Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 148 do 154 z 159 artykułów

Zwiedzeni przez przypadek

Przeznaczenie czy zwykły przypadek? Recenzja książki Nicholasa Nassima Taleba

Zastanawialiście się kiedyś, czy wydarzenia w Waszym życiu są pisanym Wam przeznaczeniem, czy może dziełem przypadku? Jeśli nie, to macie okazje poznać punkt widzenia Nicholasa Nassima Taleba - cenionego ekonomisty, filozofa i tradera. Mieszanka statystyk, psychologii i filozoficznej refleksji autora – tak pokrótce można przedstawić zamysł literacki książki "Zwiedzeni przez przypadek. Tajemnicza rola losowości w życiu i w rynkowej grze".

Nowości w Fabryce wiedzy #2

Nowości w Fabryce Wiedzy #2: Coś dla duszy, coś dla ciała, coś dla świadomości

Staramy się, aby nasze propozycje czytelnicze były zróżnicowane. Ten fakt wynika z naszych przekonań: pragniemy dostarczyć naszym czytelnikom wielotorowe możliwości rozwojowe, które pozwolą im poszerzać własne kompetencje w dziedzinach wpisujących się w ich aktualny kanon zainteresowań. W dzisiejszym przeglądzie nowości w Fabryce Wiedzy z pewnością każdy znajdzie pozycję czytelniczą wpisującą się w jego gusta.

Ekonomia wdzięczności Gary Vaynerchuk

Małomiasteczkowy urok Internetu

Gary Vaynerchuk to, według New York Timesa, autor sześciu bestsellerów, mówca, osobowość internetowa, inwestor-chętnie w roli anioła biznesu, doradza firm, takich, jak: Facebook, Twitter, Uber i wielu innych. Bardzo szybko zapoznał się z Internetem i jego możliwościami. W latach 90-tych przeniósł tam rodzinną firmę winiarską. Tę przyjaźń rozwinął i pogłębił: wprowadził codzienną transmisję internetową, wraz z bratem założył agencję cyfrową, obecnie pełni funkcję prezesa nowoczesnego holdingu zajmującego się mediami i komunikacją. Jego treści znajdziesz na Instagramie, Facebooku, Twitterze, YouTube, Linkedin i innych. Jest rozpoznawalnym autorytetem na konferencjach światowych w dziedzinie przedsiębiorczości i technologii.

Czego nie można kupić za pieniądze

Tam, gdzie kończy się moralność, zaczyna się… myślenie rynkowe

Jak daleko dla większego zysku może posunąć się przedsiębiorca? Jakie finansowe granice może przekroczyć konsument, którego nadrzędnym celem jest komfortowe zaplecze medyczne? Jak dowodzi Michael J. Sandel, dzisiejszym światem rządzą już nie tylko pieniądze, ale również pozbawione szeroko pojętej moralności myślenie rynkowe. Przed Wami pozycja czytelnicza, z którą powinien zapoznać się zarówno każdy konsument, jak i każdy przedsiębiorca.