Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 15 do 20 z 20 artykułów

Hipnotyczny marketing

Trzy kroki do hipnotycznego marketingu

Kreatywne działanie jest podstawą marketingu, a ten z kolei stanowi fundament rozwoju każdego biznesu. Samodzielne przygotowanie strategii to nie lada wyzwanie, a trudny język wielu poradników marketingowych wcale nie ułatwia zadania. Na szczęście w Fabryce Wiedzy znajdziesz wyłącznie autorów, którzy nie powołują się na popularne metody promowania biznesu, ale na własne doświadczenie, które jest przecież najlepszym sposobem na przekazanie wiedzy. Jednym z nich jest Joe Vitale, który w swojej książce „Hipnotyczny marketing” pokazuje działanie niecodziennych technik marketingowych.

Growth Hacker Marketing

Biznesowe hakowanie w dobrym tego słowa znaczeniu

Haker kojarzy nam się zazwyczaj z osobą o niechlubnej sławie. A czy wiesz, że, jako przedsiębiorca, również możesz nim być i na dodatek przyczynić się do wzrostu zainteresowania Twoim produktem, a tym samym do wzrostu swojego zysku? W świat growth hackingu, o którym właśnie mowa, doskonale wprowadzi Cię książka „Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy” autorstwa Ryana Holidaya, która zrywa z tradycyjnymi praktykami marketingowymi na rzecz nowoczesnego promowania biznesu.

Nigdy więcej nie trać Klienta

Jak zatrzymać klienta i już nigdy go nie puścić?

Jesteś właścicielem małej firmy, średniej działalności gospodarczej lub ogromnej machiny przedsiębiorczej? W biznesie nie ma znaczenia, czy sam sobie jesteś szefem, zarządzasz kilkoma zespołami, a może masz pod sobą setki, jeśli nie tysiące osób – w biznesie liczy się wyłącznie odpowiednie podejście, a jego wagę w kontekście pozyskiwania i utrzymywania klientów podkreśla Joey Coleman w swojej książce „Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację”. Początkujący przedsiębiorco i rekinie biznesowy – zapraszam do lektury.

Czytam i rozwijam się biznesowo

Czytam i rozwijam się biznesowo

Każdy, kto stawia na rozwój osobisty, z pewnością zdaje sobie sprawę z tego, że samodoskonalenie siebie obejmuje zarówno sferę prywatną, jak i zawodową. O sukcesie finansowym już wkrótce przeczytacie w naszym najnowszym ebooku, który na dniach ujrzy światło dzienne, teraz jednak porozmawiamy o sukcesie biznesowym. Jak rozwijać swoją działalność? Co robić, aby mały biznes, dzięki determinacji i konsekwencji, a przede wszystkim dzięki wiedzy stał się przedsiębiorczym imperium?

Ekonomia wdzięczności Gary Vaynerchuk

Małomiasteczkowy urok Internetu

Gary Vaynerchuk to, według New York Timesa, autor sześciu bestsellerów, mówca, osobowość internetowa, inwestor-chętnie w roli anioła biznesu, doradza firm, takich, jak: Facebook, Twitter, Uber i wielu innych. Bardzo szybko zapoznał się z Internetem i jego możliwościami. W latach 90-tych przeniósł tam rodzinną firmę winiarską. Tę przyjaźń rozwinął i pogłębił: wprowadził codzienną transmisję internetową, wraz z bratem założył agencję cyfrową, obecnie pełni funkcję prezesa nowoczesnego holdingu zajmującego się mediami i komunikacją. Jego treści znajdziesz na Instagramie, Facebooku, Twitterze, YouTube, Linkedin i innych. Jest rozpoznawalnym autorytetem na konferencjach światowych w dziedzinie przedsiębiorczości i technologii.