Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 36 do 42 z 55 artykułów

Zero to one

Start-up - co powinieneś o nim wiedzieć?

O start-upach można powiedzieć naprawdę wiele, ale jedno jest pewne – ich popularność stale rośnie. Każdy, kto chce rozpocząć przygodę z modelem biznesowym, który z założenia ma być źródłem zysku i możliwością rozwoju, powinien wiedzieć, że sukces start-upu nie jest kwestią szczęścia. Przede wszystkim należy pamiętać, że jest to sposób biznesu, w którym należy rzucić wyzwanie utartym konwencjom, a przede wszystkim pozbyć się myślenia zgodnie z utartymi schematami. Jak to zrobić?

Jak zbudowałem firmę

Właśnie tak wygląda biznesowa ścieżka sukcesu – recenzja książki „Jak zbudowałem firmę”

Nic nie jest równie cennym źródłem wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, jak autentyczne historie innych przedsiębiorców. Można je znaleźć w książce pod tytułem: „Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców”, której autorem jest Guy Raz. Dlaczego warto zapoznać się z niniejszą pozycją czytelniczą? Przede wszystkim dlatego, że dzięki jej treści każdy właściciel firmy może zobaczyć, jak wygląda ścieżka do biznesowego sukcesu, a jednocześnie sprawdzić, jak bardzo wyboista bywa ta droga.

Tajemnice start-upów

Tajemnice start-upów

Przyszłością świata biznesowego, w którym jest miejsce dla każdego, wcale nie są utarte schematy. Przez stereotypy już od kilku lat przebijają się start-upy, które są ogromną szansę dla młodych i zdolnych przedsiębiorców, nieposiadających dużego nakładu finansowego. Zaletą tego typu firm jest również ogromny potencjał rozwojowy, niezależność oraz swoboda, a także małe ryzyko. Tajemnice start-upów możesz poznać z wybitnymi jednostkami, do których zalicza się Guy Kawasaki, Reid Hoffman, Ben Casnoch i Peter Thiel.

Jednominutowy menedżer

Jak zostać jednominutowym menadżerem?

Smutna prawda o większości firm jest taka, że osoby piastujące kierownicze stanowiska nie są lubiane. Nie wynika to jednak z niechęci pracowników, ale z braku umiejętności zarządczych u menadżerów. A przecież to właśnie opiekunowie zespołów odpowiadają za efektywność poszczególnych działów, a tym samym za sukces całej firmy oraz dobre samopoczucie pracowników. Ken Blanchard i Spencer Johnson w swojej książce pod tytułem „Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania” pokazują, jak wprowadzić w swoje struktury pozytywne zmiany.

Po prostu słuchaj

Słuchaj i mów tak, aby inni Cię słuchali

Chcesz dotrzeć ze swoim przesłaniem do każdego? Szukasz sprawdzonych technik perswazji, które przyniosą oczekiwane efekty? Jesteś zwolennikiem nowoczesnych praktyk oraz owocnego słuchania? Dobrze trafiłeś. W książce pod tytułem: „Po prostu słuchaj. Sztuka porozumienia” znajdziesz wszystkie potrzebne wskazówki, dzięki którym będziesz lepszym słuchaczem, ale przede wszystkim dowiesz się, jak motywować ludzi do robienia dokładnie tego, czego od nich oczekujesz.

Po pierwsze: Złam wszelkie zasady

Złam wszelkie zasady i zostań najlepszym menedżerem

Curt Coffman to stały konsultant przy Instytucie Gallupa do spraw tworzenia wydajnych miejsc pracy nastawionych na klienta. Marcus Buckingham pracował w tymże Instytucie przez 17 lat i zajmował się tam badaniami nad najlepszymi menedżerami, kierownikami oraz przedsiębiorstwami. Obydwaj panowie byli związani z badaniami w ramach Zarządzania Miejscem Pracy przy Instytucie Gallupa. Książka „Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej” jest wynikiem ich pracy nad zebranym bogatym materiałem empirycznym. Celem autorów było znalezienie i ustalenie cech wielkiego menedżera, który poprowadzi firmę do sukcesu.

Oczarowanie

Oczaruj innych i wpłyń na ich serca, umysły oraz działania

Czy możliwe jest doprowadzenie do zmiany tego, co znajduje się w sercach i umysłach ludzi, którymi się otaczamy w taki sposób, by stali się oni zagorzałymi zwolennikami wszystkiego, na czym nam najbardziej zależy? Czy da się wpłynąć na podejmowane przez nich działania tak, żeby były najkorzystniejsze dla nas samych? Okazuje się, że owszem, a doskonałym na to dowodem jest książka „Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów” Guy'a Kawasaki'ego.