Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 22 do 28 z 32 artykułów

Jednym kliknięciem

Jednym kliknięciem stał się miliarderem – historia Jeffa Bezosa

Jeff Bezos – tego człowieka nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jego nazwisko niekwestionowanie kojarzy się z platformą Amazon.com, choć trzeba jasno podkreślić, że to jedno z jego wielu osiągnięć. Historia jego życia zawodowego przedstawiona w książce „Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com” może być ogromną inspiracją dla osób, które dopiero zaczynają przygodę w świecie biznesu. Okazuje się bowiem, że do sukcesu mogą prowadzić nie tylko utarte schematy, ale również pomysły, które wydają się zupełną abstrakcją.

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Naucz się sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Kim jest Frederik Eklund? Szwedem, który pojawił się w Nowym Yorku i wszedł na szczyt rynku nieruchomości. Takie biografie bardzo się lubi, bo dają nadzieję, że każdy z nas też może znaleźć sobie szczyt i go zdobyć. Aby to zrobić, warto uczyć się na błędach i dobrych wzorach, a do tego Frederik Eklund i jego biografia, a przede wszystkim książka „Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu” doskonale się nadają.

Jak grać, żeby wygrać w biznesie

Zostań krzykaczem czyli jak grać, żeby wygrać w biznesie

Mark Cuban, autor książki „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”, to niezwykła, popularna i barwna postać w świecie biznesu i sportu. Jego recepta na sukces to: praca, praca, praca i bycie zauważalnym (krzykaczem). Ruchliwość tego człowieka sprawiła, że był wszędzie: w biznesie - właściciel firm, które sprzedawał z dużym zyskiem, wprowadzał w życie wciąż nowe projekty, inwestował w obiecujące, jego zdaniem, przedsięwzięcia i raczej się mylił. Jego majątek, w 2016 roku, czyli w roku wydania książki, szacowano na około 4,4 miliardy dolarów. W telewizji i w kinie był aktorem, producentem, twórcą, a także uczestnikiem reality show. Jego sławę i rozpoznawalność utrwalił program „Shark Tank”, w którym był jurorem. Oceniano w nim wartościowe projekty ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na ich realizację. Lubił sport - był zawodnikiem, zapalonym i wiernym kibicem, właścicielem klubu NBA, który wprowadził na szczyt ligi. W mediach pisał podcasty, wprowadził w Internecie kanał radiowy dla sportowych transmisji na żywo. A to wcale nie jest koniec długiej listy. Właściwie łatwiej jest wymienić, czym się nie zajmował niż odwrotnie.

Odważni wygrywają

Działaj jak żołnierz i osiągaj sukces

Mahatma Gandhi napisał kiedyś: „Używajcie broni, jeśli jej użyć musicie”. Okazuje się jednak, że ową bronią nie są wyłącznie środki bojowe, ale również techniki wojskowe, które można wykorzystać zarówno na froncie, jak i w życiu zawodowym czy prywatnym. Można o nich przeczytać w książce „Odważni wygrywają. Lekcje życia i przywództwa od członków sił specjalnych SAS”, która jest zbiorem doświadczeń byłych żołnierzy.

Elon Musk, Jeff Bezos i Steve Jobs - najwięksi twórcy w Dolinie Krzemowej

Czytam i się rozwijam: najwięksi twórcy w Dolinie Krzemowej

Doliny Krzemowej nie trzeba nikomu przedstawiać – te amerykańskie centrum sektora zaawansowanej technologii, to niekończące się źródło nie tylko nowinek cudów techniki, ale również miejsce, w którym narodziło się wiele talentów. Do największych twórców Doliny Krzemowej zalicza się miedzy innymi Steve’a Jobsa, Elona Muska oraz Jeffa Bezosa. Ich historie to wielkie inspiracje, które pokazują, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby skromny początek biznesu przeistoczył się w przedsiębiorstwo znane na całym świecie.

Polscy milionerzy - Lech Kaniuk, Ted Witkowicz, Jan M. Fijor

Czytam i się rozwijam: polscy milionerzy

Myślenie o tym, że milionowe kwoty nigdy nie będą saldem na Twoim koncie, z pewnością nie doprowadzi Cię do bogactwa. Gromadzenie majątku zaczyna się nie tylko od wiedzy czy umiejętności, ale również od wiary – w sukces, w siebie i we własne możliwości. Bez przekonania o własnej potędze umysłu ani Tad Wikowicz, ani Lech Kaniuk nie mogliby sobie pozwolić na to, abyś Ty, Drogi Czytelniku, poznawał ich inspirujące historie i zauważył miliony, które są na wyciągnięcie Twojej ręki.

Jak zbudować silną markę?

Czytam i się rozwijam: budowanie marki

Potęga firmy to nie tylko kapitał czy marketing, to przede wszystkim skrupulatne budowanie własnej marki. Jak się do tego zabrać? Odpowiedź na to pytanie znają Chris C. Ducker, Paweł Tkaczyk oraz Michał Szafrański. Dzięki lekturom ich inspirujących pozycji czytelniczych można odnaleźć się w świecie tworzenia własnego „ja” w biznesowych realiach, ale również w kontekście rozwojowym. Co powinno grać w Twojej biznesowej duszy i jaka melodia będzie hymnem triumfu Twojej marki?