Rankingi najlepszych książek w kategorii: Sprzedaż


Data aktualizacji rankingu: 14.11.2024
Liczba książek w tej kategorii: 61
Poz.TytułAutorInfo
1.ReWorkJason Fried
2.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
3.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
4.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
5.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
6.The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to youRob Fitzpatrick
7.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
8.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
9.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
10.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
11.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
12.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliweBrian Tracy
13.Innowacja i przedsiębiorczośćPeter Drucker
14.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
15.Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the DealOren Klaff
16.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
17.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
18.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
19.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
20.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
21.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
22.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
23.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
24.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
25.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
26.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
27.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
28.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
29.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
30.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
31.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
32.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
33.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
34.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
35.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
36.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
37.Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
38.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
39.Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
40.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
41.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
42.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
43.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
44.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
45.Gotowi na startPat Flynn
46.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
47.Free Prize Inside: The Next Big Marketing IdeaSeth Godin
48.Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemuFredrik Eklund
49.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
50.Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
51.The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
52.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludziBrian Tracy
53.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
54.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
55.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
56.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
57.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
58.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
59.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
60.Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
61.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor