Załóż darmowe konto użytkownika


Pokazuje od 22 do 28 z 35 artykułów

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować

Co powinien przeczytać każdy copywriter?

Copywriter staje się coraz popularniejszym zawodem, mimo tego, że do niedawna niewiele osób wiedziało, czym dokładnie zajmuje się ten specjalista. Choć do tworzenia treści potrzebna jest znajomość interpunkcji i zasad poprawnej polszczyzny, to warto pamiętać, że nie każdy dobrze napisany tekst będzie chętnie czytany. Właśnie z tego względu każdy copywriter powinien zapoznać się ze swoją zawodową biblią, czyli książką „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting i Webwriting” Artura Jabłońskiego.

To jest marketing!

To jest marketing!

Kiedy słyszysz hasło: „marketing”, w Twojej głowie z pewnością pojawia się pomysł na skuteczną, przyciągającą reklamę. Jak jednak w swojej książce wskazuje Seth Godin, właśnie to nieprawdziwe przekonanie jest błędem większości przedsiębiorców. Dzisiaj potęgą marketingową jest wykorzystanie Internetu i umiejętność dostosowania się do potrzeb konsumentów. Autor książki o prostym, aczkolwiek wymownym tytule „To jest marketing!” powie Ci, jak powinieneś to zrobić.

ReWork

Klucz do Twojej własnej firmy według książki „ReWork”

Chcesz założyć firmę, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Skorzystaj z wiedzy tych, którzy chętnie się nią dzielą! Do tego grona zaliczają się Jason Fried i David Heinemeier Hansson, autorzy książki „ReWork”. W tej pozycji czytelniczej znajdziesz wnioski oparte na doświadczeniu w budowaniu, prowadzeniu i rozwijaniu firmy do punktu, w którym generuje ona miliony dolarów zysków rocznie. Czy nie tego właśnie potrzebujesz?

Grywalizacja

Graj w biznesie i wygrywaj w życiu zawodowym

Czy codzienna rozrywka, której poddajesz się z rozkoszą, by zrelaksować się po ciężkim dniu, może być cenną wskazówką w świecie biznesu? Ależ oczywiście, a ten fakt z pewnością ucieszy wszystkich fanów gier – mechanizmy w nich występujące można bowiem z powodzeniem wykorzystać jako wsparcie działań marketingowych, do zarządzania ludźmi, a nawet w procesie edukacji. O tym, co w biznesie gra, przeczytasz w książce Pawła Tkaczyka.

Jak robić skuteczny marketing?

Czytam i rozwijam zdolności marketingowe

Jeżeli marketing do tej pory kojarzył Ci się z kosztownymi działaniami, których mogą podejmować się jedynie doświadczeni specjaliści, to ten pakiet wiedzy może okazać się dla Ciebie szokiem. Dzisiaj chcę Ci pokazać, że promowanie biznesu wcale nie musi być drogie – wystarczy, że będzie kreatywne. Moje słowa poprą Joe Vitale, Jay Conrad Levinson oraz Seth Godin.

Growth Hacker Marketing

Biznesowe hakowanie w dobrym tego słowa znaczeniu

Haker kojarzy nam się zazwyczaj z osobą o niechlubnej sławie. A czy wiesz, że, jako przedsiębiorca, również możesz nim być i na dodatek przyczynić się do wzrostu zainteresowania Twoim produktem, a tym samym do wzrostu swojego zysku? W świat growth hackingu, o którym właśnie mowa, doskonale wprowadzi Cię książka „Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy” autorstwa Ryana Holidaya, która zrywa z tradycyjnymi praktykami marketingowymi na rzecz nowoczesnego promowania biznesu.

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Najlepsze książki dla początkujących przedsiębiorców

Początek przygody biznesowej z reguły nie bywa prosty – wejście do świata, którego zasady nie są znane, może skutecznie zniechęcić do rozpoczęcia kariery przedsiębiorczej. Wsparciem mogą okazać się jednak przydatne lektury, które pokażą właścicielom firm, jak powinni działać, jak realizować ambicje i osiągnąć sukces, a także stać się rozpoznawalnym. O tym wszystkim doskonale „opowiadają” Stephen R. Covey, Napoleon Hill oraz Seth Godin.