Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 43 do 49 z 58 artykułów

Po prostu słuchaj

Słuchaj i mów tak, aby inni Cię słuchali

Chcesz dotrzeć ze swoim przesłaniem do każdego? Szukasz sprawdzonych technik perswazji, które przyniosą oczekiwane efekty? Jesteś zwolennikiem nowoczesnych praktyk oraz owocnego słuchania? Dobrze trafiłeś. W książce pod tytułem: „Po prostu słuchaj. Sztuka porozumienia” znajdziesz wszystkie potrzebne wskazówki, dzięki którym będziesz lepszym słuchaczem, ale przede wszystkim dowiesz się, jak motywować ludzi do robienia dokładnie tego, czego od nich oczekujesz.

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady i zostań najlepszym menedżerem

Curt Coffman to stały konsultant przy Instytucie Gallupa do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta. Marcus Buckingham pracował w tymże Instytucie przez 17 lat i zajmował się tam badaniami nad najlepszymi menedżerami, kierownikami oraz przedsiębiorstwami. Obydwaj panowie byli związani z badaniami w ramach Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa. Książka „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” jest wynikiem ich pracy nad zebranym bogatym materiałem empirycznym. Celem autorów było znalezienie i ustalenie cech wielkiego menedżera, który poprowadzi firmę do sukcesu.

Oczarowanie

Oczaruj innych i wpłyń na ich serca, umysły oraz działania

Czy możliwe jest doprowadzenie do zmiany tego, co znajduje się w sercach i umysłach ludzi, którymi się otaczamy w taki sposób, by stali się oni zagorzałymi zwolennikami wszystkiego, na czym nam najbardziej zależy? Czy da się wpłynąć na podejmowane przez nich działania tak, żeby były najkorzystniejsze dla nas samych? Okazuje się, że owszem, a doskonałym na to dowodem jest książka „Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów” Guy'a Kawasaki'ego.

Jak podejmować dobre decyzje?

Jak podejmować dobre decyzje?

Im jesteśmy starsi, tym częściej musimy podejmować coraz trudniejsze decyzje. I choć uczymy się tego już od dziecka, to jednak wciąż mamy problem z rozstrzyganiem życiowych dylematów. Być może wynika to ze strachu przed konsekwencjami, choć równie dobrze może być to kwestia mnogości wyborów. Jak więc podejmować dobre decyzje? Tego nauczą Cię Chip Heath i Dan Heath, Ray Dalio, Malcolm Gladwell oraz Daniel Kahneman.

Sztuka wojny

Sztuka wojny czyli jak przygotować się do wojny i ją wygrać

No to mamy problem. Z jednej strony Dekalog i wiara w człowieka oraz dobro wpisane w jego naturę, a z drugiej brutalna prawda o innej stronie medalu. Walka i zabijanie, przebiegłość, podstępy i okrucieństwo - to też wpisane jest w naturę ludzką od wieków, od tysiącleci. Czy uda się pokonać w człowieku instynkt walki i zabijania? Czy trzeba dostosować się do słów: Chcesz pokoju? Gotuj się na wojnę!

Strategia błękitnego oceanu

Na czym polega strategia błękitnego oceanu?

Prowadzisz biznes i ścigasz się ze swoją konkurencją? Wcale nie musisz tego robić. Musisz przyznać, że branżowy wyścig szczurów jest nie tylko męczący i stresujący, ale również przynosi niewielkie efekty. Zamiast bezproduktywnego maratonu, możesz chwycić za ster i zmienić kurs swojej firmy, zamieniając czerwony ocean na błękitne wody. Zrobisz to z autorami książki pod tytułem: „Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”.

Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie

Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i sportu. Jego recepta na sukces to: praca, praca, praca i bycie zauważalnym (krzykaczem). Ruchliwość tego człowieka sprawiła, że był wszędzie: w biznesie - właściciel firm, które sprzedawał z dużym zyskiem, wprowadzał w życie wciąż nowe projekty, inwestował w obiecujące, jego zdaniem, przedsięwzięcia i raczej się mylił. Jego majątek, w 2016 roku, czyli w roku wydania książki, szacowano na około 4,4 miliardy dolarów. W telewizji i w kinie był aktorem, producentem, twórcą, a także uczestnikiem reality show. Jego sławę i rozpoznawalność utrwalił program „Shark Tank”, w którym był jurorem. Oceniano w nim wartościowe projekty ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na ich realizację. Lubił sport - był zawodnikiem, zapalonym i wiernym kibicem, właścicielem klubu NBA, który wprowadził na szczyt ligi. W mediach pisał podcasty, wprowadził w Internecie kanał radiowy dla sportowych transmisji na żywo. A to wcale nie jest koniec długiej listy. Właściwie łatwiej jest wymienić, czym się nie zajmował niż odwrotnie.