Rankingi najlepszych książek w kategorii: Sprzedaż


Data aktualizacji rankingu: 27.10.2025
Liczba książek w tej kategorii: 69
Poz.TytułAutorInfo
1.ReWorkJason Fried
2.Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewająWill Guidara
3.Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
4.$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
5.Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
6.Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
7.The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to youRob Fitzpatrick
8.$100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
9.Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
10.22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
11.Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
12.Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
13.Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
14.Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
15.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliweBrian Tracy
16.Innowacja i przedsiębiorczośćPeter Drucker
17.Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
18.Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the DealOren Klaff
19.Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
20.Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
21.Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
22.Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
23.Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
24.Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
25.Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
26.Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
27.Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
28.Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
29.Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
30.Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
31.Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
32.Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
33.Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
34.Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
35.Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
36.Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
37.Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
38.Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
39.Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
40.Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
41.Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
42.Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
43.Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
44.Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
45.Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
46.Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
47.Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
48.Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaRoger Dooley
49.Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
50.Gotowi na startPat Flynn
51.Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
52.Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
53.Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowaSeth Godin
54.Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemuFredrik Eklund
55.Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
56.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
57.The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
58.Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
59.Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
60.Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
61.Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
62.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludziBrian Tracy
63.Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
64.Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
65.Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
66.Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
67.Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second WorldBrendan Kane
68.Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
69.Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor