Capital Advisory i zawodowo zarządza potężnymi funduszami emerytalnymi, czyli się na tym zna.

Ciszej proszę...

Ekstrawertyk? Introwertyk? Każdy z nich ma swoje mocne strony!

Wydawać by się mogło, że wśród swoich znajomych czy współpracowników niezwykle łatwo i szybko możemy dokonać podziału ina introwertyków i ekstrawertyków. Oba te typy osobowości wyróżniają się przecież tak skrajnymi cechami charakteru, że znalezienie różnic nie będzie najmniejszym wyzwaniem. Jak często jednak zastanawiamy się, kim lepiej być: ekstrawertykiem, a może jednak introwertykiem?

Odwaga w przywództwie

Przywództwo i wrażliwość: czy to się wyklucza?

Czym menadżerowie, liderzy, prezesi i kierownicy różnią się od swoich podwładnych? Pozycją? Władzą? Doświadczeniem? W praktyce rzeczywiście tak to wygląda, natomiast Brené Brown, autorka książki pod tytułem: „Odwaga w przywództwie. Cztery kompetencje autentycznego lidera”, przekonuje, że najważniejszym czynnikiem, którym powinni wyróżniać się przywódcy, jest wrażliwość i otwartość.

Księga Adsów

Przewodnik po dżungli social mediów w pigułce

W zeszłym tygodniu zaprezentowaliśmy książkę, która szczegółowo opisuje rolę Internetu we współczesnym marketingu. Dziś natomiast pochylimy się nad pozycją czytelniczą, która skupia uwagę czytelników wokół biznesowego znaczenia social mediów. Franciszek Georgiew udowadnia, że warto wykorzystać możliwości, które zarówno oferują Facebook, jak i jego młodszy brat, czyli Instagram. Jakie jeszcze informacje znajdziesz w książce pod tytułem: „Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”?

Zdobyć rynek

Jeff Walker powie Ci jak sprzedawać przez Internet

Nie bez powodu mówi się dzisiaj, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz. I choć jako człowiek w ogóle nie powinieneś się tym przejmować, to już jako biznesmeni musisz wziąć sobie te słowa do serca. Sięgnij po książkę: „Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerów” autorstwa Jeffa Walkera i dowiedz się, jak z pomocą Internetu, w tym nie tylko możliwości kanałów społecznościowych, ale również dostępnych narzędzi, możesz zadbać o swój biznes.

22 niezmienne prawa zarządzania marką

Stwórz silny brand z książką: "22 niezmienne prawa zarządzania marką"

Budowanie marki to jedno z najważniejszych zadań każdego przedsiębiorcy. W dzisiejszym szaleństwie, które zapanowało w świecie marketingu, nie jest to takie proste. W związku z tym dobrze jest poznać zasady, którymi warto kierować się w tym procesie. Stwórz brand, którego nie przeoczy żaden konsument, z książką: „22 niezmienne prawa zarządzania marką” autorstwa dynamicznego duetu marketingowców, na który składają się Al i Laura Ries.

22 niezmienne prawa marketingu

Poznaj prawa marketingowej dżungli

Jeśli sukces ma wielu ojców, to musi mieć też przynajmniej jedną matkę i bez wątpienia jest nią potęga marketingu. Bez odpowiedniej promocji biznesu ani rusz, problem w tym, że narzędzi i metod marketingowych jest wiele. Co więc jest absolutną podstawą? Al Ries oraz Jack Trout postanowili skondensować ważną wiedzę, którą zgromadzili w książce pod tytułem: „22 niezmienne prawa marketingu”. To pozycja czytelnicza, po którą powinien sięgnąć każdy początkujący przedsiębiorca, a i doświadczony biznesmen znajdzie tutaj coś dla siebie.